Loading…

Close
DACIA Klub Magyarország
  • Hírek
  • Fórum
  • A klub
    • Bejelentkezés
    • Régi oldalaink
    • Csináld magad!
    • Klubtalálkozók
    • Klubszabályzat
    • Fórumszabályzat
    • Sütiszabályzat
    • Oldaltérkép
  • Kapcsolat
  • Kereső
  • Mi történt?

Fórum

  • Fórum
  • Általános eszmecsere
  • Dacia, típusok szerint
  • Dacia Logan MCV II (2013-)

Dacia Logan MCV II (2013-)

Válasz írása 
  • Ugrás ide: Előző téma
  • Ugrás ide: Következő téma

  • Ugrás ide: Dacia, típusok szerint
  • Ugrás ide: Szövegelő
  • Ugrás ide: Problémák, megoldásaik
  • Ugrás ide: Adok-veszek
  • Zolkabacsi
    • Regisztrált tag #1851
    • Regisztrált: 2012 július 20 péntek , 01:00:36
    • Bejegyzések: 108

    Zolkabacsi
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Zolkabacsi
    Zolkabacsi
    • Regisztrált tag #1851
    • Regisztrált: 2012 július 20 péntek , 01:00:36
    • Bejegyzések: 108

    Zolkabacsi
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Hát nemtudom nekem mikor kicseréltük rosszabb (MCV 1 ph2) lett (!) én nemtudom hogy a minősége vagy a beállítás volt elb...va, de katasztrófálisan behozta az összes morgást!
     
  • g4b0r
    • Regisztrált tag #2862
    • Regisztrált: 2017 június 02 péntek , 07:37:43
    • Bejegyzések: 1

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    g4b0r
    g4b0r
    • Regisztrált tag #2862
    • Regisztrált: 2017 június 02 péntek , 07:37:43
    • Bejegyzések: 1

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Sziasztok! Kellen egy kis segítség cikkszámokban. Egy pár dolgot akarok rendelni amit magam cserélnék és nem szeretném kétszer rendelni. Ha valaki tudja hol találok pontos adatokat vagy meg tudja nekem nézni, akkor ossza már meg velem.
    Autó: Dacia Logan II MCV (Facelift) 1.5 DCI 90LE, 2017, az első led nappali menetfényes típus.
    Cikkszámok amire szükségem lenne:
    Generátor szíj (klímás autó), szíj feszítő görgő, üzemanyag(diesel) szűrő.
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Szia!
    Bemész a márkaszervizbe, és az alvázszámod alapján pontosan a te autódhoz valót fogják adni/cikkszámot mondani.
    A hosszbordás szíj önmagában nem lesz elég, akkor kell majd a vezérmű szíj szettet és a vízpumpát is cserélni. (6év vagy 120ezer km, amelyik előbb van)
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Sziasztok!

    Segítséget kérek szépen!

    Az a problémám, hogy szakadó esőben, autópályán, ki tudja miért, nem működik a duda.

    Ha megállok és a motor hője kiszárítja(?) a motorteret, megint működik a duda.

    Rövidesen vizsgáztatni viszem a szerkezetet, nem akarok ezen megbukni.

    Tudtok segíteni? Mit tegyek?
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Ennek nem az esőhöz van köze. Gondolom amikor szakad az eső, akkor fel van kapcsolva a világítás. A kapcsolóban leszakad duda vezetéke meg ilyenkor már nem ér össze. Lekapcsolt világításnál még igen. Kapcsoló csere. Vagy lehet javítani, és egy darabig jó lesz.
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    Ennek nem az esőhöz van köze. Gondolom amikor szakad az eső, akkor fel van kapcsolva a világítás. A kapcsolóban leszakad duda vezetéke meg ilyenkor már nem ér össze. Lekapcsolt világításnál még igen. Kapcsoló csere. Vagy lehet javítani, és egy darabig jó lesz.

