A legrégebbi hazai autós médium, az Autó Motor "hasábjain" jelent meg ma egy friss teszt a jelenlegi legerősebb, leggyorsabb szériagyártású Daciáról, a 150 lóerős turbómotorral szerelt Dusterről.
Az Autó Pult friss tesztjét szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani, ami kivételesen nem valamelyik 1.33-as vagy dízel Dustert vette górcső alá, hanem a friss, ropogós 999 köbcentiméteres háromhengeres turbós kis benzinmotorral szereltet.
A koronavírus járvány miatt a Dacia március 18-án leállította a romániai, és nem sokkal később a marokkói gyártósorait is.
Annak idején már hírt adtunk egyszer erről a távolba szakadt autóról, ami Eduard Palaghiţă tulajdonában van.
Lehet hogy tévedünk, de a nemrég megjelent hazai autóeladási, első negyedéves jelentés szerint most először fordult elő, hogy a magyar piacon egy Dacia gyártmányú személygépkocsiból adtak el a legtöbbet.
A Dacia nem a gyakori megújulásáról a legismertebb autómárka a világon, és ezzel nincs az égvilágon semmi baj.
Üdv Minden Daciásnak!
Karácsony közeledtével kívánok Mindnyájatoknak BÉKÉS, BOLDOG, karcolás-mentes ünnepeket. Az új évre mindenkinek tele tankot, sok-sok problémamentes kilométert, jó egészséget valamint azt, hogy az üzemanyagra mindig legyen pénzünk!
ÜDV!
Ma kaptam választ a My Dacia app.katasztrófális használhatatlansága miatti levelemre amit bemásolok:
( Az én autóm 2019. Dacia Sandero Stepway.)
A 2024.10.18.- i megkeresésére hivatkozva tájékoztatjuk, hogy a nem elektromos gépkocsiknál a My Dacia applikáció csak tájékoztató jellegű, melyben a gépkocsi legfőbb adatait kell, hogy lássa:
- a gépkocsi felszereltségét, alvázszámát
- megtekintheti szerződéseit,
- bármikor kapcsolatba kerülhet ügyfélszolgálatunkkal.
A többi szolgáltatás az elektromos autóknál érhető csak el.
????