Loading…

Close
DACIA Klub Magyarország
  • Hírek
  • Fórum
  • A klub
    • Bejelentkezés
    • Régi oldalaink
    • Csináld magad!
    • Klubtalálkozók
    • Klubszabályzat
    • Fórumszabályzat
    • Sütiszabályzat
    • Oldaltérkép
  • Kapcsolat
  • Kereső
  • Mi történt?

Fórum

  • Fórum
  • Általános eszmecsere
  • Dacia, típusok szerint
  • Dacia Sandero

Dacia Sandero

Válasz írása 
  • Ugrás ide: Következő téma

  • Ugrás ide: Dacia, típusok szerint
  • Ugrás ide: Szövegelő
  • Ugrás ide: Problémák, megoldásaik
  • Ugrás ide: Adok-veszek
  • Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    3 éve
    2020 március 29 vasárnap , 18:14:34Indy
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Indy
    Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    Főadmin
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Dacia Sandero
     
  • Sand20
    • Regisztrált tag #3201
    • Regisztrált: 2020 április 24 péntek , 10:25:17
    • Bejegyzések: 2

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sand20
    Sand20
    • Regisztrált tag #3201
    • Regisztrált: 2020 április 24 péntek , 10:25:17
    • Bejegyzések: 2

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Jó napot kívánok,sziasztok!

    Május 16.tól Sandero Arctic SCe75 boldog tulajdonosa vagyok.A Dacia fórumot(a régit is),az utolsó betűig végig olvastam,klassz volt.Lehet belőle tanulni,felkészülni az új autó fogadására,mire készüljek illetve min ne lepődjek meg.A szervizeléses dolgokat már meg sem említem.Na ez lesz a nagy dillemmám,mikor majd az aktuális szervizelésre kell vinnem.Mert legszívesebben nem szakszervizbe vinném(de úgyis oda fogok menni).A mai napig még csak 100km mentem vele,természetesen eddig minden szép és jó.Még az "összeszokásos"időszakban vagyok.A Stop/Start rendszerre már elég jól rá áll a kezem,hogy indulás előtt kikapcsoljam.Az autó szalonba már konkrét tervezettel mentünk és tulajdonképpen úgy érzem,hogy jól is jöttünk ki. Ambiance alapszínnel(tengerészkék),és csak a manuális légkondit szerettük volna,erre kaptuk Arctic verziót izzó vörös színnel,teljes értékű pótkerékkel,amire 100e ft-al kellett többet fizetnünk(vagy ha az akkori Arctic verziót nézem,akkor 150e ft kedvezményt kaptunk).Miután egymás kezébe csaptunk három hét után már ki is gurultam az új autóval a szalonból/10km volt a kilométer órában.Azért most majd kíváncsian várom,milyen árak lesznek a nyáron,hogy vajon "ráfáztunk"e,vagy megérte,hogy most megvettük.Mert arra készültünk,hogy akár több hónapot is kell várnunk.De ez az autó pont készleten volt.Pár hónap múlva jelentkezem a további tapasztalatokról(pl fogyasztás).
     
  • Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Indy
    Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    Főadmin
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve


    Jó napot kívánok,sziasztok!
    Ambiance alapszínnel(tengerészkék),és csak a manuális légkondit szerettük volna,erre kaptuk Arctic verziót izzó vörös színnel,teljes értékű pótkerékkel,amire 100e ft-al kellett többet fizetnünk(vagy ha az akkori Arctic verziót nézem,akkor 150e ft kedvezményt kaptunk).

    Sand20
    Szerintem jól jártál a színcserével, a metálfény kifejezetten kívánkozik az autóra, tartósabb, kopásállóbb mint a sima. A fényezés mindezekkel együtt lehetne "vastagabb" azért a Daciákon...
     
