tce100_2.jpg
Az Autó Pult friss tesztjét szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani, ami kivételesen nem valamelyik 1.33-as vagy dízel Dustert vette górcső alá, hanem a friss, ropogós 999 köbcentiméteres háromhengeres turbós kis benzinmotorral szereltet. Aki kíváncsi rá, milyen konklúzióval zárult az egyébként részletes teszt az autóról, az kattintson bátran az Autó Pult honlapjára.

"Egészen kedvező áron kínál a Dacia egy könnyebb terepen is elboldoguló, szinte kombikéval vetekedő csomagtartójú, négy felnőtt számára is elegendő helyet kínálni képes autót. Az ötsebességes váltó nem az autógyártás csúcsa, és alapvetően nem autópályás használatra találták ki a Dustert, de előbbire megoldást jelenthet egy hatfokozatú váltóval szerelt kivitel, míg a felhasználás jellegét jó esetben vásárlás előtt fel tudjuk mérni. Az első generációhoz képest kényelem és menetzaj terén is érezhető az előrelépés, – bár mindkét versenyszámban van még fejlődési potenciál – az ezres háromhengeres pedig az egyhatos szívóhoz képest takarékosabb és a mindennapokban jobban autózható járművé teszi a Dustert."