Az előző igazából már történelmi visszatekintésünket azzal fejeztük be, hogy 1999-ben a Renault visszatért a Daciához, immár tulajdonosként.
Nálunk is többször felmerült már, hogy vajon tudja e még tartani ár/érték előnyét a nagycsaládos támogatással felturbózott Dacia Lodgy a konkurenciával szemben?
Lassan, de biztosan, a jelenlegi autóipari átlagnál nagyobb időközökkel, de megkezdték az új Dacia modellek fejlesztését.
Nem is gondolná az ember, hogy már 52 éve annak (napra pontosan), hogy az első Dacia márkájú személygépkocsi, egy Dacia 1100 legördült a francia közreműködéssel épült gyártósorról.
Ugyan a Dacia gyárai már újranyitottak, ám készleten maradt sok, már korábban legyártott példány, amik most remek akciókkal hozhatók haza.
Az AutoPro című online autóipari szaklap is megemlékezett a Dacia Lodgy hazai sikeréről, amelyből a márka tulajdonosa, a Renault is kivette a részét a Clio által.
Sziasztok! Nem tudom, hogy él-e még ez a csoport, mert elég régi bejegyzések vannak csak, de teszek egy próbát. Cserélt már valaki Dacia Logan 2- ben (2014-es) nappali menetfény/helyzetjelző izzó? A lámpateten hátul van egy gumi kupak. Az lejött. Alatta van egy 1 cm széles lapos műanyag bütyök. Azt simán csak ki kell húzni, vagy tekerni kell valamerre? Gondolom az tartj a foglalatot az izzóval? Előre is köszi ha van valakinek válasza!
Üdvözlök mindenkit!
Szeretném megkérdezni, hogy a clindli nevű szerkezettel foglalkozott-e valaki. Ha igen , 0.9 tce motorral sikerült-e össze hozni. Ha esetleg más motorral, akkor mi a megvalósítás elve. Köszönöm.