Loading…

Close
DACIA Klub Magyarország
  • Hírek
  • Fórum
  • A klub
    • Bejelentkezés
    • Régi oldalaink
    • Csináld magad!
    • Klubtalálkozók
    • Klubszabályzat
    • Fórumszabályzat
    • Sütiszabályzat
    • Oldaltérkép
  • Kapcsolat
  • Kereső
  • Mi történt?

Fórum

  • Fórum
  • Általános eszmecsere
  • Problémák, megoldásaik
  • Mindent a karosszériáról!

Mindent a karosszériáról!

Válasz írása 
  • Ugrás ide: Előző téma
  • Ugrás ide: Következő téma

  • Ugrás ide: Dacia, típusok szerint
  • Ugrás ide: Szövegelő
  • Ugrás ide: Problémák, megoldásaik
  • Ugrás ide: Adok-veszek
  • Admin
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    5 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Admin
    Admin
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    Főadmin
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    5 éve

    Mindent a karosszériáról!
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    5 éve
    2020 április 08 szerda , 11:57:08Krogergo
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    5 éve

    Régi Logan1 és MCV1 karosszéria elemeket keresel? Érdeklődj nálam, oldal ajtók kivételével sok minden van raktáron.
     
  • kekek
    • Regisztrált tag #146
    • Regisztrált: 2006 január 31 kedd , 09:04:30
    • Bejegyzések: 198

    ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    kekek
    kekek
    • Regisztrált tag #146
    • Regisztrált: 2006 január 31 kedd , 09:04:30
    • Bejegyzések: 198

    ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11
    Adminisztrátor
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    A nemsokára 15 éves Loganom kulcsfej házát most kellet másodszor cserélnem. Mind a kétszer a záró gomb kopott el. Kemény 600,-Ft-ért kipostázták a távolból.
    193 ezer km van az autóban, hát nem vagyok benne biztos, hogy a következő cseréig kitartunk. A két karosszéria rozsdásodáson kívül, melyek javításán évek óta gondolkodom, semmi bajom vele, nagyszerűen működik.
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Az enyémen is van már némi rozsda.250 000 van benne és 16. éves.Jó lesz még... smile
     
  • Dferi
    • Regisztrált tag #2761
    • Regisztrált: 2016 november 02 szerda , 17:29:56
    • Bejegyzések: 2

    Dferi
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Dferi
    Dferi
    • Regisztrált tag #2761
    • Regisztrált: 2016 november 02 szerda , 17:29:56
    • Bejegyzések: 2

    Dferi
    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Sziasztok!
    2016-os, 1,2-es benzines Sanderom van. A szervízintervallum alapján ki kellene cserélni az üzemanyag szűrőt.
    Meg is vettem, csak az a gondom, hogy nem találom. (mármint az autóban, az új a polcon van a garázsban)
    Kérek szépen segítséget hol keressem?
    Üdv:
    Feri
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Szia!
    Nincs benne üzemanyag szűrő, azért nem találod.
     
  • Miamm2006
    • Regisztrált tag #3227
    • Regisztrált: 2020 július 23 csütörtök , 10:13:09
    • Bejegyzések: 48

    Balázs
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Miamm2006
    Miamm2006
    • Regisztrált tag #3227
    • Regisztrált: 2020 július 23 csütörtök , 10:13:09
    • Bejegyzések: 48

    Balázs
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Sziasztok!
    140-nél kezd erősen hallatszódni a menetszél, ahogy az elemek között járkál. Érdemes/lehet ezzel valamit kezdeni?
     
  • András
    • Regisztrált tag #892
    • Regisztrált: 2007 október 18 csütörtök , 17:40:18
    • Bejegyzések: 10

    Logan MCV 1.2 75 LE
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    András
    András
    • Regisztrált tag #892
    • Regisztrált: 2007 október 18 csütörtök , 17:40:18
    • Bejegyzések: 10

    Logan MCV 1.2 75 LE
    Beköltözött
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Halihó...….130-nál nem kell gyorsabban menni és megoldódik a probléma.... :kormany
     
  • Miamm2006
    • Regisztrált tag #3227
    • Regisztrált: 2020 július 23 csütörtök , 10:13:09
    • Bejegyzések: 48

    Balázs
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Miamm2006
    Miamm2006
    • Regisztrált tag #3227
    • Regisztrált: 2020 július 23 csütörtök , 10:13:09
    • Bejegyzések: 48

    Balázs
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Szia
    Jó a tipp!
    De mit tehet az ember fia, ha 160 paci dolgozik 4 kerékre szétosztva?....????
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Visszafogja magát...
     