    Krogergo

    Ha lehet, akkor szeptemberben el szeretnék gurulnék hozzád...
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve



    Ennek nem az esőhöz van köze. Gondolom amikor szakad az eső, akkor fel van kapcsolva a világítás. A kapcsolóban leszakad duda vezetéke meg ilyenkor már nem ér össze. Lekapcsolt világításnál még igen. Kapcsoló csere. Vagy lehet javítani, és egy darabig jó lesz.

    Krogergo

    Ha lehet, akkor szeptemberben el szeretnék gurulnék hozzád...

    Sheme


    Gyere, majd megbeszéljük. Szeptember 1.-től újra nyitva a saját műhely is. Igaz a naptár már most majdnem tele október közepéig.
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    Csak most olvastam a Dacia oldalán, hogy az MCV kifutó modell. Ezek szerint jól hallottam hogy megszűnik a gyártása és valami "divatSUV"-t csinálnak helyette?

    gylaci

    Én is ezt hallottam.... sad
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Most mutatták be, bár az szerintem valahol inkább az MCV1 utódjának tekinthető.
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    Most mutatták be, bár az szerintem valahol inkább az MCV1 utódjának tekinthető.

    Basic


    Nézegetem épp a képeit, hát szóljatok le nyugodtan, de nekem ez tetszik...
    A neve nem, de az autó bejön.
    Talán, a motor választék lehetne kicsit erősebb, de összességében tetszik.
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Nekem is tetszik, de a nagycsaládos kedvezmény nélkül szerintem nagyon drága lesz. Ha megnézed a lépcsőshátú árát...
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    Nekem is tetszik, de a nagycsaládos kedvezmény nélkül szerintem nagyon drága lesz. Ha megnézed a lépcsőshátú árát...

    Basic


    Egészen biztos nem az én pénztárcámra szabták. Majd ha már elég öreg lesz. smile
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    A pénztárcád? wink
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Srácok, 1.5 dci-n hogyan lehet állítani a kuplungon? Gyanúsan nem emel ki rendesen. Olajat 50ezrenként cserélem, most 117ezernél vagyunk, nem gondolok váltó hibára, viszont a sebességeket nehezen veszi a gép.
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    sehogy
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    sehogy

    Krogergo

    Hát Mester, nem hoztad meg a jó kedvem. Azt hittem lesz valami csavar, vagy állítóka vagy akármi... Nem terveztem még kuplungot cserélni...
    Akkor hogyan oldották meg az automata utánállítást?
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Nincs után állítás, kiemel a hidraulika amennyire kiemel, és kész. Fogyasztói társadalom, 5 év garancia, azt kibírja, utána venni kell új autót. Ha nem, marad a javítás.
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    Nincs után állítás, kiemel a hidraulika amennyire kiemel, és kész. Fogyasztói társadalom, 5 év garancia, azt kibírja, utána venni kell új autót. Ha nem, marad a javítás.

    Krogergo


    Ez igen derék megközelítés a mérnökök részéről... basszus.
    A napokban láttam Sandero I.-en kuplung cserét. A srácaink nem mosolyogtak, mire alulról lebontottak mindent.
    Gondolom az MCV II-őn sem jobb, legfeljebb több mindent kell lebontani.
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    3 éve
    2021 szeptember 18 szombat , 18:52:12Krogergo
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Nem túl bonyolult, csak idő igényes. Meg persze emelgessék a 20 évesek, akik (még) egészségesek. Én bő 2 éve befejeztem a váltó levételt, motor, hátsó híd kivételt, stb.
    Asszony Clio2 1.5Dci-je is nem sokára kuplung cserés lesz (igaz 2 éve is ezt mondtam rá) , de közöltem vele, hogy keressen hozzá szerelőt.
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Nálunk is ketten csinálták, meg váltó emelővel.
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Sziasztok!

