A Dacia ma bejelentette, hogy elindítja a DUSTAR-t, a világ első megfizethető űrutazását.
Jobb későn, mint soha, tartja a mondás, és bár tudjuk, kicsit hosszú lett, talán túl részletes is, de a miénk, azaz most már a tiétek is.
Megszületett az első írásos anyag egy kedves, régi klubtagunk, Légfék tollából, az alanya ez a szép metálkék Dacia Sandero.
Az új Sandero/Logan szintet lépésével nem tűnt el a hazai piacról a fapados Dacia, a régi motorosok még emlékezhetnek a fekete lökhárítós alap Loganra.
Olvassuk a hírekben, hogy az autógyárak (sajnos már a Dacia is) egymás után kénytelenek csökkenteni, vagy egyenesen szüneteltetni a termelésüket "félvezető" hiányra hivatkozva.
Köszönöm a segítséget! Sajnos ott tartunk, nekem kell kiderítenem, mi a gond az autóval.
Szia!
Ez találomra nem fog menni. diagnosztika, aztán élő adatban nézni kell mi történik.
Amúgy szelep hézag állítás hiánya, első lambdaszonda, és alapjárati szabályzó motor szokott a leggyakoribb gond lenni.
Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni. 4 éve társam egy most 10 éves Dacia sandero stepway. 2 hét karantén után a következő hibát produkálja: indításkor pöccre indul, kb. 100 méter megtétele után vagy lassításkor leáll az autó motorja. Levezetem az út szélére, indítom, pöccre indul. Sebesség váltáskor lezuhan a fordulatszám mérő, gázpedál erőteljesebb benyomásával tudom megelőzni az újabb motor leállást.
Eddig ki lett cserélve a főtengely jeladó. Pár nap után ismét produkálta az autó a hibát. Garanciálisan kicserélték a jeladót. ....és újra produkálja a hibát.
Azt figyeltem meg, hideg motornál, illetve hidegebb időben gyakoribb a hiba megjelenése. Amikor a motor bemelegszik, vagy az idő melegebb ritkán jelentkezik a motor leállás.
Köszönöm a befogadást! Köszönöm válaszotok!
Szakad a hó!!!!
Tegnap locsolás helyett ótás volt!
Sajna eddig semmi bibi, mehetek dógozni.