A utasteret illetően lecserélték a fejtámlákat és a kárpitot is egy jobb minőségű szövetre, amivel várhatóan nő a komfort érzet is, ahogyan az új, végre normális könyöklővel, ami alatt 1,1 literes tárolórekesz és 2 darab USB csatlakozó lapul, illetőleg 7cm-es úton mozgatható. Jó hír, hogy már a hátul ülők is kaptak 2 darab USB-C típusú csatlakozót.
Mostantól az alapfelszereltség részét képezi az automata fényszórókapcsolás, a tempomat, valamint az automata klíma is. Bekerült a szintén új Logan/Sandero modellekből ismerős 8 colos központi kijelző, amin ugyanúgy elérhető a vezeték nélküli Android Auto és Apple Car Play funkció.
Az autó nem vesztett a terepképességeiből sem, továbbra is kérhető az összkerékhajtás. Az erőforrásokat tekintve nem történt változás, maradt a 115 lóerős 1.5 dCi, a 90 lovas 1 literes(gázosan is), és a 130, illetve 150 lovas 1.33-as turbóbenzin. Utóbbihoz kapható lesz a régebbi Renault-okból ismert 6 fokozatú duplakuplungos automata váltó is, ám csak az elsőkerekes kivitelekhez.
A vezetéstámogató rendszerek terén a holttérfigyelőt fejlesztették, ami 30-140 km/h sebesség között már hangjelzést is ad. A többi segéd mint az lejtőn elindulást segítő rendszer, valamint a 360° kamera továbbra is jár, ahogy az automata Dacia kártya is.
Ugyan a Dacia-nál most volt embléma és stílusváltás, a frissített Dustert még a klasszikus sörnyitó emblémával dobják piacra, hogy mikor és mennyiért arról még nincs információ, várhatóan valamikor az idei év második felében lesz megvásárolható.