Az előző igazából már történelmi visszatekintésünket azzal fejeztük be, hogy 1999-ben a Renault visszatért a Daciához, immár tulajdonosként.
Nálunk is többször felmerült már, hogy vajon tudja e még tartani ár/érték előnyét a nagycsaládos támogatással felturbózott Dacia Lodgy a konkurenciával szemben?
Lassan, de biztosan, a jelenlegi autóipari átlagnál nagyobb időközökkel, de megkezdték az új Dacia modellek fejlesztését.
Nem is gondolná az ember, hogy már 52 éve annak (napra pontosan), hogy az első Dacia márkájú személygépkocsi, egy Dacia 1100 legördült a francia közreműködéssel épült gyártósorról.
Ugyan a Dacia gyárai már újranyitottak, ám készleten maradt sok, már korábban legyártott példány, amik most remek akciókkal hozhatók haza.
Az AutoPro című online autóipari szaklap is megemlékezett a Dacia Lodgy hazai sikeréről, amelyből a márka tulajdonosa, a Renault is kivette a részét a Clio által.
Üdv Minden Daciásnak!
Karácsony közeledtével kívánok Mindnyájatoknak BÉKÉS, BOLDOG, karcolás-mentes ünnepeket. Az új évre mindenkinek tele tankot, sok-sok problémamentes kilométert, jó egészséget valamint azt, hogy az üzemanyagra mindig legyen pénzünk!
ÜDV!
Ma kaptam választ a My Dacia app.katasztrófális használhatatlansága miatti levelemre amit bemásolok:
( Az én autóm 2019. Dacia Sandero Stepway.)
A 2024.10.18.- i megkeresésére hivatkozva tájékoztatjuk, hogy a nem elektromos gépkocsiknál a My Dacia applikáció csak tájékoztató jellegű, melyben a gépkocsi legfőbb adatait kell, hogy lássa:
- a gépkocsi felszereltségét, alvázszámát
- megtekintheti szerződéseit,
- bármikor kapcsolatba kerülhet ügyfélszolgálatunkkal.
A többi szolgáltatás az elektromos autóknál érhető csak el.
????