Loading…

Close
DACIA Klub Magyarország
  • Hírek
  • Fórum
  • A klub
    • Bejelentkezés
    • Régi oldalaink
    • Csináld magad!
    • Klubtalálkozók
    • Klubszabályzat
    • Fórumszabályzat
    • Sütiszabályzat
    • Oldaltérkép
  • Kapcsolat
  • Kereső
  • Mi történt?
Previous Next

Ajánló

Totalcar Erőmérő - Nagya zereje

A népszerű Totalcar Erőmérő legújabb részében nem kisebb személyiség, mint nagyra becsült klubtagunk, Nagya21 és autója tette tiszteletét.

Tovább olvasom...

Az elmúlt év autós számai

A tavalyi esztendő nem volt egyszerű és nagyon sokan várták, hogy mihamarabb véget érjen.

Tovább olvasom...

Renault eWays: Dacia Spring

Ma 17 órától Luca de Meo, a Renault Groupet vezérigazgatója elndítja a "Renault eWays" -t, és bemutatják a Renault Groupe elektromos és hibrid innovációit egy digitális sajtótájékoztató keretében.

Tovább olvasom...

Hivatalos: jövőre érkezik a Dacia Spring

A Renault Csoport ma megtartott sajtótájékoztatójának a középpontjában a vállalat új elektromos, illetve hibrid gépjárműveinek bemutatása állt.

Tovább olvasom...

Minden amit az új Logan/Sanderoról tudni érdemes

A Dacia vezető szerepet játszik az autózás ésszerűsítésében, egyszerű, tágas, megbízható és robusztus járműveket ad felesleges sallang nélkül.

Tovább olvasom...

Tesztajánló - Lodgy TCe 130

A vezess.hu hasábjain jelent meg ma egy friss teszt a Dacia Lodgy ritkának mondható változatáról (amelyet jelenleg nem lehet konfigurálni a dacia.hu-n), amelyet a 130 lóerős 1.3-as turbós benzinmotor hajt.

Tovább olvasom...

Tesztajánló - Duster 1.0

Az Autó Pult után az Autónavigátor szerkesztősége is megjelentette tesztjét az egyliteres Dusterről.

Tovább olvasom...

Dacia Lodgy vagy Toyota és társai?

Nálunk is többször felmerült már, hogy vajon tudja e még tartani ár/érték előnyét a nagycsaládos támogatással felturbózott Dacia Lodgy a konkurenciával szemben?

Tovább olvasom...

52 éve történt

Nem is gondolná az ember, hogy már 52 éve annak (napra pontosan), hogy az első Dacia márkájú személygépkocsi, egy Dacia 1100 legördült a francia közreműködéssel épült gyártósorról.

Tovább olvasom...

Sajtószemle - Erősödött a Renault és a Dacia is

Az AutoPro című online autóipari szaklap is megemlékezett a Dacia Lodgy hazai sikeréről, amelyből a márka tulajdonosa, a Renault is kivette a részét a Clio által.

Tovább olvasom...

  • 1
  • 2
  • Következő
Vissza a Hírek áttekintő oldalra

Chatbox

Bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!


  • macilka
    macilka  1 napja

    Új Logan videóbemutató magyarul.Vagy volt már?
    Klikk!

  • Tomas
    Tomas  1 napja

    Egy kerdesem lenne. Valaki meg tudna mondani hogy kb. mennyibe van arba egy uj turbo egy 1.5 dci-be?
    81kw,110 L ,2010-es

  • Zolkabacsi
    Zolkabacsi  3 napja

    Sheme cartárs, egyetértek! Pláne hogy az LPG üzem (úgy tudom) még vizesebb, nagyobb gázadásnál jó kis vízpermet jelenik meg a hátsó üvegen!

  • Krogergo
    Krogergo  5 napja

    Indy, lassan kellene Logan3 és Sandero3 topik is. Írtam ma egy szösszenetet, de a régiekhez tettem fel. Sajnos a képek egy része meg fel sem ment frown

  • Sheme
    Sheme  6 napja

    @Zolkabácsi

    Azért így telente is, ha mész a talicskával és üzemmeleg a gép, néha kihúzatni, kitolni a szemét, hogy a kipufogórendszerből a kondenzvizet kifújja a motor.

