Jobb későn, mint soha, tartja a mondás, és bár tudjuk, kicsit hosszú lett, talán túl részletes is, de a miénk, azaz most már a tiétek is. Reméljük kitart majd a türelem a végéig, reklámmentes (haha) 112 percet kívánunk, a tesztautót pedig köszönjük szépen a Renault Hungáriának! A Sandero elnyerte a tetszésünket, igyekeztünk mindenre kitérni, a jó és a rossz dolgokra egyaránt. Köszönetet szeretnénk mondani a videó elkészítéséhez nyújtott nagy-nagy segítségért Leónak, nélküle és a technikája nélkül bele se fogtunk volna. Egy élmény volt, de tényleg!
11 Hozzászólás
A LED-ről csak annyit, (igaz nem autó!) 16 év után kiégett az előtérben egy izzó. Vettem két nem gagyi, igaz viszonylag olcsó és mint kiderült kínai gyártású LED "égőt". Egy év után 2 hét különbséggel "kiégett" mindkettő. Visszavittem az elsőt a számlával, közölték, hogy ne röhögtessem már ki magam! (egy év gari volna rá, de viccesnek érezték, hogy 1000Ft alatti dolgot egyáltalán visszaviszek!) Vajon mennyibe kerül a ledes világítás, és a mérnök kiszámolta, hogy a gari időt kibírja?
Nagyon jó a kérdés. Viszont a választ nem tudjuk. Abban talán lehet bízni, hogy az autóipari LED lámpák jobban meg vannak csinálva, mint az 1000 forintos kínai égők.
Hali!!
Upsz má megen csuklottam...... ( krogergő emleget )
Jó a videó, hajrá csak így tovább, a 100Le benzin-gáz motor nagyon jó csak ajánlani tudom.
Üdv Nagya
UI: na csak csak lesz ebből is vmi combiszerü verzió....
Én azért azt a Led lámpát még elpróbálgatnám egy darabig. A videóban jobbnak tűnik, mint amikor én mentem vele, és hasonlítottam a mostani Sandero-m H7-eséhez.
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy amikor hasonlítottuk sötét utcában, akkor az én autóm lámpája tiszta volt, a teszt autóé meg már nem, egy Bp.- Győr út után. Így ezen sok lument veszhetett. Nekem osram night breaker laser h7 izzók vannak benne, ami fehérebb, és sokkal nagyobb fényerejű a normál izzóhoz képest. A led-hez képest még is sárgásnak tűnt a fénye, utóbbi annyira fehér. Nyári éjszakákban ez biztos jól jön, azonban a téli vizes fekete aszfalton nem, ott jobb a sárga fény. (lásd a régi Francia autók sárga izzóit)
Szerintem tisztességesen világít, soha rosszabbat. Viszont LED ide vagy oda, nem kell tőle hanyatt esni, ez nem "az a LED".
Na ez volt az igazi teszt!Gergő mint tényleges szakértő nagyon jókat szólt hozzá,és be.Mint gyakorlott és gyakorló szakember.Nekem nagyon tetszett a teszt,igen a hang és a kép viszonylatában igaza van Sheme-nek.
Sheme!Az olajhőmérsékletet nem tudja mutatni a telefon.A mutatható értékek kék színnel voltak jelölve,míg az olajhőmérsékleté fekete volt.De el is hangzott hogy azt nem mutatja a teló.Teljesen igazad van,jó volna ha mutatná.De nagyon kevés autóban van olajhőmérséklet mérő.Sajnos.
Köszönöm a hallelúja mentes,tényszerű bemutatót.
Haliztok!
Pár apró gondolat a videóhoz:
- köszönöm a bajuszkapcsolót - akinek még nincs beépítve a Clio-s, az nem tudja, micsoda komfortja van annak, hogy nem kell mindig kézzel kapcsolgatnia, ha töröltetni szeretné az ablakot
- az éjszakai videó ütött, mint a buszkerék. Azt hittem rosszul látok, mert a régi H7-hez képest szinte fényárban úszott az út! Ez azért nagy előrelépés a korábbiakhoz képest.
