Sziasztok!
Direkt előkerestem a talicskám adásvételi papírját. A pótkerék - székkarfa! - ára 15eFt volt.
Most meg 50k-t kérnek el érte. Röhej.
Hali!
Még mindég a piac legolcsóbb ajánlata az új Dacia. Az, hogy nagyjaink, és az EU előírásai végett a kocsi ennyibe kerül, arról nem a Dacia-Renault tehet.
Nekem nagyon tetszik a járgány, de mivel MCV nincs, és nem is lesz, igy a SID-nek sokáig kell helytállnia.......
Üdv Nagya
@Basic: a web archív szerint 2019 szeptember 3-án a Logan alapára 2.149.000 Ft volt. De értem, amit mondasz...
Basic, 2MFt-ért manapság egy viszonylag jó hátköznapi (nem verseny) kerékpárt adnak, nem autót.
@Basic:
2013 júliusában 292 Ft / € volt az árfolyam, most 360 körül lebeg. Ez tesók között is legalább 23%-os növekedés.
Biztosan "betáraztak" jó pár darabbal, azért volt olcsó a fapad verzsön.
És most meg? Szvsz belekalkulálták, hogy 360 - 380 Ft/€ lesz az árfolyam.
Azért az elődhöz képes drasztikusan megugrottak az alapárak... Egy éve még 2 millió volt az alap Logan, és alig több a Sandero. Ennyiért én ezt a Dacia dolgot elengedem.
Most már a honlap is rendben van.És már van új Sandero konfigurátor is.Új Logan még nincs.
@Macilka:
Persze a vesszőparipáim nem kerültek szóba.
Példának okáért az ablaktörlő-bajuszkapcsoló.
Aztán a hűtőfolyadékhőmérséklet-visszajelző.
Na mindegy, ha én tesztelhetnék, bizony boncasztalon lenne a talicska!
Oké, nem volt rá elég idő, bár a kormány mögött van az a dolog, elég lett volna rápillantani...
Egy kerdesem lenne. Valaki meg tudna mondani hogy kb. mennyibe van arba egy uj turbo egy 1.5 dci-be?
81kw,110 L ,2010-es
Sheme cartárs, egyetértek! Pláne hogy az LPG üzem (úgy tudom) még vizesebb, nagyobb gázadásnál jó kis vízpermet jelenik meg a hátsó üvegen!
Indy, lassan kellene Logan3 és Sandero3 topik is. Írtam ma egy szösszenetet, de a régiekhez tettem fel. Sajnos a képek egy része meg fel sem ment
@Zolkabácsi
Azért így telente is, ha mész a talicskával és üzemmeleg a gép, néha kihúzatni, kitolni a szemét, hogy a kipufogórendszerből a kondenzvizet kifújja a motor.
Néha 3000 fölé pörgetem a DönCI-met, hátha tisztul a szívotorok, de majd talán a nem reklámozható kollégát megkérem az idei karbantartáson, hogy legyen kedves nézze már meg, mennyire kokszos a torka.
Szerintem semennyire, de a szakember véleményére szükségem van.
Igen, a MaxxMotion Diesel nem rossz, benzinesek is vegyék a 100-as benzint. Télen nem árt!