    Ma beültem a L3-ba. Nos, ami pozitívum:

    - szép a műszerfal, szépek a számok kalligráfiája

    - elvileg van vízhőfok-kijelzés - megkérdeztem, hogy van-e, mert nem indítottam be a motort

    - lassan emelkedik fel a csomagtér ajtaja - nem "robban fel", mint a L2-ben

    - a kormányról léptethető a fedélzeti számítógép

    - az ablaktörlő bajuszkapcsolón 4 intervallum-fokozat van (Egyébként ugyan ilyen kapcsoló van az Arcana-ban, igaz, az 11 misibe fáj(na)

    - mintha egy kicsit nagyobb lenne a lábhely elől

    - végre a kormány középen van! Ezt úgy kell érteni, hogy a kormány közepe pont a mellkasom közepével esik egybe. A L2-ben a kormány kissé balra van. (Neeem, nem estem rá a kormányra, ha valaki viccet szeretne farigcsálni.)

    Negatívumok:

    - szerintem kicsi a kormány és ráadásul csúszós bőrszerű - nem bálnapénisz - anyagból van, bár ki tudja?!

    - a jobb lábszáram nem fér el rendesen, túl széles a középkonzol - ez kinek kellett? Nem értem, miért nem lehet egy embert beültetni a prototípusba, az meg szólhatna, hogy kényelmetlen! Ugyanis nem tudok úgy elhelyezkedni, kissé kifelé dőlő térddel, mint az L2-ben.

    - plötyik a pedálok - mintha túlérett szőlőfürtöket taposnál

    - le kéne vágni a kezét annak az alattomos figurának, aki az első ajtókat tervezte: az ablak vonalától még kb 5-6 centivel hátrébb kezdődik a lemez. A sarkokra a lányok is kiállhatnak, akkorák.

    Köszönöm szépen az EU-nak, meg azoknak, akik leharcolt Diesel-eket hoztak be és azokkal járnak.

    Ugyanis csak a lepkepú 1.0 TW-vel rendelhető a talicska.

    DCI rajongók előnyben!

    (Majd egyszer közelebbről is megnéznék egy ilyen szerkezetet, egyelőre 1 perc alatt ennyire futotta.)
    A szokás hatalma! grin
     
  • Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Nagya21
    Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Hali!

    Nos tegnap voltam a nem reklámozható Kollegánál egy kis vérfrissítésre a MaCiVén, nem kapkodta el a dolgokat, megadta mindennek a módját!!!!

    2,5dl váltóólaj kellet a gyári feltölrésre!!!!!ezt mindenki ellenőrizze (ellenőriztesse), és ha kell töltse (töltesse) fel.

    Friss térképek is lettek.

    Üdv Nagya
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sziasztok!

    Hátha valaki beleszaladt az alábbi hibába, amibe most nekem sikerült.

    Még évekkel ezelőtt egy "szakszervizbe" mentem - azt hiszem Vácra -, mert feltűnt, hogy lassú menetnél (egyes, alapjárat), ha balra tekerem a kormányt és vissza alaphelyzetbe, akkor mint a reumás térd-szindróma, az jelentkezik.
    Vagyis a bal lábam a kerékdobon és olyan recsegős érzetem van. Nos a "szaki" az egy érzéketlen barom volt, ő nem érez semmit - érdekes, én bakancsban is éreztem. Annyiban is hagytam a dolgot.

    Azonban a hétvégén hazafelé döngettem az M1-es autópályának csúfolt kamionparkolóban és feltűnt, hogy óra szerint 150 felett valami rezonál a bal lábamnál. Gondoltam, csak az útfelület - bruhhhahahaaaa, út + felület, érted? -, lehet, hiszen stadionra, vadászkiállításra telik, útra nem.

    Hazaértem, de valahogy a fülemben motoszkált valami - ja, a Hayabusa-s menetszéltől egy marék rovar.

    Szóval másnap elmentem egy gumishoz, hátha leesett a bal első egy-két ellensúly. (Oké, nem tudom, mi a pontos neve, kéretik javítani.) Mindkét első kerék levétetett és kiderült, más a probléma. A bal első kerék belső fele lekopott, tehát erősen befelé dől a kerék.

