Az
Autó Pult után az Autónavigátor szerkesztősége is megjelentette tesztjét az egyliteres Dusterről. A nagy testben kicsi, de technikás motor lapul, ami papíron nem hangzik túl jól, de sajnos ez általános autóipari trend. Ha egy Mondeo elbírja, akkor a jóval könnyebb és kisebb Dacinak is el kell. A tesztet
itt olvashatjátok, a konklúzió pedig emigyen szólt:
"A legolcsóbb új - kompakt - SUV, ami nem csak a legolcsóbb, az egyik legkomfortosabb is. Futóműve úgy nyeli el az úthibákat, hogy közben az úton is tartja az autót. És a Dusternek van még egy óriási ütőkártyája, úgy tud a legolcsóbb SUV lenni, hogy már nem egy fájdalmas kompromisszum, már vállalható autó, alapból is 3 év/100 000 km, de akár 5 év/200 000 km garanciával, előre vásárolható szervizcsomagokkal, tervezhető és nem vészes költségekkel. Legfőbb konkurense, a nála hajszálnyit kisebb és kevésbé terepjárós Suzuki Vitara hasonló felszereltséggel, de 4 hengeres és izmosabb motorral mintegy 800 ezer forinttal, azaz 20 százalékkal drágább - magyarán mindkettő értékarányos, a Duster remek belépő, ha SUV-ra vágyunk.."