A Renault Hungária kedves felajánlása folytán ma reggel, az országban az elsők között, pár nap erejéig kipróbálhatunk egy alapfelszereltségű, de turbómotoros Dacia Sanderót.
Igaz, hogy csak érintőlegesen Dacia, de mindenképpen érdemes megemlékezni a ma bemutatott új Renault SUV-ról, a kisméretű, Kiger névre keresztelt városi padkajáróról.
A mai napon a Renault vezetősége egy nagyszabású, a Renault Csoporthoz tartozó összes márkát érintő megújulási tervet jelentett be, amelynek része lesz természetesen a Dacia is.
A népszerű Totalcar Erőmérő legújabb részében nem kisebb személyiség, mint nagyra becsült klubtagunk, Nagya21 és autója tette tiszteletét.
A tavalyi esztendő nem volt egyszerű és nagyon sokan várták, hogy mihamarabb véget érjen.
A jármű értékesítési adatok első félévének ismeretében előző cikkünkben azt a kérdést tettük fel, hogy van-e visszaút.
Csak annyi, hogy javasoltam helyszínt egy esetleges jövő évi összeröffenésre! Tapasztalatom szerint tavasszal, már nem fogunk találni.
@Macilka
Ennek a hibrid változatnak így nem sok értelme van.
A motor lepkepú, de legalább 4 hengeres és nem turbós. Városi bohózatokhoz még jól jöhet a csöpp akkumulátor bele, de nem arra a felhasználásra való, amire a sajátomat használom.
A múlt héten is kb 700 km-t nyomtam bele - egy kis kiruccanás a sógorékhoz.
Arról már nem is szólva, hogy megjártam Zwickau-Hannover-Chemnitz-Erfurt-ot, majd hazajöttem - 5 nap, 3100 km.
Szóval a hibridnek is megvan a helye, de ahhoz meg kissé drága, hogy az ember villogjon, neki környezetkímélő autója van.
Mondjuk nem tudom, mennyire környezetbarát autó az, melynek percenként háromszor elindul-leáll a motorja, sohasem lesz üzemmeleg.
Vajon a motorolaj bírja a savasodást? Kétlem, de hátha valaki tud erről nyilatkozni.
Sziasztok! Hátha van valakinek ötlete: fűtőventillátor fokozatok megszűntek, csak full fordulat van. Tegnap még működött...
(Duster 1.6 sce 2018. dec.)
Gondolom, szerviz lesz a megoldás, de hátha...