    Erre nem számítottam, így azonnal foglalóztam 2 új, 185/65/R15-ös Vredestein Quatrac 5-ös papucsot. (Oké, nem nyári, de nem is tudok vezetni, mint a többség, jó nekem a 4 évszakos is.)

    Szóval futómű gond. Köszönöm szépen a magyar úthálózatnak, mert bár hiába próbálom óvni szeretett talicskám épségét, bizony elképzelhető, valahol benéztem egy kátyút.

    Ennek örömére úgy cirka 80k-val leszek könnyebb - 2 új kerék + centrírozás + futómű állítás.

    Futómű ügyben 1103 Bp, Gyömrői út 55-be viszem a talicskát.

    Óh, majdnem elfelejtettem - szólt Lt. Columbo, és én is! A MediaNav-val kapcsolatban van egy kérdésem. Szóval, ha nem tudom megadni az irányítószámot, akkor nem lehet beírni, hogy Budapest, Gyömrői út 55. Ezt most vettem észre, mert kíváncsi voltam, hogyan navigál oda.

    Tehát aki programozza a navigációt, meg tudná azt tenni, hogy ne kelljen beadni az irányítószámot?

    Tesztnek próbálja ki a Bajcsy-Zsilinszky utcát megadni, azt hiszem Bp-n 6 ilyen utca is van. Tehát gördüljön le, hogy Bajcsy... és mellette mutassa meg az irányítószámokat. Nyilván, ha Budapest van begépelve, akkor default-ként ne a 1062-vel kezdje, mert nem az az érdekes.

    Valaki meg tudja csinálni ezt az apró javítást?

    Köszönöm szépen!
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve


    Sziasztok!

    Nos tegnap voltam a nem reklámozható Kollegánál egy kis vérfrissítésre a MaCiVén, nem kapkodta el a dolgokat, megadta mindennek a módját!!!!

    2,5dl váltóólaj kellet a gyári feltölrésre!!!!!ezt mindenki ellenőrizze (ellenőriztesse), és ha kell töltse (töltesse) fel.

    Friss térképek is lettek.

    Üdv Nagya

    Nagya21


    Nemrég szintén voltam a nem reklámozható Kollégánál. Mit is mondjak: a szokásos precíz és lelkiismeretes munkavégzést tapasztaltam, nem mellesleg pár hülyeségen jókat derültünk. Mire felocsúdtam, már készen is volt.

    Mivel mindig kérem, legyen kedves kiolvasni a gépből, ugyan van-e 0-nál nagyobb szám a befejezetlen regenerálási ciklusok melletti rubrikában - kíváncsiaknak: nincs, csak a 0 -, megnézte, mennyire van eltömődve a DPF.
    137xxx km-rel a számlálóban - melyet a kerekek tekertek bele -, 2,2 gramm hamu maradt. Ezt nem lehet kiégetni, ez így marad.

    Várom a tippeket, szerintetek - a Kollégát kérem, még ne segítsen! - még mennyi km van hátra a DBF cseréjéig?
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sziasztok!

    Hát ezt is megértük!

    Már hajnalban olyan meleg van, hogy reggel 5:30-kor, amikor várnám, hogy az izzítást jelző ikon a műszerfalon elaludjon, mi történik? Be sem kapcsol.

    Lemegy a diagnosztika és lehet indítani. Mellesleg mostanában nem nagyon hallom, hogy a "hideg" motor kerepelne. Igaz, nincsenek nagy mínuszok, nemde?
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Globális felmelegedés van smile
    Meg jártál abban a nagy MELEG Németországban vele, attól is lehet smile
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Srácok, kérdeznék:

