A népszerű Totalcar Erőmérő legújabb részében nem kisebb személyiség, mint nagyra becsült klubtagunk, Nagya21 és autója tette tiszteletét.
A tavalyi esztendő nem volt egyszerű és nagyon sokan várták, hogy mihamarabb véget érjen.
Ma 17 órától Luca de Meo, a Renault Groupet vezérigazgatója elndítja a "Renault eWays" -t, és bemutatják a Renault Groupe elektromos és hibrid innovációit egy digitális sajtótájékoztató keretében.
A Renault Csoport ma megtartott sajtótájékoztatójának a középpontjában a vállalat új elektromos, illetve hibrid gépjárműveinek bemutatása állt.
A Dacia vezető szerepet játszik az autózás ésszerűsítésében, egyszerű, tágas, megbízható és robusztus járműveket ad felesleges sallang nélkül.
A vezess.hu hasábjain jelent meg ma egy friss teszt a Dacia Lodgy ritkának mondható változatáról (amelyet jelenleg nem lehet konfigurálni a dacia.hu-n), amelyet a 130 lóerős 1.3-as turbós benzinmotor hajt.
Az Autó Pult után az Autónavigátor szerkesztősége is megjelentette tesztjét az egyliteres Dusterről.
Nálunk is többször felmerült már, hogy vajon tudja e még tartani ár/érték előnyét a nagycsaládos támogatással felturbózott Dacia Lodgy a konkurenciával szemben?
Nem is gondolná az ember, hogy már 52 éve annak (napra pontosan), hogy az első Dacia márkájú személygépkocsi, egy Dacia 1100 legördült a francia közreműködéssel épült gyártósorról.
Az AutoPro című online autóipari szaklap is megemlékezett a Dacia Lodgy hazai sikeréről, amelyből a márka tulajdonosa, a Renault is kivette a részét a Clio által.
Egy kerdesem lenne. Valaki meg tudna mondani hogy kb. mennyibe van arba egy uj turbo egy 1.5 dci-be?
81kw,110 L ,2010-es
Sheme cartárs, egyetértek! Pláne hogy az LPG üzem (úgy tudom) még vizesebb, nagyobb gázadásnál jó kis vízpermet jelenik meg a hátsó üvegen!
Indy, lassan kellene Logan3 és Sandero3 topik is. Írtam ma egy szösszenetet, de a régiekhez tettem fel. Sajnos a képek egy része meg fel sem ment
@Zolkabácsi
Azért így telente is, ha mész a talicskával és üzemmeleg a gép, néha kihúzatni, kitolni a szemét, hogy a kipufogórendszerből a kondenzvizet kifújja a motor.
Néha 3000 fölé pörgetem a DönCI-met, hátha tisztul a szívotorok, de majd talán a nem reklámozható kollégát megkérem az idei karbantartáson, hogy legyen kedves nézze már meg, mennyire kokszos a torka.
Szerintem semennyire, de a szakember véleményére szükségem van.
Igen, a MaxxMotion Diesel nem rossz, benzinesek is vegyék a 100-as benzint. Télen nem árt!
Na, ezt is megértük:
Klikk!
Az hagyján, hogy a motorválaszték még nincs terítéken, de a szürke 50 árnyalata már megvan.
A kéken és a fehéren kívül ott van még az a barnás... háááát...
Azt hiszem az 1.5 DönCI-m az életem végéig meglesz, tekintve, hogy a L3-ból nem lesz kombi, de ha mégis, 1.0-val, meg turbóval és 3 hengerrel röhejes lesz - haverokkal, búvárcuccal megpakolva úgy 400 kg plusz, hát nem tudom, mennyire kultiválná a Horvátországban található emelkedőket.
Na ez a baj a downsize-inggal.