- Krogergőt kéne megtenni autóbemutatónak, mert szakmai érvekkel, észrevételekkel alátámasztott meglátásai voltak. Végre, mert már a könyökömön jött ki sok "tesztelő" ..szsága, hogy kemény a műszerfal - tán nem irigy? -, ez + az azért nem jó, színvonal így, színvonal úgy. Tényleg mindenem tele volt már ezekkel. Végre hallhattuk, hogy az előző Wartburg motor bizony berezonáltatja a kormányt, érezni a működését, de az újban nem
- remek ötlet volt a decibel mérés is
- jó volt tudni, hogy mennyit forog a főtengely 50/90/130-nál. Bizony ez is fontos, mert ha nem Rolls Royce-os a hangszigetelés, akkor bizony a motor, a futómű és a szélzaj is behallatszik
A fogyasztástól nem voltam hanyatt esve. Értem, hogy Euro VI, agyonfojtva, csak így meg már semmi értelme a dolognak. Ha 6-ban 70-nel gurulsz, akkor 4 liter, ha meg lesüvítesz az Adriára, akkor 10. Vicces és szánalmas, mert a 110 g / km CO így nem teljesül.
A videóval három hiba volt:
- nem használtatok mikroportot, a kamera mikrofonja meg nem a legjobb, pláne, ha süvít a szél - MiniDisk + PC-s mikrofon használatával egy nagyságrenddel jobb lett volna a beszélő hangja. Sebaj, majd legközelebb!
- azt kellett volna mutatni, aki beszél, kicsit hosszan mutattátok a motorteret
- nem jó ötlet a Nappal / világosabb résszel szemben videózni, mert szinte minden láthatatlan lesz, kivéve az ég
Ja, egy-két teszt / bemutató hiányzott, bár azt hittem, megcsináljátok: négy megtermett egyénnel beültetek a S3-ba, de nem volt autóztatok. Naná, hogy egy emberrel jól szedi a lábát, na de négy emberrel a fedélzeten?
A biztonsági öv magassága állítható-e? Ez nem derült ki.
Nézzük az autót:
- fényszórók: a LED-es tompított remek, reméljük, legközelebb már a távolsági is LED-es lesz
- a Logan-nak jóval nagyobb a csomagtere... oké, majd azt is letesztelitek
- hátul jó a lábtér
- vajon könnyebb elaludni a hátsó ülésen? Gondolom igen, mert 9 cm-rel szélesebb az autó
- lenne olajhőfok-mérő is? Valaki ott ügyesen villámgyorsan átujjazta az okostelefon képernyőjét, nem láttam
- mennyivel több / kevesebb motorfék van az előzőhöz képest? Oké, 107e Km-nél nekem még a gyárban beszerelt fékek és tárcsák vannak fenn...
- ugyan úgy 50 literes a tank?
- ugyan az a 7 adat is elérhető a fedélzetin? Ha GoPro-t használtok, jó lenne még közelebb tenni, át a kormányon, mert hiába a nagy felbontású felvétel, nem fog jól látszani
- van hátra is légbeömlő? Ha nincs, megvan a helye?
Úgy nagyjából ennyi.
Szóval a teszt sokkal informatívabb volt, mint a "szakújságírók" semmitmondó ömlengései, amiből csak az nem derül ki, ami a lényeg.
Motorfék: viszonyítani csak a saját autómhoz képest tudom (1.6 16v), ahhoz képest jóval szerényebb az erőssége. Ez nem tetszett annyira, én szeretem használni...
Úgy látom, valami félre ment: egyrészt magamat lepontoztam, valamin megugrott az egér.
No, de ami a lényeg! Mindenkinek más a fontos, mást szeretne bemutatni, ezzel semmi baj sincs. Részemről azokat az apróságokat írtam le, ami engem érdekel.
Nekem herótom van attól, amikor hosszan ecsetelik a "profi" (???) műsorkészítők - oké, Garázs - mit kell néznem az oldalán, hol csillan meg a napfény. Teljesen felesleges. Aki erre vevő, úgyis észreveszi.
Vagy belemagyarázzák, hogy ez meg az, mire hasonlít. Lényegtelen.
A használattal járó kényelmi funkciók a fontosak, nem a külcsín. Ezért volt jó a dB mérés!
Most az, hogy csak egy ember a sík úton ide-oda autókázott, ez nem az ő hibájuk. Egy hosszabb teszthez pár nap kell, néhány órába egyszerűen nem fér be - én már csak tudom...
(Felskicceltem magamnak, mit szeretnék csinálni, miről beszélnék, stb., utószinkornoztam magam, feliratot időzítettem, de ez más kategória.)
A teszt nem volt rossz, ha lehetőségem adódik egy talicskát kipróbálni, leírom a saját nézőpontomból, nekem mi tetszett, mi nem.
És ez a jó, hogy nem vagyunk egyformák, mert mindig kiderül, valami elkerülte a figyelmem, ami másnak meg nem!