Az új Sandero/Logan szintet lépésével nem tűnt el a hazai piacról a fapados Dacia, a régi motorosok még emlékezhetnek a fekete lökhárítós alap Loganra.
Olvassuk a hírekben, hogy az autógyárak (sajnos már a Dacia is) egymás után kénytelenek csökkenteni, vagy egyenesen szüneteltetni a termelésüket "félvezető" hiányra hivatkozva.
A Dacia lett tavaly (nem csak) a nagycsaládosok körében a legnépszerűbb autógyártó Magyarországon.
A mai nap nagyon gyorsan elröppent, de úgy, hogy már csak sötétedéskor maradt idő arra, hogy az új Sandero egyik legérdekesebb "extráját" kipróbáljuk, vagy inkább bemutassuk.
Az előző cikkünk szerinti tesztautó biztosításán túl a Renault Hungária meghívására részt vettünk a ma délelőtt lezajlott online sajtóbemutatón, ahol elsődlegesen a három új modellel kapcsolatos tudnivalókat ismertették, de kérdések feltételére is volt lehetőség.
A Renault Hungária kedves felajánlása folytán ma reggel, az országban az elsők között, pár nap erejéig kipróbálhatunk egy alapfelszereltségű, de turbómotoros Dacia Sanderót.
Üdvözlök mindenkit!
Szeretném megkérdezni, hogy a clindli nevű szerkezettel foglalkozott-e valaki. Ha igen , 0.9 tce motorral sikerült-e össze hozni. Ha esetleg más motorral, akkor mi a megvalósítás elve. Köszönöm.