Ugyan a Dacia gyárai már újranyitottak, ám készleten maradt sok, már korábban legyártott példány, amik most remek akciókkal hozhatók haza.
Az AutoPro című online autóipari szaklap is megemlékezett a Dacia Lodgy hazai sikeréről, amelyből a márka tulajdonosa, a Renault is kivette a részét a Clio által.
A legrégebbi hazai autós médium, az Autó Motor "hasábjain" jelent meg ma egy friss teszt a jelenlegi legerősebb, leggyorsabb szériagyártású Daciáról, a 150 lóerős turbómotorral szerelt Dusterről.
Az Autó Pult friss tesztjét szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani, ami kivételesen nem valamelyik 1.33-as vagy dízel Dustert vette górcső alá, hanem a friss, ropogós 999 köbcentiméteres háromhengeres turbós kis benzinmotorral szereltet.
A koronavírus járvány miatt a Dacia március 18-án leállította a romániai, és nem sokkal később a marokkói gyártósorait is.
Köszönöm a segítséget! Sajnos ott tartunk, nekem kell kiderítenem, mi a gond az autóval.
Szia!
Ez találomra nem fog menni. diagnosztika, aztán élő adatban nézni kell mi történik.
Amúgy szelep hézag állítás hiánya, első lambdaszonda, és alapjárati szabályzó motor szokott a leggyakoribb gond lenni.
Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni. 4 éve társam egy most 10 éves Dacia sandero stepway. 2 hét karantén után a következő hibát produkálja: indításkor pöccre indul, kb. 100 méter megtétele után vagy lassításkor leáll az autó motorja. Levezetem az út szélére, indítom, pöccre indul. Sebesség váltáskor lezuhan a fordulatszám mérő, gázpedál erőteljesebb benyomásával tudom megelőzni az újabb motor leállást.
Eddig ki lett cserélve a főtengely jeladó. Pár nap után ismét produkálta az autó a hibát. Garanciálisan kicserélték a jeladót. ....és újra produkálja a hibát.
Azt figyeltem meg, hideg motornál, illetve hidegebb időben gyakoribb a hiba megjelenése. Amikor a motor bemelegszik, vagy az idő melegebb ritkán jelentkezik a motor leállás.
Köszönöm a befogadást! Köszönöm válaszotok!
Szakad a hó!!!!
Tegnap locsolás helyett ótás volt!
Sajna eddig semmi bibi, mehetek dógozni.