A Dacia tegnap bemutatta a jelenleg 5 éve piacon lévő Duster felfrissített változatát.
A népszerű Totalcar Erőmérő legújabb részében nem kisebb személyiség, mint nagyra becsült klubtagunk, Nagya21 és autója tette tiszteletét.
A tavalyi esztendő nem volt egyszerű és nagyon sokan várták, hogy mihamarabb véget érjen.
Ma 17 órától Luca de Meo, a Renault Groupet vezérigazgatója elndítja a "Renault eWays" -t, és bemutatják a Renault Groupe elektromos és hibrid innovációit egy digitális sajtótájékoztató keretében.
A Renault Csoport ma megtartott sajtótájékoztatójának a középpontjában a vállalat új elektromos, illetve hibrid gépjárműveinek bemutatása állt.
A Dacia vezető szerepet játszik az autózás ésszerűsítésében, egyszerű, tágas, megbízható és robusztus járműveket ad felesleges sallang nélkül.
Csak annyi, hogy javasoltam helyszínt egy esetleges jövő évi összeröffenésre! Tapasztalatom szerint tavasszal, már nem fogunk találni.
@Macilka
Ennek a hibrid változatnak így nem sok értelme van.
A motor lepkepú, de legalább 4 hengeres és nem turbós. Városi bohózatokhoz még jól jöhet a csöpp akkumulátor bele, de nem arra a felhasználásra való, amire a sajátomat használom.
A múlt héten is kb 700 km-t nyomtam bele - egy kis kiruccanás a sógorékhoz.
Arról már nem is szólva, hogy megjártam Zwickau-Hannover-Chemnitz-Erfurt-ot, majd hazajöttem - 5 nap, 3100 km.
Szóval a hibridnek is megvan a helye, de ahhoz meg kissé drága, hogy az ember villogjon, neki környezetkímélő autója van.
Mondjuk nem tudom, mennyire környezetbarát autó az, melynek percenként háromszor elindul-leáll a motorja, sohasem lesz üzemmeleg.
Vajon a motorolaj bírja a savasodást? Kétlem, de hátha valaki tud erről nyilatkozni.
Sziasztok! Hátha van valakinek ötlete: fűtőventillátor fokozatok megszűntek, csak full fordulat van. Tegnap még működött...
(Duster 1.6 sce 2018. dec.)
Gondolom, szerviz lesz a megoldás, de hátha...