Üdvözletem! Csereérett lett a 2019. Stepwayem akkuja.Ma lett bemérve: Akku állapot:72%.
A gyári 12v EFB 60Ah 640A.
Amit az akku bolt ajánlott: KRAFT MANN EFB 70 Ah 760 A polaritás jobb+
Ha ezt szereltetem be, kell valamit állítani az autó szoftverén? És mi a véleményetek, kinek van tapasztalata erről az akkuról? Köszönöm a segítséget!
Üdvözlet!
Van egy Dacia Logan mcv 1,5DCI 50KW 2009-es autóm, amivel teljesen meg vagyok elégedve. Pár éve előjött egy olyan hiba, hogy hideg indítás után az alapjárat ingadozik. Meleg motornál is előfordul, de ritkábban. Eddig nem igen foglalkoztam vele, mert rendesen működött, de az utóbbi időben piszkálja a fantáziámat hogy ez mitől lehet. Ebben kérem a segítségeket. A válaszokat előre is köszönöm.
Tóth Zsigmond
Üdvözletem! Stepwayem tavasszal lesz 5 éves.Az akkumulátor most még jól működik.
A műszerfalra elő lehet varázsolni az akku töltést?
Üdv. Bati!
Köszönettel megkaptam az üzenetedet! Most betegen fekszem itthon, ha felépültem elkezdem a nyomozást.Remélem találok megbízható szerelőt,bár manapság nehéz lesz! Mégegyszer köszönöm!
Üdvözletem!
Tervezem 2019-es Stepwayem világításának relézését Budapesten. Sajnos Krogergo messze van. Több márkaszerviztől érdeklődtem volt ahol nem tudtak érdemben segíteni volt ahol megkérdezték hogy csak a városi világítás vagy a fényszórót is szeretném reléztetni.Oldalankénti relék + szerelés , kb 40000 ft ra számítsak.Gondolom + szerlési költség!?
Nem értek hozzá, de ahogy olvasom a bejegyzéseket a világítás kapcsoló beégése miatt ajánlatos!
Kérdésem aki már csináltatott ilyet, milyen alkatrészekre van szükség, hány db relére ( oldalanként ??), és a reléket hova kell kötni? A világítás kapcsolóhoz vagy külön-külön a lámpákhoz? Városi + fényszóró + világításkapcsoló?
Szerintem be akarnak vinni az erdőbe!
Köszönöm!
Kedves tagok!
Új vagyok itt, s nem tudom, hogyan érhetném el Krogergo tagot. Kérek segítséget.
Csak annyi, hogy javasoltam helyszínt egy esetleges jövő évi összeröffenésre! Tapasztalatom szerint tavasszal, már nem fogunk találni.
@Macilka
Ennek a hibrid változatnak így nem sok értelme van.
A motor lepkepú, de legalább 4 hengeres és nem turbós. Városi bohózatokhoz még jól jöhet a csöpp akkumulátor bele, de nem arra a felhasználásra való, amire a sajátomat használom.
A múlt héten is kb 700 km-t nyomtam bele - egy kis kiruccanás a sógorékhoz.
Arról már nem is szólva, hogy megjártam Zwickau-Hannover-Chemnitz-Erfurt-ot, majd hazajöttem - 5 nap, 3100 km.
Szóval a hibridnek is megvan a helye, de ahhoz meg kissé drága, hogy az ember villogjon, neki környezetkímélő autója van.
Mondjuk nem tudom, mennyire környezetbarát autó az, melynek percenként háromszor elindul-leáll a motorja, sohasem lesz üzemmeleg.
Vajon a motorolaj bírja a savasodást? Kétlem, de hátha valaki tud erről nyilatkozni.
Sziasztok! Hátha van valakinek ötlete: fűtőventillátor fokozatok megszűntek, csak full fordulat van. Tegnap még működött...
(Duster 1.6 sce 2018. dec.)
Gondolom, szerviz lesz a megoldás, de hátha...