    130ezernél elkezdett szivárogni a főtengely tömítés, persze a váltó oldalon, na mondom , ha már levesszük a váltót, akkor kuplungozunk is, néha induláskor rázza a kuplung a kasztnit, akkor hát legyen rend. Meglepő módon sem a szerkezet, sem a tárcsa, sem akinyomó szerkezet nem volt elhasználódva, de ha már ott az új cucc, tegyük be... Ami pozitív. a rettenetesen röviden és felső holtpontnál fogó kuplung középen és normális módon kezdett el dolgozni, úgy 2 hónapig... Most az van, hogy totál bent fog, és ha kellő mennyiséget rápumpálok akkor javul a helyzet, de másnap minden kezdődik előröl. A szerelők megpróbálták légteleníteni, de nem volt benne levegő. A pumpálásoktól a szervizben is jó lett, de másnap megint ugyanaz a tünet. Mi adta meg magát vajon? A fura kerek - talán visszacsapó?- szelep a kinyomó csapágy előtt, vagy a munkahenger a pedál végén? Mivel a fékolaj a kinyomó csapágy leszerelésekor elfolyt a tartályból is, azzal a lendületettel az egész rendszerben kicseréltük, gyári Renault-s DOT 4+ -ra.

    Ja és most a karter tömítés szivárog, csakhogy újra le lehessen venni az egész bölcsőt... frown
     
  • VéeL
    • Regisztrált tag #3330
    • Regisztrált: 2022 augusztus 30 kedd , 16:10:36
    • Bejegyzések: 3

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    VéeL
    VéeL
    • Regisztrált tag #3330
    • Regisztrált: 2022 augusztus 30 kedd , 16:10:36
    • Bejegyzések: 3

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Kinek milyen tapasztalata van az MCV műszerfalon kijelzett elfogyazstott üzemenyag és a tankoló oszlopon kijelzett üzemanyag mennyiség arányával? Vannak kutak, hol a kettő szinte tized literre egyforma, máshol pedig 2-3 literrel is többet mutat a kút, mint amennyit a műszerfal jelez. Ilyen dolog előfordult már velem ugyanazon benzinkút ugyanazon oszlopánál két különböző tankoláskor. Az elsőnél egyezés, majd kb 7-10 nap múlva tankoláskor +3,5 liter az oszlopon. Mielőtt kérdezitek, minden alkalommal azonos "mélységig" tolom be a pisztolyt a tankoló nyílásba és az első kattanásnál megállok, nem töltök rá.
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sziasztok!

    Azt szeretném kérdezni, valaki találkozott-e már azzal a problémával, hogy vagy a tempomat-ot, vagy a sebességhatárolót bekapcsolja és a kormány bal oldalánál lévő +/- kapcsoló nem működik?

    Nálam most pont ez a helyzet, nem tudom így szabályozni a sebességhatárolómat - és nyilván a tempomatot sem.

    Mit lehet ezzel a hibával kezdeni?
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Szalag átvezető vagy kormány kapcsoló hiba. Csere.
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve


    Szalag átvezető vagy kormány kapcsoló hiba. Csere.

    Krogergo

    Köszönöm szépen a gyors választ!

    A tulajdonos rövidesen felveszik Önnel a kapcsolatot!
     
  • 77Gabesz
    • Regisztrált tag #2987
    • Regisztrált: 2018 május 03 csütörtök , 13:50:06
    • Bejegyzések: 7

    77Gabesz
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    77Gabesz
    77Gabesz
    • Regisztrált tag #2987
    • Regisztrált: 2018 május 03 csütörtök , 13:50:06
    • Bejegyzések: 7

    77Gabesz
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sziasztok!

    2018-as LOGAN MCV 1.0 szívó benzines (54 kW) kocsihoz keresek olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő cikkszámokat.
    Magam szeretném megvenni és cserélni őket.

    Még valami: mit tapasztaltatok, hol érdemes ezeket beszerezni? (Dacia kereskedésből, internet (hazai alkatrészboltok vagy külföldi oldalak)) Sok minden nem romolhat el bennük wink , de az ár és a minőség fontos tényező....


