Az óracsoport szintén a Dusterből lett áthozva a spórolás nevében, valamint a műanyagokról is sejteni lehet, hogy nem lesznek túl minőségiek, ugyanakkor megfigyelhető egy vélhetően szövet anyagú dekorációs betét, ami mindenképpen egy jó pont. A műszerfal és az ajtók találkozásán is próbáltak finomítani, ez egész jól sikerült, örömteli, hogy gondoltak erre is, ugyanis sok drágább autónál nincs meg ez az átmenet. A multikormány csakugyan a Dusterből érkezett, a régi, jól megszokott bajuszkapcsolókkal. A kormánytól balra lent pedig a fényszóró magasságállítás és az óracsoport fényerejének állító kapcsolói találhatóak. Kártyás, avagy kulcs nélküli nyitást és indítást a képen látható(?) kulcs alapján nem fog kapni, ennek viszont ellent mondnak a külső képek, ahol az első kilincseken egy-egy gomb is megfigyelhető.
Összegezve egy sokkal kellemesebb hatású belteret kapunk majd, kicsivel jobb anyagokkal, több kényelmi extrával, és egy új infotaiment rendszerrel.
3 Hozzászólás
Ha ilyet vennék, a nem reklámozható kollégát azonnal megkeresném ablaktörlő-intervallumkapcsoló ügyében.
Hogy ezzel miért kell spórolni, az számomra továbbra is rejtély.
Az majd a Logan V-ben lesz.
Tetszik, bár vannak furcsa részletek.