Nálunk is többször felmerült már, hogy vajon tudja e még tartani ár/érték előnyét a nagycsaládos támogatással felturbózott Dacia Lodgy a konkurenciával szemben?
Lassan, de biztosan, a jelenlegi autóipari átlagnál nagyobb időközökkel, de megkezdték az új Dacia modellek fejlesztését.
Nem is gondolná az ember, hogy már 52 éve annak (napra pontosan), hogy az első Dacia márkájú személygépkocsi, egy Dacia 1100 legördült a francia közreműködéssel épült gyártósorról.
Ugyan a Dacia gyárai már újranyitottak, ám készleten maradt sok, már korábban legyártott példány, amik most remek akciókkal hozhatók haza.
Az AutoPro című online autóipari szaklap is megemlékezett a Dacia Lodgy hazai sikeréről, amelyből a márka tulajdonosa, a Renault is kivette a részét a Clio által.
A legrégebbi hazai autós médium, az Autó Motor "hasábjain" jelent meg ma egy friss teszt a jelenlegi legerősebb, leggyorsabb szériagyártású Daciáról, a 150 lóerős turbómotorral szerelt Dusterről.
Halihó....az MCV mellett ez a "második" autó, általában én járok vele:s-cros 1.6 CVT. Az MCV gondozása az enyém, most például a közeljövőben müszaki-ra viszem....
Halihó....... már 6 éve járok CVT - fokozatnélküli automata váltós autóval. Imádom. Fantasztikusan kényelmes. (igaz ez 1.6-os 120 Le-rős szivóbenzines)
levesebb = kevesebb
Nyilván az ember a saját gyerekét/keit beköti.
Aki ezt elfelejti, majd a nyavalygás után csinálhat másikat.
@macilka
Ja, mert nincs benne prüttyögő szirszar, amire egyébként sincs szükség.
Minek figyelmeztetni az embereket, h kössék be magukat? Ha maguktól ostobák, akkor ne terheljék a nyugdíjkasszát.
Sőt, minél több fogy, annál levesebb marha lesz az utakon.
Szóval előre, proletárok, vár titeket az oszlop, s az árok!