A vadonatúj Sandero, Sandero Stepway és Logan megtestesítője az elődök szellemének, még mindig nagyon versenyképes áron érkeznek, így továbbra is az egyik legjobb ár-érték arányú autók lehetnek.
„Ennek az új generációnak köszönhetően a Dacia három ikonikus modellt újított meg - sorozatának és teljes egészének egyharmadát. A Sandero, a Sandero Stepway és a Logan nagyobb teret, kényelmet, biztonságot és vezetési élményt nyújt. Szemléltetik a Dacia DNS-ét: alapvető autók, valós áron, amelyek megfelelnek a vásárlók valós igényeinek." - Mihai Bordeanu, a Dacia marketing igazgatója.
Az új modelleket 2021. első negyedévében mutathatják be nálunk addig is nézzétek a megjelent képeket, videókat, döntsetek magatok melyik tetszik jobban.
Itt csak néhány újdonságot sorolunk fel a teljesség igénye nélkül.
- A Renault Clio és Captur CMF-B platformjára épülnek.
- A Sandero 1 cm-rel alacsonyabb lett, a szélvédő lejtősebb, ami légellenállást javítja.
- Y mintázatú LED fényszórók és hátsó lámpák, minden felszereltségnél. Az új fényforrás 37%kal messzebbre (110 m) és 9 %-kal szélesebbre (24 m) világít, mint a halogén elődje.
- A Logan 3,6 cm-el hosszabb, ugyancsak nőtt a tengelytáv, de csökkent a hátsó túlnyúlás, és 1 cm-rel alacsonyabb.
- A Logan hátsó lábtérét 42 mm-el megnövelték, és csomagtér tágasabb lett 28 literrel, immár 528 liter.
- A sebességváltó kar rövidebb. Teljesen elektromos hajtású kormányzás nagyobb kényelmet kínál (36% -al kevesebb erő szükséges).
- Okostelefon tartó, automatikus fényszóró-aktiválás
- Sebességkorlátozó és tempomat, a kormányról vezérelve, minden felszereltségi szinten.
- Automatikus klíma digitális kijelzővel.
- Fűthető első ülésekkel (2021. áprilistól).
- Elektromos rögzítőfék.
- Daciánál elsőként elektromos panoráma ablak Sandero és Sandero Stepway esetében 2021-ben.
- Vészfékrásegítő.
- Holttérfigyelő rendszer.
- Parkolássegítő.
- Hegymenet asszisztens.
- Hat légzsák.
- Három fajta központi kijelző:
1: telefon használat: gy applikáción keresztül az autó bluetooth-on kapcsolódik a telefonra letöltött applikációra
2: 8" rádióval és vezetékes android auto és apple car play támogatás
3: 10" beépített navigációval, egyéb szolgáltatásokkal, vezeték nélküli android auto és apple car play támogatás,
- Euro-6D-Full károsanyag-kibocsátási előírásoknak megfelelő benzin motorok
- SCe 65 egyliteres, háromhengeres szívó (a Stepway-hez nem) ötfokozatú kézi váltóval
- TCe 90 egyliteres, háromhengeres turbós hatfokozatú kézi váltóval vagy fokozatmentes automata váltóval (CVT)
- ECO-G 100 gyári LPG-szettel szerel egyliteres, háromhengeres turbós hatfokozatú kézi váltóval
A felsoroltak egy része persze felszereltség- és piacfüggő, tehát nem biztos, hogy minden nálunk is elérhető lesz.
7 Hozzászólás
A marokkói gyárban fogják gyártani:
Klikk!
Szerintem sok minden fog az áron múlni. Ha tartani tud legalább fél misi árelőnyt a konkurenciához képest, lehet esélye. Apropó, a kaszni galvanizált már végre?
galvanizált igen!
Na látom megérkeztek a szokásos kommentek: "régen minden jobb volt" a "kis motor szar" "mi lesz ha 2 lovat kell utánfutón áthúznom az Alpokon és minden alagút zárva" stb.
Ez továbbra is egy családi autó, nem kell vele M3-as BMW-ket előzgetni, és igen, ha beteszel 200 db téglát, lehet hogy vissza kell kapcsolni a Királyhágónál.
65 lóerő egy családi limuzinban...
A vezessen is megírtam a véleményem, remélem az importőrhöz is eljutott.Talán ha nagyobb igény lenne a DCI-re, igazán berakhatnák a kocsiba - neeeem, nem a csomagtartójába.Esetleg még a Porolóban lévő 1.33-as benzines is jó lenne bele, felőlem lehet 120Le-s is, de könyörgöm, egy 1000-1100 kg-s autóba hogy lehet egy 65 Le-s 3 hengeres motort tenni? Röhej.A 0.9 TünCikE is a vicc kategóriája. Olyan, mintha Lada motort tennénk egy M3-as Bömösbe. Lehet vele menni, de a BMW ugye nem a Lada motorról szól.A kis 0.9-es is vicces: autópályán szétforogja magát, ha meg nem, akkor sem fogyaszthat 6 liter alatt. Akkor meg mi haszna volt? Semmi.Nyomatékszegény, az érdi emelkedő kiröhgi, az M3-as Pest megyei része megfekteti. A Horvátországban lévő hegyek sem lesznek a haverjai.Teljesen jó a Nagy Alföldön bohóckodni, pláne, ha 1, max 2 fő van benne csomagok nélkül. Tényleg, a bekapcsolt légkondival már össze van barátkozva?
Csini, de a gyengécska alapmotorral sajna nem lesz már egy olyan univerzálisan használható autó, mint anno az 1.4 MPI, ami soha nem tűnt zavaróan gyengének vagy nyomatékszegénynek, a 90 lóerős turbót meg tuti, hogy valami magasabb felszereltségi szinthez kötik majd, és kérdés, hogy mondjuk 3.5-4 millióért akarok e még Logant venni... Az árfolyamnak és a kötelező biztonsági extráknak köszönhetően amúgy is jó drága lesz szerintem. Ne felejtsük el, hogy pár hónappal ezelőtt még 2 millió volt egy alap Logan...Sajna az euro 6d kicsinálja a kis motorokat. Kezdem azt hinni, hogy nekem (aki hegyvidéken lakik, rengeteget használja az autót rövid távokon, stb.) jobban megfelelne a Spring az elektromotorjával, mint egy ilyen 3-hengeres benzines...Ez az autó már egy másik célcsoportnak szól, teljesen elveszti az eredeti Logan "baltával faragottságát", egyszerűségét. Ennek minden előnyével és hátrányával...