  • Miamm2006
    • Regisztrált tag #3227
    • Regisztrált: 2020 július 23 csütörtök , 10:13:09
    • Bejegyzések: 48

    Balázs
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Miamm2006
    Miamm2006
    • Regisztrált tag #3227
    • Regisztrált: 2020 július 23 csütörtök , 10:13:09
    • Bejegyzések: 48

    Balázs
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Sziasztok!
    Vagy keresek szigetelő céget. A teljes kocsi hangszigetelése 3-350 e ft. Az durva. Állítólag olyan lesz, mint egy felső kategóriás autó.
    Van egy cég, kb 10 e /első ajtó. Ez kezdésnek jó lehet.
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve


    Sziasztok!
    Vagy keresek szigetelő céget. A teljes kocsi hangszigetelése 3-350 e ft. Az durva. Állítólag olyan lesz, mint egy felső kategóriás autó.
    Van egy cég, kb 10 e /első ajtó. Ez kezdésnek jó lehet.

    Miamm2006


    Én megcsináltam magamnak. Az anyag kb 4-5eFt/ajtó. Lehet, hogy nem olyan profi, de én nagyon elégedett vagyok. Hirtelen élni kezdtek a hangszórók az ajtóban.
     
  • garaboncia
    • Regisztrált tag #2982
    • Regisztrált: 2018 április 13 péntek , 07:17:44
    • Bejegyzések: 17

    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    garaboncia
    garaboncia
    • Regisztrált tag #2982
    • Regisztrált: 2018 április 13 péntek , 07:17:44
    • Bejegyzések: 17

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve



    Sziasztok!
    Vagy keresek szigetelő céget. A teljes kocsi hangszigetelése 3-350 e ft. Az durva. Állítólag olyan lesz, mint egy felső kategóriás autó.
    Van egy cég, kb 10 e /első ajtó. Ez kezdésnek jó lehet.

    Miamm2006


    Én megcsináltam magamnak. Az anyag kb 4-5eFt/ajtó. Lehet, hogy nem olyan profi, de én nagyon elégedett vagyok. Hirtelen élni kezdtek a hangszórók az ajtóban.

    Ghostdog
    Az első ajtónál szintén megcsináltam, amikor hangszórócsere miatt amúgy is le volt bontva az ajtókárpit. A csukódás hangja "nagy autósabb" lett, a hangszóró szépen szól (bár az ugye ki lett cserélve). Ennyitől a menetzaj telefonos zajszintmérővel nem változott. A teljes szigeteléshez szerintem az ajtóknál többre van szükség. Nem véletlen a 300+ os árajánlat.
     
  • garaboncia
    • Regisztrált tag #2982
    • Regisztrált: 2018 április 13 péntek , 07:17:44
    • Bejegyzések: 17

    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    garaboncia
    garaboncia
    • Regisztrált tag #2982
    • Regisztrált: 2018 április 13 péntek , 07:17:44
    • Bejegyzések: 17

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Innen rendeltem
     
  • Miamm2006
    • Regisztrált tag #3227
    • Regisztrált: 2020 július 23 csütörtök , 10:13:09
    • Bejegyzések: 48

    Balázs
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Miamm2006
    Miamm2006
    • Regisztrált tag #3227
    • Regisztrált: 2020 július 23 csütörtök , 10:13:09
    • Bejegyzések: 48

    Balázs
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Szia
    Valószínűleg nálam csináld magad lesz!
     
  • garaboncia
    • Regisztrált tag #2982
    • Regisztrált: 2018 április 13 péntek , 07:17:44
    • Bejegyzések: 17

    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    garaboncia
    garaboncia
    • Regisztrált tag #2982
    • Regisztrált: 2018 április 13 péntek , 07:17:44
    • Bejegyzések: 17

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve


    Szia
    Valószínűleg nálam csináld magad lesz!

    Miamm2006

    Hát akkor hajrá! A YouTube tele van ide vágó videókkal.
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Az első ajtónál szintén megcsináltam, amikor hangszórócsere miatt amúgy is le volt bontva az ajtókárpit. A csukódás hangja "nagy autósabb" lett, a hangszóró szépen szól (bár az ugye ki lett cserélve). Ennyitől a menetzaj telefonos zajszintmérővel nem változott. A teljes szigeteléshez szerintem az ajtóknál többre van szükség. Nem véletlen a 300+ os árajánlat.
    garaboncia

    Szerintem a menetzaj szigeteléséhez a tűzfal és a padlólemez elengedhetetlen, az ajtó magában mit sem ér. Anno láttam videón Dokker zajszigetelést, konkrétan a tűzfalon és a padlólemezen semmi sincs, csak egy kis filc, meg egy hunagrocell formaidom.
    Én egyébként a tetőn is dolgoztam kicsit, az sokat javított a komforton. Megszűnt a zizegések nagy része.
     
