Sziasztok! Mostanában el voltam veszve egy kicsit (nem csak innen), de szerencsére nincs semmi gáz, csak összeszaladtak a dolgok, így a sárospataki tali (is) kimaradt. Viszont tegnap volt két éve, hogy átvehettem az MCV-t, ami azóta is gond nélkül üzemel. Az eltelt időben pontosan 26100 km került bele, 7 km-rel vettem át, most 26107 az óra állása. Pénteken 2 éves revízió Egerben...
Kedves Aburd! Nem tudjuk, hogy esetleg manuál vagy digit klímás az autód. Én úgy tudom, a manuálisnál bowdennel egy záró-lapot mozgatsz és keveri hozzá a meleget, lehet az a mechanika romlott el és nem tudod mozgatni a lapot. Ha gombos-tekerős high tech, ott is ilyesmi lehet a gond, csak drágábban. remélem jól írtam
Hello, a Mesterhármas doksikról - amely a hitelképesség vizsgálathoz kell - a kereskedés tud részletesebb információkat adni, de a finanszírozó még menet közben is kérhet új papírokat.
Szia!
Ha eldöntötted, melyik modellt szeretnéd, javaslom hogy próbálkozz az adott modell topicjában, valamint a márkakereskedésekről szóló tapasztalatokat megtalálod a szervizmustra nevű topicban. A chatbox egy idő után törlődik, így nem lesz megtalálható ezen kérdésed, viszont a topicokban megmaradnak.
Sziasztok,
Új autó vásárlásához keresek tanácsokat. Pl. melyik kereskedésben érdemes, milyen egyéb költségek lesznek a vételáron túl, milyen finanszírozási opciók vannak (a Mesterhármasról pl. kb annyit tudni, hogy létezik, szinte semmi konkrétum nincs az oldalon). Illetve, hogy mi várható az új generációtól, mennyivel lesz drágább, lesz-e kezdő akció, lesz-e akciózva a korábbi generáció, stb. Nem találok ilyen topicot a Fórumon, ahova ezek a kérdések beillenének.
Talán jövőre, de erről nincs biztos infó, csak egy korábbi közleményben lehetett ezt olvasni, a most bemutatott típusokkal együtt.
A totalcar innen fordította a cikkét, kihagyva egy-két dolgot:
Klikk!
Például:
As far as the engines are concerned, many will be surprised to hear the turbodiesel engine has been removed from the lineup. By dropping the tried-and-tested 1.5-liter dCi unit, it means the new Dacia models will be exclusively available with three-cylinder engines.
Zanzásítva: sokan meg fognak lepődni, hogy a bevált 1.5 DCI-t nem fogják betenni az új Dacia-ba, kizárólag háromhengeres motorokkal lesz elérhető.
Ennek fényében megmarad
kicsikém!
Röhej:
Az új modellek kizárólag háromhengeres egyliteres motorokkal készülnek majd. A leggyengébb, szívó, 65 lóerős változathoz ötfokozatú kézi váltó jár - ez a Stepway-be nem kérhető - a turbómotorok közül a 90 lóerős variáns kérhető automata és hatfokozatú kézi váltóval is, a 100 lóerős, ...
65 Le-s szívó, 3 henger? Vicc! Ezzel sem indulnék el másodmagammal, megpakolva búvárcuccal - palackok, felszerelés - a Horvát tengerpartra, mert ott sz.rná össze magát a szerencsétlen motor.
Vagy hozzászoktam a DönCI-hez?
Valóban nem lehet őket kérni, a Dusternél is volt ilyen, sőt a renault honlapján komplett modellek hiányoznak, de ennek ellenére, ha bemész bármelyik kereskedésbe, tudsz majd rendelni tőlük, olyan konfigurációban amilyenben akarsz.
Haliztok!
Aki mostanában nézett fel a dália pont hu oldalra, bizonyára meglepedten tapasztalta, bizony nincs Diesel verzió a Loganból és a Macivé-ből.
De aggodalomra semmi ok, a Sándoróból sincs - a többiből van, bár érdekes módon a dokmunkásból / van dokmunkásból csak a 75/95 Le, a Loncsihoz meg csak a 115Le-s változat rendelhető.
Ez van. Gondolom a hugyos verziók még komplikáltabbak, mint az előtte lévők, plusz félpótkerék jár hozzájuk.
Azt hiszem nagyon sokáig megtartom a mostani DönCI-s talicskámat.