  • Sand20
    • Regisztrált tag #3201
    • Regisztrált: 2020 április 24 péntek , 10:25:17
    • Bejegyzések: 2

    2 éve
    2020 május 22 péntek , 12:27:04Sand20
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sand20
    Sand20
    • Regisztrált tag #3201
    • Regisztrált: 2020 április 24 péntek , 10:25:17
    • Bejegyzések: 2

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Nem bántam meg, sőt igazából piros színűt szerettünk volna, de a 110e ft felárat már sajnáltam érte. Túl vagyok az éjszakai vezetésen is, a világítás olyan amilyennek lennie kell, egy picit kellett lejjebb tekerni a fényszóró magasság állítót. Hát ez a fényszóró állító tekergető:( nem semmi, erre szoktam mondani, hogy "ómájgát". A légkondi használatánál tényleg érezni, hogy szét szalad az amúgy is kis létszámú ménes. De ezzel tisztában voltam vásárlás előtt is, tehát nem ért meglepetésként.
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Ez a fajta fényszóró magasságállítás bár elavult,de nagyon praktikus.Egyszerre égett ki mindkét tompítottam este vezetés közben.Városból kiérve vettem észre hogy sötétben megyek.Pár pillanat ijedtség után ugrott be a megoldás: távfény és teljesen letekerve.Működött a dolog lakott területre érve nem villogtak szemből.
    A hiba konstrukciós jellegű volt be kellett relézni a világítást.Gergő ismerte a bajt és tudta a megoldást is. wink
     
  • Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Indy
    Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    Főadmin
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Az új Sandero. smile
     
  • Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Indy
    Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    Főadmin
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Az egyik kép a fejlesztés alatt lévő lesifotó, a másik pedig egy ez alapján alkotott elképzelés az új belsőhöz. A multikormány látszik, ezt meg is erősítették hétfőn, és a nagy tablet is valószínűleg meglesz, ha nem is ekkora méretben. smile
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 78

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 78

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Királyos lenne ez a belső! Kár, hogy ilyen bénán tették be a tabletet, a fiktív(?) képen lévő szimpatikusabban van beépítve.

    Kíváncsi vagyok a kedvenc vesszőparipámra, az ablaktörlő-kapcsolóra! Na vajon, miért?
     
  • Iszy56
    • Regisztrált tag #1915
    • Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök , 22:55:11
    • Bejegyzések: 29

    Kolozsvar
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Iszy56
    Iszy56
    • Regisztrált tag #1915
    • Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök , 22:55:11
    • Bejegyzések: 29

    Kolozsvar
    Törzsvendég
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Egy film:
    Klikk!
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 31

    1.4 MPI (2005)
    2 éve
    2020 október 02 péntek , 17:59:00Basic
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 31

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sajnálatos, hogy nincs már egy elfogadható alapmotor, ez a 65 lóerős zümike nekem első hallásra elég rémisztően hangzik... Ez számomra azt jelenti, hogy a belépő változat nem lesz már egy teljesértékű autó... A régi 1.4 MPI-vel simán elutazunk a családdal, anélkül, hogy kellemetlennek érezném az autó teljesítményét. Érdeklődve várom, hogy az SCE65 hogyan lesz majd hangolva. Éljen az Euro6d...

    PS: Ez a teszt ad azért SCE65 témában okot a reményre:

    Clio SCE65 teszt

     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 219

    krogergo
    2 éve
    2020 október 11 vasárnap , 21:44:48Krogergo
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 219

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sajnálatos, hogy nincs már egy elfogadható alapmotor, ez a 65 lóerős zümike nekem első hallásra elég rémisztően hangzik... Ez számomra azt jelenti, hogy a belépő változat nem lesz már egy teljesértékű autó... A régi 1.4 MPI-vel simán elutazunk a családdal, anélkül, hogy kellemetlennek érezném az autó teljesítményét. Érdeklődve várom, hogy az SCE65 hogyan lesz majd hangolva. Éljen az Euro6d...PS: Ez a teszt ad azért SCE65 témában okot a reményre:Clio SCE65 teszt
    Basic

    Lesz 1.0Tce is, azt kell venni. A mostani 1.4MPI-dhez képest olyan lesz mint a verseny autó. És veseköved se lesz smile
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 219

