Ugyan a Dacia gyárai már újranyitottak, ám készleten maradt sok, már korábban legyártott példány, amik most remek akciókkal hozhatók haza.
Az AutoPro című online autóipari szaklap is megemlékezett a Dacia Lodgy hazai sikeréről, amelyből a márka tulajdonosa, a Renault is kivette a részét a Clio által.
A legrégebbi hazai autós médium, az Autó Motor "hasábjain" jelent meg ma egy friss teszt a jelenlegi legerősebb, leggyorsabb szériagyártású Daciáról, a 150 lóerős turbómotorral szerelt Dusterről.
Az Autó Pult friss tesztjét szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani, ami kivételesen nem valamelyik 1.33-as vagy dízel Dustert vette górcső alá, hanem a friss, ropogós 999 köbcentiméteres háromhengeres turbós kis benzinmotorral szereltet.
A koronavírus járvány miatt a Dacia március 18-án leállította a romániai, és nem sokkal később a marokkói gyártósorait is.
Egy kerdesem lenne. Valaki meg tudna mondani hogy kb. mennyibe van arba egy uj turbo egy 1.5 dci-be?
81kw,110 L ,2010-es
Sheme cartárs, egyetértek! Pláne hogy az LPG üzem (úgy tudom) még vizesebb, nagyobb gázadásnál jó kis vízpermet jelenik meg a hátsó üvegen!
Indy, lassan kellene Logan3 és Sandero3 topik is. Írtam ma egy szösszenetet, de a régiekhez tettem fel. Sajnos a képek egy része meg fel sem ment
@Zolkabácsi
Azért így telente is, ha mész a talicskával és üzemmeleg a gép, néha kihúzatni, kitolni a szemét, hogy a kipufogórendszerből a kondenzvizet kifújja a motor.
Néha 3000 fölé pörgetem a DönCI-met, hátha tisztul a szívotorok, de majd talán a nem reklámozható kollégát megkérem az idei karbantartáson, hogy legyen kedves nézze már meg, mennyire kokszos a torka.
Szerintem semennyire, de a szakember véleményére szükségem van.
Igen, a MaxxMotion Diesel nem rossz, benzinesek is vegyék a 100-as benzint. Télen nem árt!
Na, ezt is megértük:
Klikk!
Az hagyján, hogy a motorválaszték még nincs terítéken, de a szürke 50 árnyalata már megvan.
A kéken és a fehéren kívül ott van még az a barnás... háááát...
Azt hiszem az 1.5 DönCI-m az életem végéig meglesz, tekintve, hogy a L3-ból nem lesz kombi, de ha mégis, 1.0-val, meg turbóval és 3 hengerrel röhejes lesz - haverokkal, búvárcuccal megpakolva úgy 400 kg plusz, hát nem tudom, mennyire kultiválná a Horvátországban található emelkedőket.
Na ez a baj a downsize-inggal.