    Néha 3000 fölé pörgetem a DönCI-met, hátha tisztul a szívotorok, de majd talán a nem reklámozható kollégát megkérem az idei karbantartáson, hogy legyen kedves nézze már meg, mennyire kokszos a torka.

    Szerintem semennyire, de a szakember véleményére szükségem van.

    Igen, a MaxxMotion Diesel nem rossz, benzinesek is vegyék a 100-as benzint. Télen nem árt!

  • Sheme
    Sheme  6 napja

    Na, ezt is megértük:

    Klikk!

    Az hagyján, hogy a motorválaszték még nincs terítéken, de a szürke 50 árnyalata már megvan.

    A kéken és a fehéren kívül ott van még az a barnás... háááát...

    Azt hiszem az 1.5 DönCI-m az életem végéig meglesz, tekintve, hogy a L3-ból nem lesz kombi, de ha mégis, 1.0-val, meg turbóval és 3 hengerrel röhejes lesz - haverokkal, búvárcuccal megpakolva úgy 400 kg plusz, hát nem tudom, mennyire kultiválná a Horvátországban található emelkedőket.

    Na ez a baj a downsize-inggal.

  • Krogergo
    Krogergo  6 napja

    Üdv Mazsola!
    Tényleg jó rég volt. Egészség rendben? Milyen autód van mostanság?

  • macilka
    macilka  1 hete

    Nocsak! Klikk!

  • Mazsola
    Mazsola  1 hete

    De rég jártam Felétek. Sziasztok! 1053177568

  • Zolkabacsi
    Zolkabacsi  1 hete

    Yeah Macilka! smile köszi


Összes üzenet (207)

Üdvözlet



Jelszó:



[ Elfelejtett jelszó? ]

Legutóbbi látogatók

  • macilka 13 perce
  • András 18 perce
  • robi11 2 órája
  • R10Gordini 3 órája
  • RS_Misi 3 órája
  • Szita 8 órája
  • Duster013 17 órája
  • Krogergo 19 órája
  • Arklon 20 órája
  • Nagya21 21 órája
  • ivatti10 1 napja
  • alvyn 1 napja
  • Szucsi 1 napja
  • Hoplita3001 1 napja
  • mkpdlxiv 1 napja
  • edukop 1 napja
  • lajo 1 napja
  • Sheme 1 napja

Online

  • Vendégek: 27
  • Tagok: 0
  • Legújabb:
    • Tomas
      Tomas
  • Összes tag:1371
  • Legtöbb online:237
    Vendégek: 237
    Tagok: 0
    2020 április 08 szerda - 04:24:13

Friss fórumüzenetek

  • robi11

    Mindent a karosszériáról!

    Sziasztok! M...
    Írta: robi11 3 órája
  • Krogergo

    Fedélzeti elektronikák - Media Nav, fejegység, kihangosító, telefonos problémák

    Diagnosztika...
    Írta: Krogergo 19 órája
  • Sheme

    Dacia Logan MCV II (2013-)

    OFFNincs ily...
    Írta: Sheme 1 napja
  • DQM

    Fedélzeti elektronikák - Media Nav, fejegység, kihangosító, telefonos problémák

    De köszi, Ge...
    Írta: DQM 2 napja
  • DQM

    Fedélzeti elektronikák - Media Nav, fejegység, kihangosító, telefonos problémák

    Immo nem vil...
    Írta: DQM 2 napja
  • Hoplita3001

    Dacia Logan MCV II (2013-)

    Tudna valaki...
    Írta: Hoplita3001 3 napja
  • Zolkabacsi

    Dacia Duster

    Húha jól néz...
    Írta: Zolkabacsi 3 napja
  • garaboncia

    Dacia Logan MCV II (2013-)

    Tudna...
    Írta: garaboncia 5 napja
#maradjotthon
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2020