Az előző igazából már történelmi visszatekintésünket azzal fejeztük be, hogy 1999-ben a Renault visszatért a Daciához, immár tulajdonosként.
Nálunk is többször felmerült már, hogy vajon tudja e még tartani ár/érték előnyét a nagycsaládos támogatással felturbózott Dacia Lodgy a konkurenciával szemben?
Lassan, de biztosan, a jelenlegi autóipari átlagnál nagyobb időközökkel, de megkezdték az új Dacia modellek fejlesztését.
Nem is gondolná az ember, hogy már 52 éve annak (napra pontosan), hogy az első Dacia márkájú személygépkocsi, egy Dacia 1100 legördült a francia közreműködéssel épült gyártósorról.
Ugyan a Dacia gyárai már újranyitottak, ám készleten maradt sok, már korábban legyártott példány, amik most remek akciókkal hozhatók haza.
Az AutoPro című online autóipari szaklap is megemlékezett a Dacia Lodgy hazai sikeréről, amelyből a márka tulajdonosa, a Renault is kivette a részét a Clio által.
Üdv!
Kellemes Húsveti Ünnepeket kívánok az összes Daciásnak. Vigyázzatok azokra is akik magukba is töltöttek egy kis "üzemanyagot" és autóznak. Jó utat, szerencsés megérkezést ! Szevasztok!
Zolkabacsi!
Bocs, hogy itt írok, de a privát üzi szörnyűségesen nem működik, vagy csak én nem értek hozzá. Tolóüzem= hátramenet, tolatás? Motortartó bakok rendben?
Árulás ha Laguna 1.9dCi F9Q motorról kérdezek?
1500-2200 között részterhelésen és tolóüzemben is zavaró vibráció van
Gyűrűmet hagytam el? szelep? olajat nem eszi! thx Srácok