Miamm2006
Sziasztok!
Vagy keresek szigetelő céget. A teljes kocsi hangszigetelése 3-350 e ft. Az durva. Állítólag olyan lesz, mint egy felső kategóriás autó.
Van egy cég, kb 10 e /első ajtó. Ez kezdésnek jó lehet.
Az első ajtónál szintén megcsináltam, amikor hangszórócsere miatt amúgy is le volt bontva az ajtókárpit. A csukódás hangja "nagy autósabb" lett, a hangszóró szépen szól (bár az ugye ki lett cserélve). Ennyitől a menetzaj telefonos zajszintmérővel nem változott. A teljes szigeteléshez szerintem az ajtóknál többre van szükség. Nem véletlen a 300+ os árajánlat.
Miamm2006
Sziasztok!
Vagy keresek szigetelő céget. A teljes kocsi hangszigetelése 3-350 e ft. Az durva. Állítólag olyan lesz, mint egy felső kategóriás autó.
Van egy cég, kb 10 e /első ajtó. Ez kezdésnek jó lehet.
Én megcsináltam magamnak. Az anyag kb 4-5eFt/ajtó. Lehet, hogy nem olyan profi, de én nagyon elégedett vagyok. Hirtelen élni kezdtek a hangszórók az ajtóban.
Ghostdog
Miamm2006
Szia
Valószínűleg nálam csináld magad lesz!
robi11
Sziasztok! Most vettem észre, hogy a 4 éves Logan MCV kombim bal első ajtaja záráskor picit beleér a hátsó ajtóba. A kis karmolás nyom tűnt fel a hátsó ajtó szélén. Csukott ajtóknál nem látható feltűnő illesztési hézag probléma és nem érzem, hogy lógna az ajtó.... Valakinek volt már hasonló problémája?
Lecso
Biztos jók ezek a 3 hengeres motorok de hogy haladj valahova pörgetni kell annak meg ára van ilyen olyan elektronika meg turbó meg a fasz tudja mi nem aztán meg 180000ezernel dobd ki mert neméri Megcsinaltatni MERT SZÉT LETT HAJTVA
Hali!!csirip
Kedves Márkatárs Fórumozók!
Sándorkánk (leánynevén: Sandero) káros gyűjtő szenvedélyéről tájékoztatlak Benneteket. A téli-nyári gumi csere során ötlött szemembe egy korróziós góc, ami a bal első sárvédő lemezidom alsó részén levő rögzítő lemezfület károsította. Úgy látszik hiába van műanyag kerékjárati védőidom az első kerekeknél (is), épp e mögött gyűlt föl Sándorkánk élete kilenc éve során úgy kétmaréknyi homok, ami szivacsként magában tartotta a sótartalmú hólét, ami meg módszeresen károsította az acéllemez-elemeket. Érdekes, hogy sár/föld nem volt a zugban, az – ha bekerült oda, kimosódott és maradt csakis a homok. Tanácstalan vagyok, hogy e káros jelenséget hogy lehetne megelőzni, mert például alváz-mosással nem sikerült elejét venni, pedig azt minden télutón el szoktam végeztetni. A műanyag dob-betétet meg nem szokta az ember rendszeresen levenni és a mögöttes részeket „kiveretni”.