Megszületett az első írásos anyag egy kedves, régi klubtagunk, Légfék tollából, az alanya ez a szép metálkék Dacia Sandero.
Az új Sandero/Logan szintet lépésével nem tűnt el a hazai piacról a fapados Dacia, a régi motorosok még emlékezhetnek a fekete lökhárítós alap Loganra.
Olvassuk a hírekben, hogy az autógyárak (sajnos már a Dacia is) egymás után kénytelenek csökkenteni, vagy egyenesen szüneteltetni a termelésüket "félvezető" hiányra hivatkozva.
A Dacia lett tavaly (nem csak) a nagycsaládosok körében a legnépszerűbb autógyártó Magyarországon.
A mai nap nagyon gyorsan elröppent, de úgy, hogy már csak sötétedéskor maradt idő arra, hogy az új Sandero egyik legérdekesebb "extráját" kipróbáljuk, vagy inkább bemutassuk.
Az előző cikkünk szerinti tesztautó biztosításán túl a Renault Hungária meghívására részt vettünk a ma délelőtt lezajlott online sajtóbemutatón, ahol elsődlegesen a három új modellel kapcsolatos tudnivalókat ismertették, de kérdések feltételére is volt lehetőség.
Üdv!
Kellemes Húsveti Ünnepeket kívánok az összes Daciásnak. Vigyázzatok azokra is akik magukba is töltöttek egy kis "üzemanyagot" és autóznak. Jó utat, szerencsés megérkezést ! Szevasztok!
Zolkabacsi!
Bocs, hogy itt írok, de a privát üzi szörnyűségesen nem működik, vagy csak én nem értek hozzá. Tolóüzem= hátramenet, tolatás? Motortartó bakok rendben?
Árulás ha Laguna 1.9dCi F9Q motorról kérdezek?
1500-2200 között részterhelésen és tolóüzemben is zavaró vibráció van
Gyűrűmet hagytam el? szelep? olajat nem eszi! thx Srácok