  • robi11
    • Regisztrált tag #2925
    • Regisztrált: 2017 december 19 kedd , 17:24:36
    • Bejegyzések: 3

    robi11
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    robi11
    robi11
    • Regisztrált tag #2925
    • Regisztrált: 2017 december 19 kedd , 17:24:36
    • Bejegyzések: 3

    robi11
    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Sziasztok! Most vettem észre, hogy a 4 éves Logan MCV kombim bal első ajtaja záráskor picit beleér a hátsó ajtóba. A kis karmolás nyom tűnt fel a hátsó ajtó szélén. Csukott ajtóknál nem látható feltűnő illesztési hézag probléma és nem érzem, hogy lógna az ajtó.... Valakinek volt már hasonló problémája?
     
  • Vasi
    • Regisztrált tag #2709
    • Regisztrált: 2016 június 28 kedd , 07:14:39
    • Bejegyzések: 45

    Vasi
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Vasi
    Vasi
    • Regisztrált tag #2709
    • Regisztrált: 2016 június 28 kedd , 07:14:39
    • Bejegyzések: 45

    Vasi
    Beköltözött
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve


    Sziasztok! Most vettem észre, hogy a 4 éves Logan MCV kombim bal első ajtaja záráskor picit beleér a hátsó ajtóba. A kis karmolás nyom tűnt fel a hátsó ajtó szélén. Csukott ajtóknál nem látható feltűnő illesztési hézag probléma és nem érzem, hogy lógna az ajtó.... Valakinek volt már hasonló problémája?

    robi11

    Jobb felső sarka?
     
  • robi11
    • Regisztrált tag #2925
    • Regisztrált: 2017 december 19 kedd , 17:24:36
    • Bejegyzések: 3

    robi11
    4 éve
    2021 január 25 hétfő , 13:31:52robi11
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    robi11
    robi11
    • Regisztrált tag #2925
    • Regisztrált: 2017 december 19 kedd , 17:24:36
    • Bejegyzések: 3

    robi11
    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Szia! Igen a hátsó ajtó felső részét eléri az első ajtó felső sarka. Ha nyitáskor tudatosan húzom felfelé az első ajtót akkor nem akadnak össze mert 1-2 mm -t tudok rajta emelni.
     
  • Vasi
    • Regisztrált tag #2709
    • Regisztrált: 2016 június 28 kedd , 07:14:39
    • Bejegyzések: 45

    Vasi
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Vasi
    Vasi
    • Regisztrált tag #2709
    • Regisztrált: 2016 június 28 kedd , 07:14:39
    • Bejegyzések: 45

    Vasi
    Beköltözött
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Bal első ajtó ívénél kell a lemezen hajlítani. Megy csak kézzel is. ( Felfelé. )
     
  • Vasi
    • Regisztrált tag #2709
    • Regisztrált: 2016 június 28 kedd , 07:14:39
    • Bejegyzések: 45

    Vasi
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Vasi
    Vasi
    • Regisztrált tag #2709
    • Regisztrált: 2016 június 28 kedd , 07:14:39
    • Bejegyzések: 45

    Vasi
    Beköltözött
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve


    Bal első ajtó ívénél kell a lemezen hajlítani. Megy csak kézzel is. ( Felfelé. )

    Vasi
     
  • robi11
    • Regisztrált tag #2925
    • Regisztrált: 2017 december 19 kedd , 17:24:36
    • Bejegyzések: 3

    robi11
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    robi11
    robi11
    • Regisztrált tag #2925
    • Regisztrált: 2017 december 19 kedd , 17:24:36
    • Bejegyzések: 3

    robi11
    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Sikerült kicsit állítani rajta, most szépen csukódik az ajtó. Remélem a következő 4 évben sem lesz ettől nagyon probléma a kocsival smile Köszi a segítséget!
     
  • R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    4 éve
    2021 március 29 hétfő , 10:09:11R10Gordini
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    R10Gordini
    R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Üdv Mindenkinek!
     
  • R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    4 éve
    2021 március 29 hétfő , 10:10:01R10Gordini
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    R10Gordini
    R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    üdv!
     
