Mindent a karosszériáról!

Indy, 2020 március 29 vasárnap , 18:22:49

Mindent a karosszériáról!
Re: Mindent a karosszériáról!
Krogergo, 2020 április 08 szerda , 11:53:48

Régi Logan1 és MCV1 karosszéria elemeket keresel? Érdeklődj nálam, oldal ajtók kivételével sok minden van raktáron.
Re: Mindent a karosszériáról!
kekek, 2020 szeptember 15 kedd , 06:55:58

A nemsokára 15 éves Loganom kulcsfej házát most kellet másodszor cserélnem. Mind a kétszer a záró gomb kopott el. Kemény 600,-Ft-ért kipostázták a távolból.
193 ezer km van az autóban, hát nem vagyok benne biztos, hogy a következő cseréig kitartunk. A két karosszéria rozsdásodáson kívül, melyek javításán évek óta gondolkodom, semmi bajom vele, nagyszerűen működik.
Re: Mindent a karosszériáról!
macilka, 2020 szeptember 15 kedd , 08:53:11

Az enyémen is van már némi rozsda.250 000 van benne és 16. éves.Jó lesz még... smile
Re: Mindent a karosszériáról!
Dferi, 2020 szeptember 23 szerda , 21:15:18

Sziasztok!
2016-os, 1,2-es benzines Sanderom van. A szervízintervallum alapján ki kellene cserélni az üzemanyag szűrőt.
Meg is vettem, csak az a gondom, hogy nem találom. (mármint az autóban, az új a polcon van a garázsban)
Kérek szépen segítséget hol keressem?
Üdv:
Feri
Re: Mindent a karosszériáról!
Krogergo, 2020 szeptember 23 szerda , 23:10:08

Szia!
Nincs benne üzemanyag szűrő, azért nem találod.
Re: Mindent a karosszériáról!
Miamm2006, 2020 december 21 hétfő , 14:28:57

Sziasztok!
140-nél kezd erősen hallatszódni a menetszél, ahogy az elemek között járkál. Érdemes/lehet ezzel valamit kezdeni?
Re: Mindent a karosszériáról!
András, 2020 december 21 hétfő , 17:49:22

Halihó...….130-nál nem kell gyorsabban menni és megoldódik a probléma.... :kormany
Re: Mindent a karosszériáról!
Miamm2006, 2020 december 22 kedd , 21:19:29

Szia
Jó a tipp!
De mit tehet az ember fia, ha 160 paci dolgozik 4 kerékre szétosztva?....????
Re: Mindent a karosszériáról!
macilka, 2020 december 22 kedd , 22:02:08

Visszafogja magát...
Re: Mindent a karosszériáról!
Miamm2006, 2020 december 23 szerda , 11:03:41

Sziasztok!
Vagy keresek szigetelő céget. A teljes kocsi hangszigetelése 3-350 e ft. Az durva. Állítólag olyan lesz, mint egy felső kategóriás autó.
Van egy cég, kb 10 e /első ajtó. Ez kezdésnek jó lehet.
Re: Mindent a karosszériáról!
Ghostdog, 2020 december 27 vasárnap , 15:24:32


Sziasztok!
Vagy keresek szigetelő céget. A teljes kocsi hangszigetelése 3-350 e ft. Az durva. Állítólag olyan lesz, mint egy felső kategóriás autó.
Van egy cég, kb 10 e /első ajtó. Ez kezdésnek jó lehet.

Miamm2006


Én megcsináltam magamnak. Az anyag kb 4-5eFt/ajtó. Lehet, hogy nem olyan profi, de én nagyon elégedett vagyok. Hirtelen élni kezdtek a hangszórók az ajtóban.
Re: Mindent a karosszériáról!
garaboncia, 2020 december 28 hétfő , 06:27:24



Sziasztok!
Vagy keresek szigetelő céget. A teljes kocsi hangszigetelése 3-350 e ft. Az durva. Állítólag olyan lesz, mint egy felső kategóriás autó.
Van egy cég, kb 10 e /első ajtó. Ez kezdésnek jó lehet.

Miamm2006


Én megcsináltam magamnak. Az anyag kb 4-5eFt/ajtó. Lehet, hogy nem olyan profi, de én nagyon elégedett vagyok. Hirtelen élni kezdtek a hangszórók az ajtóban.

