A legrégebbi hazai autós médium, az Autó Motor "hasábjain" jelent meg ma egy friss teszt a jelenlegi legerősebb, leggyorsabb szériagyártású Daciáról, a 150 lóerős turbómotorral szerelt Dusterről.
Az Autó Pult friss tesztjét szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani, ami kivételesen nem valamelyik 1.33-as vagy dízel Dustert vette górcső alá, hanem a friss, ropogós 999 köbcentiméteres háromhengeres turbós kis benzinmotorral szereltet.
A koronavírus járvány miatt a Dacia március 18-án leállította a romániai, és nem sokkal később a marokkói gyártósorait is.
Annak idején már hírt adtunk egyszer erről a távolba szakadt autóról, ami Eduard Palaghiţă tulajdonában van.
Lehet hogy tévedünk, de a nemrég megjelent hazai autóeladási, első negyedéves jelentés szerint most először fordult elő, hogy a magyar piacon egy Dacia gyártmányú személygépkocsiból adtak el a legtöbbet.
A Dacia nem a gyakori megújulásáról a legismertebb autómárka a világon, és ezzel nincs az égvilágon semmi baj.
Üdv!
Kellemes Húsveti Ünnepeket kívánok az összes Daciásnak. Vigyázzatok azokra is akik magukba is töltöttek egy kis "üzemanyagot" és autóznak. Jó utat, szerencsés megérkezést ! Szevasztok!
Zolkabacsi!
Bocs, hogy itt írok, de a privát üzi szörnyűségesen nem működik, vagy csak én nem értek hozzá. Tolóüzem= hátramenet, tolatás? Motortartó bakok rendben?
Árulás ha Laguna 1.9dCi F9Q motorról kérdezek?
1500-2200 között részterhelésen és tolóüzemben is zavaró vibráció van
Gyűrűmet hagytam el? szelep? olajat nem eszi! thx Srácok
Lassan elérkezik az 5. éves utolsó garanciális szerviz ideje.Több márkaszerviztől kértem részletes árajánlatot!
Vagy egy pár szóban ( nem részletes) vagy sehogy nem válaszolnak kérésemre Budapesten! Na igen, több mint világos, a márkaszervizeknek nem jövedelmező ha az ügyfél mindent tud!Azt hiszem ez is benne van, hogy nem szívesen járnak az ügyfelek márkaszervizbe... a csillagászati számlák mellett!
Ha tudtok Budapesten megbízható,( nem márka szerviz)megfizethető szervizt, kérlek írjátok meg! Köszönöm!