    krogergo
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 219

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Elkezdődött egy új korszak.
    Immáron a Dacia legújabb modelljei, a Logan3 és a Sandero3 is megkapta a legújabb Clio5 technikát.
    Az utastér szélessége érezhetően nőtt, az ülések sokkal jobbak, hátul is nagyobb a hely. A műszerfal és az ajtókárpitok anyag felhasználása minőségibb! Csomagtartója felár ellenében akár 2 szintes.
    Ami tetszett, hogy nem találtam összeszerelési hibát az autón! Ezt is megértük végre.
    Immár nem csak a nappali menetfény LED-es, hanem a tompított fényszóró is. Az összes elérhető extrát, elektronikai kütyüt nehéz lenne felsorolni bármely mai új autóban. Aki ezekre vágyik, a 29.-ei hivatalos bemutató után mindent megtudhat a katalógusból, árlistából.
    Most pedig jöhet a munka. Mert hiába új, hiába tud sok mindent, azért tudom én ezt még fokozni. Pl. ebbe a gyári LPG-s verzióba nincs és nem is rendelhető fedélzeti számítógép. Vízhőfok kijelző is beletehető utólag. Ezen is kapcsolható kanyar követő ködlámpa mint a Duster2-n, plusz dolgok tehetőek ki e kijelzőre, inaktívvá tehető a Start&Stop, stb., stb. ami az ügyfél kívánsága.
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 31

    1.4 MPI (2005)
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 31

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Jól néz ki!
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 78

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 78

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    @Krogergo:

    Nem látom jól, többfokozatú az ablaktörlő-bajuszkapcsoló?
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 31

    1.4 MPI (2005)
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 31

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Totalcar teszt:

    Klikk!
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    A címmel ellentétben a Logant nem tesztelhette,mert csak a Sandero érkezett meg...
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 78

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 78

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Na, ez végre már kezd tesztre hasonlítani.

    Volt hegymenet - ott szoktam kerülgetni a többieket, olyan könnyedén tol fel a jó öreg DönCI, még utassal + búvárcuccal is, hogy ihaj.

    Persze megint nem láttam azt a bajuszkapcsolót - légyszi', ha valaki megnézné...! Köszi!

    És ugye itt van a lényeges mondanivaló, ami nem csak a Dacia-ra vonatkozik:

    "Nem csak pici motorokkal próbálnak becsúszni a rettegett 92 g/km szén-dioxid-kibocsátási átlag alá, hanem a formával is, a gyári adattábla szerint egyelőre sikertelenül. A környezetvédelmi törekvésekkel éppen az SUV-divat megy szembe, ideje volna elengedi ezt, mert lassan nem lehet már továbbzsugorítani a motorokat."

    Egyszerűen nem hiszem el, hogy az 1.33 TCE-t nem tudnák belelógatni az orrába, hanem helyette ezekkel az agyonfújt motorosfűrészbe való motorokkal szórakoznak.

    Azért egy országúti előzés a 65 Le-s szívóval nem egy életbiztosítás... ki lehet tenni a kocsi hátsó szélvédőjére: Safety Car.

    Összefoglalva: a forma jó, a változtatások nem rosszak, egyedül két dolog van, ami miatt kiesett, mint a fogtömés:
    - nincs normális motor
    - elszállt az ára

    A csetbe írtam, hogy 2013-ban 15k volt a pótkerék, most 50. Azért ennyit nem romlott a forint - fogalmam sincs, milyen felni kell rá, légyszi, valaki nézze már meg, hogy mibe fáj egy felni, addig is:
    Vredestein
    Quatrac 5
    185/65 R15
    88 (560 kg/kerék) T (190 km/óra) M+S
    Ára: 19 500 Ft

    Ha már forint árfolyam! Direkt kikerestem: 2013 júniusában 291 Ft / € volt a középárfolyam, most 360. Szóval csekély 22% a különbség. DönCI 75 Le akkor navival, csipogó nélkül 2.999.000. (+100k volt a 90 Le-s változat, lefogadom, egy "csippentés" és ugyan ezt tudja.)

    Úgy 50-60%-kal többe kerül a Sándoró, mínusz egy henger, mínusz Diesel-es nyomaték és fogyasztás.

    Szinek nem nagyon vannak - a szürke pár árnyalata. A piros nálam nem játszana, a kék nem rossz, de hiányolom a MaCiVé II Stepway türkizt. Az nagyon szép szín!

    Na, mindegy. A DönCI marad, nem tudok lemondani róla. Még kell egy-két okosítás és tökéletes lesz.

