A legrégebbi hazai autós médium, az Autó Motor "hasábjain" jelent meg ma egy friss teszt a jelenlegi legerősebb, leggyorsabb szériagyártású Daciáról, a 150 lóerős turbómotorral szerelt Dusterről.
Az Autó Pult friss tesztjét szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani, ami kivételesen nem valamelyik 1.33-as vagy dízel Dustert vette górcső alá, hanem a friss, ropogós 999 köbcentiméteres háromhengeres turbós kis benzinmotorral szereltet.
A koronavírus járvány miatt a Dacia március 18-án leállította a romániai, és nem sokkal később a marokkói gyártósorait is.
Annak idején már hírt adtunk egyszer erről a távolba szakadt autóról, ami Eduard Palaghiţă tulajdonában van.
Lehet hogy tévedünk, de a nemrég megjelent hazai autóeladási, első negyedéves jelentés szerint most először fordult elő, hogy a magyar piacon egy Dacia gyártmányú személygépkocsiból adtak el a legtöbbet.
A Dacia nem a gyakori megújulásáról a legismertebb autómárka a világon, és ezzel nincs az égvilágon semmi baj.
Négy éves Logan MCV 0,9 tce, 35ekm-nél, sebességváltó hiba, differenciál hibás, volt már valakinek ilyen problémája?Mi volt a megoldás.
Sziasztok.
2006-os 1.4mpi Üzemanyagszűrőt szerettem volna cserélni, de nincs a gyári helyén. A tankból közvetlen megy előre a benzincső. Valami ötletetek esetleg? Köszönöm
Sziasztok! Nem tudom, hogy él-e még ez a csoport, mert elég régi bejegyzések vannak csak, de teszek egy próbát. Cserélt már valaki Dacia Logan 2- ben (2014-es) nappali menetfény/helyzetjelző izzó? A lámpateten hátul van egy gumi kupak. Az lejött. Alatta van egy 1 cm széles lapos műanyag bütyök. Azt simán csak ki kell húzni, vagy tekerni kell valamerre? Gondolom az tartj a foglalatot az izzóval? Előre is köszi ha van valakinek válasza!