Ghostdog
Az első ajtónál szintén megcsináltam, amikor hangszórócsere miatt amúgy is le volt bontva az ajtókárpit. A csukódás hangja "nagy autósabb" lett, a hangszóró szépen szól (bár az ugye ki lett cserélve). Ennyitől a menetzaj telefonos zajszintmérővel nem változott. A teljes szigeteléshez szerintem az ajtóknál többre van szükség. Nem véletlen a 300+ os árajánlat.
Re: Mindent a karosszériáról!
garaboncia, 2020 december 28 hétfő , 06:38:04

Innen rendeltem
Re: Mindent a karosszériáról!
Miamm2006, 2020 december 30 szerda , 09:52:30

Szia
Valószínűleg nálam csináld magad lesz!
Re: Mindent a karosszériáról!
garaboncia, 2020 december 31 csütörtök , 05:04:08


Szia
Valószínűleg nálam csináld magad lesz!

Miamm2006

Hát akkor hajrá! A YouTube tele van ide vágó videókkal.
Re: Mindent a karosszériáról!
Ghostdog, 2020 december 31 csütörtök , 09:12:17

Az első ajtónál szintén megcsináltam, amikor hangszórócsere miatt amúgy is le volt bontva az ajtókárpit. A csukódás hangja "nagy autósabb" lett, a hangszóró szépen szól (bár az ugye ki lett cserélve). Ennyitől a menetzaj telefonos zajszintmérővel nem változott. A teljes szigeteléshez szerintem az ajtóknál többre van szükség. Nem véletlen a 300+ os árajánlat.
garaboncia

Szerintem a menetzaj szigeteléséhez a tűzfal és a padlólemez elengedhetetlen, az ajtó magában mit sem ér. Anno láttam videón Dokker zajszigetelést, konkrétan a tűzfalon és a padlólemezen semmi sincs, csak egy kis filc, meg egy hunagrocell formaidom.
Én egyébként a tetőn is dolgoztam kicsit, az sokat javított a komforton. Megszűnt a zizegések nagy része.
Re: Mindent a karosszériáról!
robi11, 2021 január 24 vasárnap , 12:40:20

Sziasztok! Most vettem észre, hogy a 4 éves Logan MCV kombim bal első ajtaja záráskor picit beleér a hátsó ajtóba. A kis karmolás nyom tűnt fel a hátsó ajtó szélén. Csukott ajtóknál nem látható feltűnő illesztési hézag probléma és nem érzem, hogy lógna az ajtó.... Valakinek volt már hasonló problémája?
Re: Mindent a karosszériáról!
Vasi, 2021 január 25 hétfő , 10:14:00


Sziasztok! Most vettem észre, hogy a 4 éves Logan MCV kombim bal első ajtaja záráskor picit beleér a hátsó ajtóba. A kis karmolás nyom tűnt fel a hátsó ajtó szélén. Csukott ajtóknál nem látható feltűnő illesztési hézag probléma és nem érzem, hogy lógna az ajtó.... Valakinek volt már hasonló problémája?

robi11

Jobb felső sarka?
Re: Mindent a karosszériáról!
robi11, 2021 január 25 hétfő , 13:30:51

Szia! Igen a hátsó ajtó felső részét eléri az első ajtó felső sarka. Ha nyitáskor tudatosan húzom felfelé az első ajtót akkor nem akadnak össze mert 1-2 mm -t tudok rajta emelni.
Re: Mindent a karosszériáról!
Vasi, 2021 január 26 kedd , 10:20:19

Bal első ajtó ívénél kell a lemezen hajlítani. Megy csak kézzel is. ( Felfelé. )
Re: Mindent a karosszériáról!
Vasi, 2021 január 26 kedd , 10:21:01


Bal első ajtó ívénél kell a lemezen hajlítani. Megy csak kézzel is. ( Felfelé. )

Vasi
Re: Mindent a karosszériáról!
robi11, 2021 január 27 szerda , 12:20:17

Sikerült kicsit állítani rajta, most szépen csukódik az ajtó. Remélem a következő 4 évben sem lesz ettől nagyon probléma a kocsival smile Köszi a segítséget!
Re: Mindent a karosszériáról!
R10Gordini, 2021 február 04 csütörtök , 11:10:01