    Nektek mi a véleményetek?
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 31

    1.4 MPI (2005)
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 31

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Nekem az a véleményem, hogy a II széria kifutásával megtörtént, amiről korábban beszéltünk, miszerint el fog a márka "Škodásodni", és az egyszerű, olcsó autók helyett elkezdenek jóval drágább, "normális" autókat árulni.
    Ez a széria már nem a használtautó vásárlás alternatívája, csak egy további rohadt drága modern kisautó. Ne felejtsük el, hogy a Daciánál messze nem lehet annyira alkudni, mint más márkáknál.
    Egy új FIAT Tipo egy normális, 4-hengeres szívómotorral pl. most akciósan szűk 4 millió HUF, az Új Logan meg 4.7 lesz? Ööööö...
    Őszintén szólva ha már belekényszerülök abba, hogy ennyi pénzt elverjek autóra, akkor veszek (akár nyagyon fiatal használtként) egy olyat, ami miatt nem néznek hülyének. Ez az autó már nem olcsó, és technikailag nem egyszerű, szóval aki a régiekre kattant, annak értelmezhetetlen.
    Amúgy biztos jó...
     
  • R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 32

    2 éve
    2021 március 29 hétfő , 10:40:48R10Gordini
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    R10Gordini
    R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 32

    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Üdv Mindenkinek!
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Wartburg motor turbóval....
     
  • Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Indy
    Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    Főadmin
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve


    Wartburg motor turbóval....

    macilka

    Annyit mondhatok, hogy a 90 lóerős TCe, minden körülmények között elveri az 1.4-es és az 1.6-os ősi motorokat, miközben azoknál minimum 1 literrel kevesebbet eszik. Az ár, a meghibásodás, a fenntartási költségek már más lapra tartoznak. A mi videónk is hamarosan kint lesz. smile
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Biztosan igazad van Indy.Viszont erős kétségeim vannak a tartóssággal kapcsolatban.Vajon lesz-e olyan amelyik addig bírja mint az én öregem a maga 261 000 kilométerével...
     
  • R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 32

    2 éve
    2021 március 29 hétfő , 10:38:43R10Gordini
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    R10Gordini
    R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 32

    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Üdv!
     
  • Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Indy
    Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    Főadmin
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve


    Üdv!
    Indy ! Ha a megbízhatóság, az ár, a tartósság, a fenntartási költség más lapra tartozik, akkor vásárlási szempontnak csak forma, a felszereltség marad. Véleményem szerint ez egyoldalú megközelítés ilyen árfekvés mellett. Azért ennyi pénzért amennyi a tesztben szereplő tipus is került, már joggal várhatom el, hogy tartós és megbízható is legyen. Azzal, hogy van egy nagy kijelző egység a középkonzolon nem nevezhető forradalmian újnak, csak a dacia innovációjának. Egy adat viszont beszédes lehet. Meg kell nézni mennyit adtak el a zümi motoros daciákból eddig és mennyit adtak el az 1,4-es motorokból, vagy az 1,2-es verzióból. A dízelt most inkább ne hasonlítsuk össze. Több autógyártó is visszatért a minimum 1,4-es motorokkal szerelt autóhoz. Szerintem igazi sláger autó most akkor lenne a dacia sanderó és a logan, ha 1,2-es és 1,6-os benzin motorokkal is rendelni lehetne.

    R10Gordini

    A "más lapra tartozik" nem jelenti azt, hogy nem fontos (ezt döntse el mindenki maga), így nem lehet egyoldalúsággal vádolni sem engem. Én tényeket írtam, miközben Ti csak egy, egyelőre nem bizonyított parafrázist hoztok elő a megbízhatósággal kapcsolatban.

    A saját mobiltelefon használata középkonzol kijelzőnek szerintem innováció, tabletet sok más márka is használ, de ilyet nem. Nagyon okos ötlet, sokkal innovatívabb mint a Skoda kihúzható esernyőtartója (Simply Clever - LOL).

    A jelenlegi EU-s normák miatt nem lehet 1.4-es és/vagy 1.6-os szívó benzineseket gyártani, más márkáknál is turbósak a benzinmotorok, vagy ha nem, kelletlen és agyonnyomott dinamikájúak. Az utolsó élhető benzines szívómotorok kora az Euro 5-el lezárult.

    Szintén az EU miatt drágultak meg az új autók, a minimumszint magasabbra került, ezért lett drágább az új Sandero is. Majd az idő megmondja, hány darab fogy a benzines turbókból.
     
