Íme egy lista az általam gyakran elvégzett módosításokról -Medianav-ra softveresen minden, teljes Európa térképekkel, bővített POI adatbázissal, GPS alapú sebesség és tengerszint felettimagasság kijelzéssel, színes Renault menüvel, stb. -Hozzá a Renault elektronika ha kéri valaki (külső hőmérséklet, ajtónyitásra éledés, DrivingEco fogyasztási adatok) -Tolató kamera beszerelés amelynek képe a Medianavon jelenik meg. -Clio4 intervallumos ablaktörlő kapcsoló beszerelve és feltanítva -világítás berelézés (így nem ég be idővel a világítás kapcsoló érintkezője, Dacia típus betegség) -Start&Stop szoftveres kikapcsolás -TPMS keréknyomás szenzoros funkció kiírása az autóból, így nem kell a drága szelep szettet megvenni -Autón funkciók kapcsolása. Hátsó ablaktörlő automata OFF, műszerfal fix háttérvilágítás ON, övcsipogás OFF, vízhőfok kijelzés, korábbi Logan/MCV/Sandero típusokban komfort index beaktiválás, Fedélzeti számítógép aktiválás amelyekben nincs, Duster2 km óra műszregység kijelző funkciók bővítés stb. stb. -Bal hátsó tolató lámpa bekötése (csak Lodgy-nál szükséges) -Citroen ablakmosó fúvókák, amik nagyobb szögben terítik be a szélvédőt, kevesebb folyadékkal. -Bosch Aerotwin ablaktörlő lapát szett (2db) ami a Lodgy/Dokker ablaktörlő karjára jó 2017-től -Autool X50 Plus (vízhőfok, sebesség, töltés feszültség kijelzés) fixre bekötve (így csukódik a tároló ajtaja is Lodgy Dokker típusoknál) -Ablakemelő kapcsoló világítások (csak Lodgy és Dokker típusok, többiekben gyárilag benne van)
Halihó...….karanténos unalmamban elolvastam a legujabb Autónavigátor tesztjét az uj DS villanyautóról. A tesztautó ára: 14millió hétszázezer. Nem ez fogott meg, hanem az, hogy az ablakemelők kezelőgombjai a középkonzol-on vannak. Az Autónavigátoros tesztelő "szakember" csak annyit jegyzett meg, hogy "megszokható". Emlékeztek rá, hogy mit kapott a Dacia emiatt. Mindenki belekötött (jó páran még innen a klubból is) Viszont: a 14+ milliós autóban ez már nem is olyan gond: "megszokható". Igaz, én egy nap alatt megszoktam az MCV-ben is. Furcsák vagyunk mi emberek...…..
Hát sajna én már vagyok olyan öreg hogy ezt már ismerős témaként kezeljem.Attól függetlenül már évtizedekkel ezelőtt már dühített.Míg a Renault 5 központi műszer árnyékolóját ami egy egyszerű műanyag árnyékoló tető volt,ájuldozásig dicsérte az akkori újságíró.A francia egyszerűség és praktikum,stb... Bezzeg amikor a Moszkvics Aleko 21412 műszerei fölött volt ugyanilyen egyszerű árnyékoló,az akkor az a szovjet időket idéző műanyag utánzatú förmedvény volt.Ami az akkori szagembert a Népstadion tetejére emlékeztette...
Nekem a kedvenc újságírói agymenésem még a Logan 1 korszakból, a slaggal kimosható autóbelső. De igazatok vagyon, lovagoltak a középütt elhelyezett ablakemelő kapcsolókon is.
Sziasztok! Pár napja nem működik a tompított fényszóró, de a műszerfalon sem jelez vissza. Van ötlet, hogy mi lehet a gond? Az izzók rendben vannak (Osram Nightbreakerek, úgy kb 4 hónaposak), a biztosítékok meg vannak. Tavaly cseréltünk irányjelző kapcsolót, nem gondolom, hogy az pukkadt volna el (bár láttam én már éjjeliőrt nappal...)
Nos annyi, hogy közben rápróbáltam a kapcsolóra, azzal sem változott semmi...
Ötlet esetleg?
Ilyet még nem pipáltam, okulásként itt hagyom:
Kiesett egy biztosíték!! Alsó sor negyedik. Az ad tápot a kapcsolóra....
Elém tárult egy kisebb rejtély (használt autók rákfenéje) amikor a friss szerzeményem ('11 Duster) biztosítékfedelét leszedtem. Ha a pozíciók nem csalnak, akkor az UCH körébe így bele van nyúlva - de mivégre lehet ez?! A nullázódós betegség kiküszöbölésére lenne hivatott? (Eddig legalábbis nem nullázott.) A műszerfalon bal oldalt van még egy kósza zöld LED is amit szintén nem tudok mire vélni, lehet van hozzá köze, lehet nincs. Valakinek esetleg nem ismerős a kreálmány? Vagy ha más nem, klubtalin megszemlézzük? ... vagy ha nem működne akkor Drive-on a kép