Renault-Sandero_.jpg
A dél-amerikai Sandero vásárlóknak jól megy a sora mostanság, már ami a potens modelleket érinti. Annak idején kisebbfajta meglepetést okozott a 2.0 literes, 150 lóerős (etanollal ennyi, hagyományos benzinnel "csak" 145) Sandero bevezetése. Az RS típusjelzéssel ellátott Sandero hat sebességes kéziváltót kapott, 0-ról 100 km/h-ás sebességre 8 másodperc alatt gyorsul, végsebbesége pedig 202 km/h. Ez a típus alapáron kap 17 colos alufelniket, LED-es lámpákat, és a sportos stílust tovább erősítő első-hátsó lökhárítókat, valamint alacsonyabb hasmagasságot. Pár napja kibővült a sportos Sanderók kínálata, hiszen érkezett egy GT Line-nak nevezett kevésbé gyors modell, pont úgy, ahogy azt a Renault Megane típusoknál már megszokhattuk. Ezt a modellt "csak" egy 1.6 literes, 16 szelepes erőforrással szerelik, teljesítménye 115 lóerő, szintén etanollal hajtva. Az adatok alapján azt gondolnánk, hogy ez a motor az általunk is jól ismert Renault K4M egység, de ez nem lenne igaz. Valójában ez a motor már a dél-amerikai piacokon sem kerülhet beépítésre, helyette a Nissantól érkezett a HR16-os egység (a Renault H4M-ként vette gyártásba, láncos vezérlésű motor), 156 Nm-es nyomatékkal. Ehhez a kivitelhez egy CVT váltót is lehet társítani, ha valakinek az ötsebességes kézi nem felelne meg.