  • Lecso
    • Regisztrált tag #909
    • Regisztrált: 2007 november 04 vasárnap , 10:49:19
    • Bejegyzések: 8

    lecso
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Lecso
    Lecso
    • Regisztrált tag #909
    • Regisztrált: 2007 november 04 vasárnap , 10:49:19
    • Bejegyzések: 8

    lecso
    Beköltözött
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Nekünk is kicsit a bal hátsó ajtók sarkában látszik kis folt tavaly ősszel a bal első az már atlatszott 3000 ezer volt a lakatos munka s mégsem látszik úgyhogy megint ha jó idő lesz Megcsinaltam aztán lefestem s jó lesz az meg sokáig nem kívánom lecserelni nekem az a 3 hengeres motor nem jön be
    A legjobb a 4 vagy 8 s így tovább akkor a legdinamikusabb a motor jarasa
     
  • R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    4 éve
    2021 március 29 hétfő , 10:11:59R10Gordini
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    R10Gordini
    R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Üdv!
     
  • Lecso
    • Regisztrált tag #909
    • Regisztrált: 2007 november 04 vasárnap , 10:49:19
    • Bejegyzések: 8

    lecso
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Lecso
    Lecso
    • Regisztrált tag #909
    • Regisztrált: 2007 november 04 vasárnap , 10:49:19
    • Bejegyzések: 8

    lecso
    Beköltözött
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Biztos jók ezek a 3 hengeres motorok de hogy haladj valahova pörgetni kell annak meg ára van ilyen olyan elektronika meg turbó meg a fasz tudja mi nem aztán meg 180000ezernel dobd ki mert neméri Megcsinaltatni MERT SZÉT LETT HAJTVA
     
  • R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    4 éve
    2021 március 29 hétfő , 10:07:59R10Gordini
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    R10Gordini
    R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Üdv!
     
  • Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Nagya21
    Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Naszóva hogyasszongya hogy éljek az ellen véleményemmel!
    2db 0,9tce, és most az 1.0tce motor védelmében:
    A 0.9 tce motor 135/140Nm ad le 2500/min-nél, az 1.0tce 160Nm ad le 2750/min-nél (170Nm 2000-nél gázüzemben), tehát ahhoz hogy nyomatékon autózz egyáltalán nem kell pörgetni, lásd 1,4 8v 3000/min 112Nm, az 1.2 16v motor 107Nm 4250/min, az 1.6Mpi 128Nm 3000/min.
    Egyszerüen a Tce motor lélektana az, hogy úgy használd, hogy váltásoknál a nyomatékcsúcsra essen vissza a fordulatszám.
    Jellemző még az, hogy benzinüzemben olyan 1800fordulattól kezd észhez térni, 2000felett már egész jó, de 2500 az igazi(gázüzemben 2000 től).
    Egyébként nem a pörgetés öli a motort, hanem az elhanyagolt olajcsere, meg a seggel tolás(alacsony fordulat nagy gáz, pláne ha hideg a motor.....).
    Nekem a benzinnel full városba a februári "nagy" hidegben(-10-13°c) 5.5km-2km-3.5km (munkába-+munkábol anyámhoz+anyámtól du csúcs haza) evett 9l benzint (computer szerint), nem tudtam lejjebb vinni.
    Most gázzal olyan 7.5l, +100kmenként olyan 2L benya (a benzint a kompi számolja).
    Csak közúton 90-110közötti tempóval, végig gázzal 7L-re jött ki.
    Üdv Nagya
     
  • Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Nagya21
    Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve


    Biztos jók ezek a 3 hengeres motorok de hogy haladj valahova pörgetni kell annak meg ára van ilyen olyan elektronika meg turbó meg a fasz tudja mi nem aztán meg 180000ezernel dobd ki mert neméri Megcsinaltatni MERT SZÉT LETT HAJTVA

    Lecso

    Hali!
    Nem kell pörgetni, 2000/min 80km/h 5.ben, 120nál 3000/min. fölötte is szeret menni, de ott már tól rendesen a turbó, ergó kajál is.
    Üdv Nagya
     
  • csirip
    • Regisztrált tag #2529
    • Regisztrált: 2015 január 29 csütörtök , 14:59:10
    • Bejegyzések: 5

    Tatabánya
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    csirip
    csirip
    • Regisztrált tag #2529
    • Regisztrált: 2015 január 29 csütörtök , 14:59:10
    • Bejegyzések: 5

    Tatabánya
    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Kedves Márkatárs Fórumozók!
    Sándorkánk (leánynevén: Sandero) káros gyűjtő szenvedélyéről tájékoztatlak Benneteket. A téli-nyári gumi csere során ötlött szemembe egy korróziós góc, ami a bal első sárvédő lemezidom alsó részén levő rögzítő lemezfület károsította. Úgy látszik hiába van műanyag kerékjárati védőidom az első kerekeknél (is), épp e mögött gyűlt föl Sándorkánk élete kilenc éve során úgy kétmaréknyi homok, ami szivacsként magában tartotta a sótartalmú hólét, ami meg módszeresen károsította az acéllemez-elemeket. Érdekes, hogy sár/föld nem volt a zugban, az – ha bekerült oda, kimosódott és maradt csakis a homok. Tanácstalan vagyok, hogy e káros jelenséget hogy lehetne megelőzni, mert például alváz-mosással nem sikerült elejét venni, pedig azt minden télutón el szoktam végeztetni. A műanyag dob-betétet meg nem szokta az ember rendszeresen levenni és a mögöttes részeket „kiveretni”.
     
