kekek
Fűtsünk be neki?
Krogergo
Hiába automata, megérkezés előtt pár perccel kapcsold ki, hogy a klíma ne mennyen, csak a belső ventilátor. így le tud száradni, és nem rohad be a kondenz víztől. A legtöbben sajnos nem foglalkoznak ezzel, ezért lesz büdös, ami akár tüdőgyulladást is okozhat.
Samu Misi
A klíma fertőtlenítését mivel szoktátok végezni? Egyik barátomnak van egy hordozható ózongenerátora, az mennyire hatásos, ha beteszem az autóba és a belső keringetést járatom, miközben megy a készülék?
Vasi
Három és fél év után ma légkondi ellenőrzés, töltés és az éves ózonos tisztítás volt.
Vasi
Három és fél év után ma légkondi ellenőrzés, töltés és az éves ózonos tisztítás volt.
Az ózonos tisztítás nagyon jó, csak kíváncsiságból, mennyi ideig járatták benne?
Viszont a töltés miért is kellett? És ha kellett, javítottak is?
A Loganom a 15 nyarat kezdi most, de még nem kellett tölteni. Egy hónapja volt ellenőrizve, és még tökéletesen működik.
kekek
Vasi
Három és fél év után ma légkondi ellenőrzés, töltés és az éves ózonos tisztítás volt.
Az ózonos tisztítás nagyon jó, csak kíváncsiságból, mennyi ideig járatták benne?
Viszont a töltés miért is kellett? És ha kellett, javítottak is?
A Loganom a 15 nyarat kezdi most, de még nem kellett tölteni. Egy hónapja volt ellenőrizve, és még tökéletesen működik.
kekek
Vasi
Három és fél év után ma légkondi ellenőrzés, töltés és az éves ózonos tisztítás volt.
Az ózonos tisztítás nagyon jó, csak kíváncsiságból, mennyi ideig járatták benne?
Viszont a töltés miért is kellett? És ha kellett, javítottak is?
A Loganom a 15 nyarat kezdi most, de még nem kellett tölteni. Egy hónapja volt ellenőrizve, és még tökéletesen működik.
kekek
kb. 30 percig járatta!
Nem volt javítás. 650g helyett 350g volt a gáz mennyísége. A kérdés az, hogy mennyi lehetett gyárilag? Töltés után kb. negyed perc elteltével 1,5°C levegőt nyomott. Ilyen hideg levegőt még nem produkált!
Vasi
konnyut
Sziasztok!
Féléves Dacia duster Ii. -nél olyan problémám van, hogy menetközben 80-nál magasabb sebességnél az automata klíma "lekapcsol". Látszólag minden megy csak a befújt levegő lesz meleg. Ha városban mgyek, vagy visszalassítok 50-60-ra abszolút jó minden.
edukop
Sziasztok!
A képen látható alkatrészre lenne szükségem. Talán utastér hőmérséklet jeladónak hívják (egyébként a klíma vezérlő panelba csatlakozik). Sehol sem találtam, csak régebbi típushoz, amin van egy boksz is. Az autóm Logan MCVII 1.5 dci 2017.
konnyut
Sziasztok!
Féléves Dacia duster Ii. -nél olyan problémám van, hogy menetközben 80-nál magasabb sebességnél az automata klíma "lekapcsol". Látszólag minden megy csak a befújt levegő lesz meleg. Ha városban mgyek, vagy visszalassítok 50-60-ra abszolút jó minden.
Lehet, hogy semmi köze hozzá, de elképzelhető, hogy a jegesedésgátló szenzorod nem áll a helyzete magaslatán.
Valamiért a nagyobb sebességnél ki tudja miért, lekapcsolja a klímát.
Egy diagnosztika nem árthat, a Torque valószínűleg nem tudja behatárolni a hibát.
Sheme
Ghostdog
De most tényleg srácok, LOgan MCV II-n hogy tudom kiszedni a jegesedés érzékelőt?