Üdv Mindenkinek!
Re: Mindent a karosszériáról!
R10Gordini, 2021 február 04 csütörtök , 11:22:31

üdv!
Re: Mindent a karosszériáról!
Lecso, 2021 március 16 kedd , 21:48:45

Nekünk is kicsit a bal hátsó ajtók sarkában látszik kis folt tavaly ősszel a bal első az már atlatszott 3000 ezer volt a lakatos munka s mégsem látszik úgyhogy megint ha jó idő lesz Megcsinaltam aztán lefestem s jó lesz az meg sokáig nem kívánom lecserelni nekem az a 3 hengeres motor nem jön be
A legjobb a 4 vagy 8 s így tovább akkor a legdinamikusabb a motor jarasa
Re: Mindent a karosszériáról!
R10Gordini, 2021 március 17 szerda , 06:33:51

Üdv!
Re: Mindent a karosszériáról!
Lecso, 2021 március 18 csütörtök , 21:16:42

Biztos jók ezek a 3 hengeres motorok de hogy haladj valahova pörgetni kell annak meg ára van ilyen olyan elektronika meg turbó meg a fasz tudja mi nem aztán meg 180000ezernel dobd ki mert neméri Megcsinaltatni MERT SZÉT LETT HAJTVA
Re: Mindent a karosszériáról!
R10Gordini, 2021 március 18 csütörtök , 22:34:14

Üdv!
Re: Mindent a karosszériáról!
Nagya21, 2021 március 19 péntek , 10:42:44

Naszóva hogyasszongya hogy éljek az ellen véleményemmel!
2db 0,9tce, és most az 1.0tce motor védelmében:
A 0.9 tce motor 135/140Nm ad le 2500/min-nél, az 1.0tce 160Nm ad le 2750/min-nél (170Nm 2000-nél gázüzemben), tehát ahhoz hogy nyomatékon autózz egyáltalán nem kell pörgetni, lásd 1,4 8v 3000/min 112Nm, az 1.2 16v motor 107Nm 4250/min, az 1.6Mpi 128Nm 3000/min.
Egyszerüen a Tce motor lélektana az, hogy úgy használd, hogy váltásoknál a nyomatékcsúcsra essen vissza a fordulatszám.
Jellemző még az, hogy benzinüzemben olyan 1800fordulattól kezd észhez térni, 2000felett már egész jó, de 2500 az igazi(gázüzemben 2000 től).
Egyébként nem a pörgetés öli a motort, hanem az elhanyagolt olajcsere, meg a seggel tolás(alacsony fordulat nagy gáz, pláne ha hideg a motor.....).
Nekem a benzinnel full városba a februári "nagy" hidegben(-10-13°c) 5.5km-2km-3.5km (munkába-+munkábol anyámhoz+anyámtól du csúcs haza) evett 9l benzint (computer szerint), nem tudtam lejjebb vinni.
Most gázzal olyan 7.5l, +100kmenként olyan 2L benya (a benzint a kompi számolja).
Csak közúton 90-110közötti tempóval, végig gázzal 7L-re jött ki.
Üdv Nagya
Re: Mindent a karosszériáról!
Nagya21, 2021 március 19 péntek , 10:46:29


Biztos jók ezek a 3 hengeres motorok de hogy haladj valahova pörgetni kell annak meg ára van ilyen olyan elektronika meg turbó meg a fasz tudja mi nem aztán meg 180000ezernel dobd ki mert neméri Megcsinaltatni MERT SZÉT LETT HAJTVA

Lecso

Hali!
Nem kell pörgetni, 2000/min 80km/h 5.ben, 120nál 3000/min. fölötte is szeret menni, de ott már tól rendesen a turbó, ergó kajál is.
Üdv Nagya
Re: Mindent a karosszériáról!
csirip, 2021 október 27 szerda , 20:54:11