  • R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 32

    2 éve
    2021 március 29 hétfő , 10:36:43R10Gordini
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    R10Gordini
    R10Gordini
    • Regisztrált tag #3188
    • Regisztrált: 2020 április 06 hétfő , 15:55:03
    • Bejegyzések: 32

    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Üdv!
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    "Én tényeket írtam, miközben Ti csak egy, egyelőre nem bizonyított parafrázist hoztok elő a megbízhatósággal kapcsolatban. "
    Gondolom ebben én is benne vagyok.Hát,szó ami szó,nem hiszek ezeknek a motoroknak a tartósságában.De hát a hit és a tény két különböző dolog.Majd kiderül,meddig bírják a turbós Wartburg motorok. smile
    Az árba viszont nagyon belejátszik még az euro-forint árfolyam.Mert "Magyarország jobban teljesít!"
    Hogy miben az eddig még nem derült ki,de Burkina Fasonál biztosan jobban. smile
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 219

    krogergo
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 219

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Szerintem addig örüljünk, amíg magánemberként lehet autót venni, tartani. Lehet pesszimista vagyok, de szerintem eljön majd az az idő, amikor azt sem lehet. Lesz közösségi autóhasználat. Mindenki megy amivel tud. Persze így a gyártók haszna ugyan úgy meglesz, állam bácsié is, szervizeké is, stb. csak az átlag ember fog szopni. Én még talán nem, de az unokám már tuti.
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Egy biztos,hamarosan nem lesz robbanómotoros autó az EU-ban. frown
    Klikk!
    Klikk!
    Klikk!
    Klikk!
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 31

    1.4 MPI (2005)
    2 éve
    2021 február 03 szerda , 16:42:06Basic
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 31

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Még egy érv, hogy miért ne vegyünk kihaló technikát rohadt drágán. grin
     
  • Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Indy
    Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    Főadmin
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve


    Üdv!
    Indy!
    Dehogy vádollak én semmivel! Amit leírtál abban igazad van, lehet.Igen , más autógyártók is alkalmaznak nagyobb turbósat is. De az tévedés, hogy a turbótól zöldebb lesz a motor! Valóban ezek a normák amelyet említettél teljesen ellehetetlenítik a legvonzóbb márkákat is. Oda fogunk jutni, hogy az eu fogja megmondani ki-mit gyártson, mert magának tulajdonítja a jogot az ízlés megítélésében. Röhej! Gondoljatok bele, ebbe az új loganba beletennék az 1,33-as turbó benzinest, vagy duplaszűrős durrogóval az 1,6-os nissan láncos motort, ami a dusterben is kitünően muzsikál. Egyébként ez egy nagyon egyoldalú amit az ármegállapításról írtál ,mármint amit az eu csinál. Főleg most a járvány idején.

    R10Gordini

    Sajnos egyet kell hogy értsek veled. Talán az új mérési ciklus bevezetésével az EU is átértékeli majd a technológiai direktívákat.
     
  • Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Indy
    Indy
    • Regisztrált tag #2
    • Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő , 21:20:14
    • Bejegyzések: 343

    Főadmin
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve


    Egy biztos,hamarosan nem lesz robbanómotoros autó az EU-ban. frown

    macilka

    Előző postom semmis! dead
     
  • csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    csoppika
    csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sziasztok.
    Sandero első tipusa mennyit vontathat maximum?
    A Logan csereérett lett 16 év után(310ezerrel), a rozsda győz:-(...
     
  • huzo
    • Regisztrált tag #3295
    • Regisztrált: 2021 augusztus 17 kedd , 07:56:34
    • Bejegyzések: 9

    1 éve
    2021 augusztus 17 kedd , 10:22:30huzo
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    huzo
    huzo
    • Regisztrált tag #3295
    • Regisztrált: 2021 augusztus 17 kedd , 07:56:34
    • Bejegyzések: 9

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Üdvözlöm a fórum tagokat!
    2021.08.12 - n átvettem életem második Dacia - ját egy Sandero Stepway Essential 1.0 TCe. (az első egy TX- t 1.4 volt)
    Nézegettük a korábbi Sandero - t is, de azt hiszem érdemes volt várni erre.
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Üdv a klubban!Sok hiba és balesetmentes km-t kívánok! smile
     
  • huzo
    • Regisztrált tag #3295
    • Regisztrált: 2021 augusztus 17 kedd , 07:56:34
    • Bejegyzések: 9

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    huzo
    huzo
    • Regisztrált tag #3295
    • Regisztrált: 2021 augusztus 17 kedd , 07:56:34
    • Bejegyzések: 9