Indy
Ne tegyük hűvösre a klíma problémáit!
Sheme
Az tudtommal egy NYÁK-on egy kis valami. Ha NYÁK-ról le tudod forrasztani és egy másikat rárakni - csináltam Enterprise 128-hoz RGB kábelt és meg fogsz kövezni, de egy PC-s alaplapból kiforrasztottam az ISA slot-okat. Kell hozzá vagy ónszippantó, vagy az a másik szálas anyag, ami felissza a felforrósított ónt.
Volt még egy másik projektem, NES konzolhoz tartozó 2 db játékvezérlőből kiszedtem a benne lévő vezérlő chip-et és a furatokhoz beforrasztottam egy-egy Quickshot joystick kábelének végét. Kíváncsi voltam, tényleg könnyebb-e vele irányítani a Prince Of Persia-t - C-64-en. És igen!
Krogergo
90 fokot elfordítod, és húzd meg erősebben.
Ki ne iktasd (én tettem be fix ellenállást, meg módosítottat is, NYÁK-ról saját vezérléssel) elfagyott a francba. Úgy szar az egész klíma a Daciákban ahogy van.
laszlozsolt
Sziasztok!
Egy 2017-es Lodgy-val kapcsolatban lenne egy kérdésem. Nem közvetlenül klíma, de ide kapcsolódik. Múlt héten vettem észre, hogy a szellőztetésnél a levegőt nem tudom az első szélvédőre irányítani.
Az történik, hogy a tekerőt (amivel lehet állítani, hogy merre fújja a levegőt) nem lehet az első szélvédő állásba tekerni. Az előző állásnál (szélvédő + láb) megáll a gomb, nem forgatható tovább. Olyan érzés, mintha valahol elakadt volna valami. A tekerőt nem feszegettem, nehogy eltörjön / elszakadjon valami.
Nemrég volt pollenszűrő csere a szerelőnél. Nem tudom, hogy azóta van-e, de előtte biztos, hogy nem volt ilyen.
Van ötletetek, hogy merre keressem a hibát. Köszi.
VéeL
Sziasztok újoncként köszönöm a befogadást. 2020 márciusi Logan MCV-m van kb 6 hón ap után klíma kompresszort cseréltek benn. Megvolt a csere, de kiderült, hogy van egy repedt cső is a rendszerben. Amelyik a komresszortól jön felfelé és egy jó nagy gumó van rajta. Cserélték. Most 1 év 10 hónap elteltével megint elrepedt ugyanaz a cső. Milyen tapasztalatotok van ezzel kapcsolatban? Mire számítsak, igy lesz ez mindíg? Több, mint 1 hónapot vártam, míg megjött az alkatrész. Ha lejár a garancia, húzós lesz évente/másfél évente cseréltetni.
Köszönöm. Arra próbáltam rákérdezni, hogy lehet-e ez típushiba. Néha picit vibrál az alapjárat. Esetleg ez közrejátszhat.
VéeL
Sziasztok újoncként köszönöm a befogadást. 2020 márciusi Logan MCV-m van kb 6 hón ap után klíma kompresszort cseréltek benn. Megvolt a csere, de kiderült, hogy van egy repedt cső is a rendszerben. Amelyik a komresszortól jön felfelé és egy jó nagy gumó van rajta. Cserélték. Most 1 év 10 hónap elteltével megint elrepedt ugyanaz a cső. Milyen tapasztalatotok van ezzel kapcsolatban? Mire számítsak, igy lesz ez mindíg? Több, mint 1 hónapot vártam, míg megjött az alkatrész. Ha lejár a garancia, húzós lesz évente/másfél évente cseréltetni.
Szia!
1-szer eltörhet selejt anyag, stb. miatt, 2-szer már nem illik. Ott szerelési vagy egyéb rögzítési (akár motor tartó bak) probléma lehet.
Krogergo