bati
Ha megmozdúl. nem kell csúsztatni /rövid az első fokozat/ ,könnyen viszi akár10 q-t is.(0.9tce)
Neked a fogyasztás hogyan alakul? Valaki azt mondja lehetetlen az 5ös valtó kiosztása... Arra gondolhat, hogy igen leesik a fordulat váltáskor, ahol nem dolgozik a turbó?
Aggódok, a fogyi ugyanolyan lesz, mint egy 1.6sce, aztán egy turbos motor csak kényesebb. A következő 10évre keresek autót...
csoppika
bati
Ha megmozdúl. nem kell csúsztatni /rövid az első fokozat/ ,könnyen viszi akár10 q-t is.(0.9tce)
Neked a fogyasztás hogyan alakul? Valaki azt mondja lehetetlen az 5ös valtó kiosztása... Arra gondolhat, hogy igen leesik a fordulat váltáskor, ahol nem dolgozik a turbó?
Aggódok, a fogyi ugyanolyan lesz, mint egy 1.6sce, aztán egy turbos motor csak kényesebb. A következő 10évre keresek autót...
csoppika
Következő 10 évre keresel? Szólja ha találsz, sokakat érdekel. Nem gyártanak már olyan új autót. A használtnak meg feladja a szent kenetet általában az előző tulaj a spórolásával. Szóval hiába jó valami újan, ha 5 év alatt hazavágják.
Krogergo
captainosi
Sziasztok!
Tegnap este kigurult a kereskedésből, Sandero Comfort. Egy Clio 4-est váltott. Eddig nagyon bejön!
captainosi
Sziasztok!
Tegnap este kigurult a kereskedésből, Sandero Comfort. Egy Clio 4-est váltott. Eddig nagyon bejön!
captainosi
Sziasztok!
Tegnap este kigurult a kereskedésből, Sandero Comfort. Egy Clio 4-est váltott. Eddig nagyon bejön!
Gratulálok hozzá! Ha gyűlnek a km-ek, írhatnál egy összefoglalót, véleményt a Clio4/Sandero3 összehasonlításáról.
Krogergo
captainosi
Sziasztok!
Tegnap este kigurult a kereskedésből, Sandero Comfort. Egy Clio 4-est váltott. Eddig nagyon bejön!
Szép piros színe van!
Milyen az egyenesfutása?
Kell korrigálni, mint az L2-n? Jó lenne ezzel valamit kezdeni, mert engem zavar, hogy apró mozdulatokkal kell egyenesben tartanom a talicskát.
Más tészta: épp a Jogger árlistát néztem és összekonfigoltam magamnak egyet - ugye jól JÖNNE az Adriára a búvártúrákhoz.
Nos 6 654 eFt-ra jött ki - LPG, 5 személyes, meteorszürke Nav EU csomag, prémium csomag.
Pótkerék nincs, ezt valahogy csak meg lehet oldani, például a csomagtartó jobb hátsó oldalához odarögzíteni. Legyen így a teljes ára 6 700k . Tekintve az €/Ft árfolyamot és még az egyéb sarcokat, költségeket, ez már fáj.
Nos itt véget is ért az álmodozásom. A DönCI hiányát nem is említem - még a 95 Le / 220 (230???)Nm-es verzióval SEM ér meg ennyi pénzt -, de hogy nincs benne az az 1.33-as benzines, az bosszantó és fájdalmas. Kizártnak tartom, hogy csomagokkal, 3-4 fővel, klímával az Adriára menet 5-6 liter között fogyasszon. Jó lesz az 9-10 liternek is és a környezetnek máris adtunk egy óriási sallert.
Legfeljebb szélcsendben, a Nagy Alföldön, 90-nel szambázva az M44-sen tudja tartani a megadott fogyasztását. Ahhoz meg rettentően...hát, izé..., az ára nem a magyar pénztárcához van szabva. Állami támogatással sem éri meg, kíváncsi vagyok a fenntartási költségeire. Ahhoz meg kissé drága, hogy napi 8-10 km-t bohóckodjon vele az ember, sokkal jobban járHAT egy használt tragaccsal.. (Örömmel nézném meg a MűhelyPRN-ban...)
Álmodni szép és jó dolog. Remélem azért pár darabot eladnak belőle és klubtag az illető. Kíváncsi vagyok a véleményére.
Sheme
captainosi
Sziasztok!
Pár gondolat és összehasonlítás a Sandero (91 lóerő 6 sebesség) és Clio 4 (75 lóerő 5 sebességes váltó) kapcsán:
captainosi
Sziasztok!
Pár gondolat és összehasonlítás a Sandero (91 lóerő 6 sebesség) és Clio 4 (75 lóerő 5 sebességes váltó) kapcsán:
Megkérdezhetem, hogy a Clio-t cserélted a Sanderóra? Ha igen, mi volt az oka?
Samu Misi