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Köszönöm, a TX - t nyolcévesen adtam el, ennyit ennek is bírni kell.
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Bírni fogja.;)
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 78

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 78

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve


    Üdvözlöm a fórum tagokat!
    2021.08.12 - n átvettem életem második Dacia - ját egy Sandero Stepway Essential 1.0 TCe. (az első egy TX- t 1.4 volt)
    Nézegettük a korábbi Sandero - t is, de azt hiszem érdemes volt várni erre.

    huzo

    Kérlek tegyél fel egy-egy fényképet a műszerfalról, a bajuszkapcsolókról!
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 219

    krogergo
    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 219

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve


    Üdvözlöm a fórum tagokat!
    2021.08.12 - n átvettem életem második Dacia - ját egy Sandero Stepway Essential 1.0 TCe. (az első egy TX- t 1.4 volt)
    Nézegettük a korábbi Sandero - t is, de azt hiszem érdemes volt várni erre.

    huzo


    Gratulálok hozzá, sok baleset mentes km-t kívánok!
     
  • huzo
    • Regisztrált tag #3295
    • Regisztrált: 2021 augusztus 17 kedd , 07:56:34
    • Bejegyzések: 9

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    huzo
    huzo
    • Regisztrált tag #3295
    • Regisztrált: 2021 augusztus 17 kedd , 07:56:34
    • Bejegyzések: 9

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Köszönöm, legalább úgy vigyázok rá mint az eddigiekre.
    Nagy kár, hogy ennyire távol "redelsz" tőlem.
     
  • huzo
    • Regisztrált tag #3295
    • Regisztrált: 2021 augusztus 17 kedd , 07:56:34
    • Bejegyzések: 9

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    huzo
    huzo
    • Regisztrált tag #3295
    • Regisztrált: 2021 augusztus 17 kedd , 07:56:34
    • Bejegyzések: 9

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Sheme
    Próbáltam feltenni képeket, de már előnézetbe sem jelent meg.
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 78

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 78

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Haliztok!

    @Húzó: Sebaj, majd legközelebb!

    Épp böngésztem a német Dália oldalt - egyébként ott még lehet DönCI-s Porolót rendelni -, amikor is kíváncsiságból szinkronban összekonfigoltam egy Sztyeppe Sanyit.

    Ha valaki Dajcslandból olvassa a fórumot és van egy kis ideje, kérem fáradjon be egy ottani Dália kereskedésbe, mert furdalja az oldalamat a kíváncsiság: mégis mi a rák az a kis kapcsoló ott a klímakonzol alatti részen, jobbra?

    Klikk!

    Ugyanis az Ungarische oldalon nincs ott - most nem érdekes a medianav beállítása:

    Klikk!

    Szóval mi az a kis kapcsoló? Mi a funkciója?
     
  • Józsibá
    • Regisztrált tag #3070
    • Regisztrált: 2019 február 07 csütörtök , 10:33:47
    • Bejegyzések: 4

    Budapest XIX.
    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Józsibá
    Józsibá
    • Regisztrált tag #3070
    • Regisztrált: 2019 február 07 csütörtök , 10:33:47
    • Bejegyzések: 4

    Budapest XIX.
    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Nem kapcsoló, hanem valószínűleg egy USB csatlakozó!
     
  • huzo
    • Regisztrált tag #3295
    • Regisztrált: 2021 augusztus 17 kedd , 07:56:34
    • Bejegyzések: 9

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    huzo
    huzo
    • Regisztrált tag #3295
    • Regisztrált: 2021 augusztus 17 kedd , 07:56:34
    • Bejegyzések: 9

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Szép estét , sziasztok.
    A napokban olvastam, hogy 20-21 -s években gyártott 1.0 TCe D.Sandero visszahívásra kerül.
    A forgalmazó megszólalt már ez ügyben?
     
  • Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Nagya21
    Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    HAli!
    Én még nem kaptam semmi infót .
    Üdv Nagya
     
  • csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    csoppika
    csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Sziasztok.
    Lassan lehet megszületik a döntés.
    Tegnap próbáltam egy eladó 2016os Dustert. 1.6sce. Hát halvány lepkefing... A 320ezret futott Loganom is megy úgy normál használat mellett... Persze padlozva biztos kijönne a különbség...
    Aztán hazafelé egy Rönyó szalonban egy ezertce capturt(ez volt ott), az is hasonlóan ment...(azt beszéltük haverral, hogy a 6os valtó átbacós, amiatt is tűnik fürgének 3 személlyel is)
    Szóval a jelenlegi jelölt egy 2-3 éves 0.9tce Sandero stepway lenne(pecaautónak is kell)
    A kérdés:5ös váltóval mit tudhat? Megnézni meg tudok egyet egy győri kereskedésben holnap... Annyit látni fogok, hogy a csomagtere mekkora(elvileg a szalonba látott új sanderoval azonos lenne...az még élhetőnek tűnt) Meg ugye a súly adattáblát meglesem, ugyanmár mennyi a vontatás...ha van egyáltalán...a ezertce dusterra a kereskedő 1500kilót mondott...
    A másik: Mik az előforduló nyűgjei ezeknek a kilencszázas kis turbósoknak? Krogergo fel van készülve ennek a tipusnak a javítására? Üdv.
     
  • Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    1 éve
    2021 november 28 vasárnap , 11:41:09Nagya21
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Nagya21
    Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    HAli Csoppika!!
    Csomagtartó 320L, a mostani uj sanyinak is annyi.
    A 900 turbóból 2 fajta van: ami eleinte jött a 90Le, 135Nm, késöbbi 90Le 140Nm.
    Nem hallottam nyügjéröl a 900 turbónak, jó kis motorka.
    1-2 személlyel jól megy, teljes terhelés közelében már pörgetni kell (szereti is, lelkesen pörög) hogy összetereld a lovakat. (4000-4500 körül vált a vezérlés, érezni is).
    A rugózása a magas építés miatt billegős (wartburg szindróma), ha pörgeted a hangja is olyan.
    Gergő lazán elboldogul vele, a váltóólaj szintet ellenőrizd le, szinte mindből hiányzik(gyárilag)
    Ha 2000-2500 környéképn használod akkor 5,5-6l körül beéri, 110km/h fölött ugrik drasztikusan a fogyi.
    Görögországot 3 személy fullra rakva kurv@ melegbe(végigklima) 6,65L-el abszolváltam.
    Üdv Nagya
     
  • csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    csoppika
    csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Neked Mcv van ugye? Szerinted ha futót kéne megindítania emelkedőn? Hogy oldanád meg kulung csusztatás nelkül?
     
  • bati
    • Regisztrált tag #783
    • Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök , 18:20:54
    • Bejegyzések: 49

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    bati
    bati
    • Regisztrált tag #783
    • Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök , 18:20:54
    • Bejegyzések: 49

    Beköltözött
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Ha megmozdúl. nem kell csúsztatni /rövid az első fokozat/ ,könnyen viszi akár10 q-t is.(0.9tce)
     
  • csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    csoppika
    csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve


    Ha megmozdúl. nem kell csúsztatni /rövid az első fokozat/ ,könnyen viszi akár10 q-t is.(0.9tce)

    bati


    Neked a fogyasztás hogyan alakul? Valaki azt mondja lehetetlen az 5ös valtó kiosztása... Arra gondolhat, hogy igen leesik a fordulat váltáskor, ahol nem dolgozik a turbó?
    Aggódok, a fogyi ugyanolyan lesz, mint egy 1.6sce, aztán egy turbos motor csak kényesebb. A következő 10évre keresek autót...
     
  • bati
    • Regisztrált tag #783
    • Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök , 18:20:54
    • Bejegyzések: 49

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    bati
    bati
    • Regisztrált tag #783
    • Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök , 18:20:54
    • Bejegyzések: 49

    Beköltözött
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    4,5 a kijelzőn ,a mért meg 4,7. 80% főút tempomattal.
    Nem volt a kedvencem az 1,4MPI, ezért a Duster szívóval se jött szóba.A váltót tényleg szokni kell,de 90-nél csak 2250-et forog.
     

  • 1
  • 2
Válasz írása 
  • Ugrás ide: Következő téma

  • Ugrás ide: Dacia, típusok szerint
  • Ugrás ide: Szövegelő
  • Ugrás ide: Problémák, megoldásaik
  • Ugrás ide: Adok-veszek
Moderátor(ok): Administrator, Forma1, Indy, kekek, RS_Misi
#maradjotthon
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2022