Kedves Márkatárs Fórumozók!
Sándorkánk (leánynevén: Sandero) káros gyűjtő szenvedélyéről tájékoztatlak Benneteket. A téli-nyári gumi csere során ötlött szemembe egy korróziós góc, ami a bal első sárvédő lemezidom alsó részén levő rögzítő lemezfület károsította. Úgy látszik hiába van műanyag kerékjárati védőidom az első kerekeknél (is), épp e mögött gyűlt föl Sándorkánk élete kilenc éve során úgy kétmaréknyi homok, ami szivacsként magában tartotta a sótartalmú hólét, ami meg módszeresen károsította az acéllemez-elemeket. Érdekes, hogy sár/föld nem volt a zugban, az – ha bekerült oda, kimosódott és maradt csakis a homok. Tanácstalan vagyok, hogy e káros jelenséget hogy lehetne megelőzni, mert például alváz-mosással nem sikerült elejét venni, pedig azt minden télutón el szoktam végeztetni. A műanyag dob-betétet meg nem szokta az ember rendszeresen levenni és a mögöttes részeket „kiveretni”.
Re: Mindent a karosszériáról!
R10Gordini, 2021 október 28 csütörtök , 12:43:38

Üdv Mindenkinek!
Ezzel kezelik gyárilag, én is ezzel kezeltem az enyémet is ami egy 16 éves Logan. Kiválóan bevált! Drága de jó, tartós, ellenálló.
Rajta van a fotón a rendeléshez szükséges szám!
Üdvözlettel:egy régi motoros
Re: Mindent a karosszériáról!
R10Gordini, 2021 október 28 csütörtök , 12:45:22

Ez az oldal tartalmazza a lényeget!
Re: Mindent a karosszériáról!
R10Gordini, 2021 október 28 csütörtök , 12:53:55

Csirip!
Alul van a rendeléshez kellő eredeti Renault rendelési szám! 77-el kezdődik. Mára már drágább, de megéri hidd el. Nekem is ezzel van kezelve a kocsim. Tavaly beszerezhető volt szinte minden Renault szervizben, viszont ha tudsz hozass kintről,mert felébe sem kerül mint nálunk.
Üdvözlettel: egy régi motoros
Re: Mindent a karosszériáról!
Nagya21, 2021 október 30 szombat , 17:20:11


Kedves Márkatárs Fórumozók!
Sándorkánk (leánynevén: Sandero) káros gyűjtő szenvedélyéről tájékoztatlak Benneteket. A téli-nyári gumi csere során ötlött szemembe egy korróziós góc, ami a bal első sárvédő lemezidom alsó részén levő rögzítő lemezfület károsította. Úgy látszik hiába van műanyag kerékjárati védőidom az első kerekeknél (is), épp e mögött gyűlt föl Sándorkánk élete kilenc éve során úgy kétmaréknyi homok, ami szivacsként magában tartotta a sótartalmú hólét, ami meg módszeresen károsította az acéllemez-elemeket. Érdekes, hogy sár/föld nem volt a zugban, az – ha bekerült oda, kimosódott és maradt csakis a homok. Tanácstalan vagyok, hogy e káros jelenséget hogy lehetne megelőzni, mert például alváz-mosással nem sikerült elejét venni, pedig azt minden télutón el szoktam végeztetni. A műanyag dob-betétet meg nem szokta az ember rendszeresen levenni és a mögöttes részeket „kiveretni”.

csirip
Hali!!
Ahol rozsdás kend le korant-tal(magyar anyag, a ferrokémia gyártja), laza rozsdát kapard le, kend le korant-tal, befeketedik, majd megint kend le, ha megszárad festheted , nem kell alapozó se. @rva jó anyag.
Üdv Nagya
Re: Mindent a karosszériáról!
csirip, 2022 április 30 szombat , 11:24:16

Kedves R10Gordini és Nagya21!
Elnézésteket kérem, hogy gyors és részletes tanácstokra hosszú ideig fülem botját se mozdítottam, de hát: puff, egy közhely, a nyugdíjasok semmire se érnek rá....Valamellik ajánlott szert föltétlenül bevetem. Mert olybá tűnik, hogy 1.5dCi Sándorka, m(k)ivel alapvetően elégedett vagyok, hosszú- és haszontalan éltem utolsó autója lészen.
Némi érzelmi szálat megpendítve: aktív szakmai pályafutásom utolsó majd' egy évtizedében oly multinál valék szerszám tervező mérnök, holis volt szerencsém az 1.5-ös turbódízel motor turbinaházának megmunkáló készülékét megtervezni. Üdv: Lajos