  • R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    R10Gordini
    R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Üdv Mindenkinek!
    Ezzel kezelik gyárilag, én is ezzel kezeltem az enyémet is ami egy 16 éves Logan. Kiválóan bevált! Drága de jó, tartós, ellenálló.
    Rajta van a fotón a rendeléshez szükséges szám!
    Üdvözlettel:egy régi motoros
     
  • R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    R10Gordini
    R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Ez az oldal tartalmazza a lényeget!
     
  • R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    R10Gordini
    R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 34

    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Csirip!
    Alul van a rendeléshez kellő eredeti Renault rendelési szám! 77-el kezdődik. Mára már drágább, de megéri hidd el. Nekem is ezzel van kezelve a kocsim. Tavaly beszerezhető volt szinte minden Renault szervizben, viszont ha tudsz hozass kintről,mert felébe sem kerül mint nálunk.
    Üdvözlettel: egy régi motoros
     
  • Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Nagya21
    Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    Kedves Márkatárs Fórumozók!
    Sándorkánk (leánynevén: Sandero) káros gyűjtő szenvedélyéről tájékoztatlak Benneteket. A téli-nyári gumi csere során ötlött szemembe egy korróziós góc, ami a bal első sárvédő lemezidom alsó részén levő rögzítő lemezfület károsította. Úgy látszik hiába van műanyag kerékjárati védőidom az első kerekeknél (is), épp e mögött gyűlt föl Sándorkánk élete kilenc éve során úgy kétmaréknyi homok, ami szivacsként magában tartotta a sótartalmú hólét, ami meg módszeresen károsította az acéllemez-elemeket. Érdekes, hogy sár/föld nem volt a zugban, az – ha bekerült oda, kimosódott és maradt csakis a homok. Tanácstalan vagyok, hogy e káros jelenséget hogy lehetne megelőzni, mert például alváz-mosással nem sikerült elejét venni, pedig azt minden télutón el szoktam végeztetni. A műanyag dob-betétet meg nem szokta az ember rendszeresen levenni és a mögöttes részeket „kiveretni”.

    csirip
    Hali!!
    Ahol rozsdás kend le korant-tal(magyar anyag, a ferrokémia gyártja), laza rozsdát kapard le, kend le korant-tal, befeketedik, majd megint kend le, ha megszárad festheted , nem kell alapozó se. @rva jó anyag.
    Üdv Nagya
     
  • csirip
    • Regisztrált tag #2529
    • Regisztrált: 2015 január 29 csütörtök , 14:59:10
    • Bejegyzések: 5

    Tatabánya
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    csirip
    csirip
    • Regisztrált tag #2529
    • Regisztrált: 2015 január 29 csütörtök , 14:59:10
    • Bejegyzések: 5

    Tatabánya
    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Kedves R10Gordini és Nagya21!
    Elnézésteket kérem, hogy gyors és részletes tanácstokra hosszú ideig fülem botját se mozdítottam, de hát: puff, egy közhely, a nyugdíjasok semmire se érnek rá....Valamellik ajánlott szert föltétlenül bevetem. Mert olybá tűnik, hogy 1.5dCi Sándorka, m(k)ivel alapvetően elégedett vagyok, hosszú- és haszontalan éltem utolsó autója lészen.
    Némi érzelmi szálat megpendítve: aktív szakmai pályafutásom utolsó majd' egy évtizedében oly multinál valék szerszám tervező mérnök, holis volt szerencsém az 1.5-ös turbódízel motor turbinaházának megmunkáló készülékét megtervezni. Üdv: Lajos
     

Válasz írása 
  • Ugrás ide: Előző téma
  • Ugrás ide: Következő téma

  • Ugrás ide: Dacia, típusok szerint
  • Ugrás ide: Szövegelő
  • Ugrás ide: Problémák, megoldásaik
  • Ugrás ide: Adok-veszek
Moderátor(ok): Admin, Ödi, willmenn, kekek
#maradjotthon
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2022