    Köszi előre is , Gabesz
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    @77Gabesz

    Miért nem hívod fel az RH-t, elmondod mit szeretnél, kérsz egy e-mail címet és elküldöd rá az alvázszámodat?

    Csak egy tipp, szerintem megadnák az általad kért adatokat.
     
  • ex-xm
    • Regisztrált tag #2658
    • Regisztrált: 2016 március 02 szerda , 13:50:32
    • Bejegyzések: 13

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    ex-xm
    ex-xm
    • Regisztrált tag #2658
    • Regisztrált: 2016 március 02 szerda , 13:50:32
    • Bejegyzések: 13

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sziasztok!
    Letarolták a visszapillantó tükrömet. A rögzítő rugó "kissé" megnyúlt.
    Hol lehet ilyet beszerezni?
     
  • supra
    • Regisztrált tag #3344
    • Regisztrált: 2023 január 17 kedd , 05:22:18
    • Bejegyzések: 2

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    supra
    supra
    • Regisztrált tag #3344
    • Regisztrált: 2023 január 17 kedd , 05:22:18
    • Bejegyzések: 2

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sziasztok

    Dacia Logan Mcv 0,9 TCE 15 Celebration 2020-as évjáratú benzines gépjárműről" lenne szó
    Lendkereke, normál vagy kettős tömegű?
     
  • Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Nagya21
    Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Nincs benne kettöstömegü.
    Üdv Nagya
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sziasztok!

    Hátha valaki találkozott vele... Szóval 1.5 DCI-m van (75Le/200Nm)

    Az alábbit most vettem észre. Indítom a hideg motort, kb 1 percet járatom, hadd ketyegjen, hadd olajozódjon. Finoman indulok és mintha pattogna a motor a helyén. Nem rángat, hanem mintha erősen rázkódna. Nagyjából 300 m múlva ez a jelenség megszűnik, nem tapasztalom ezt a motor-remegést.

    Ha meleg a motor, ha melegen indítom és elindulok vele, akkor nincs ez a remegés.

    Kettős tömegű lendkerék nincs a motorban, tehát ezt kizárom.

    Szóval van valami tippetek, mi okozza/okozhatja a fenti jelenséget?
     
  • supra
    • Regisztrált tag #3344
    • Regisztrált: 2023 január 17 kedd , 05:22:18
    • Bejegyzések: 2

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    supra
    supra
    • Regisztrált tag #3344
    • Regisztrált: 2023 január 17 kedd , 05:22:18
    • Bejegyzések: 2

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sziasztok

    Hideg indításkor tapasztalom, hogy rendkívül egyenlőtlenül jár a motor, elinduláskor rángatva indul. Ez a jelenség a motor bemelegedését követően csökken, esetleg a tengely kapcsoló rángatása meg is szűnik. Leállításkor a tengelykapcsoló, sebességváltó irányából 2 kattanó hang hallható.

    Ha valaki találkozott már ezzel a hibával vagy tudja a hiba okát, legyen szíves válaszba írja meg.
    Sok balesetmentes km kívánok.
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Szia!
    A kattanásnak szerintem nincs köze hozzá, a kattogás az üzemenyagrendszer nyomásszabályzója lehet. Nálam (1.5dCi) ha gyújtásra teszem elindul a szivattyú, aztán meg leveszem a gyújtást, akkor rögtön jön a kattanó hang. 2 db dupla kattanás.
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Kérdeznék én is.
    Lassan 140ezer lesz a kis dízelben, mit érdemes megnézetni ilyenkor? Olajcserék megvannak rendszeresen, vezérlés csere is meg volt, de nem tudom, hgy szelephézag ellenőrzés kell-e, vagy hidrotőkés? EGR-t kell-e tisztítani, vagy ne piszkáljam, amíg nincs semmi baja? Most kezd kerregős dízel-hangja lenni, az gondolom normális, azon csendesíteni nem tudok.

    Gergő mester, minden hasznos tanács jól jönne. smile
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Ha már itt vagyok, még egy kérdés:
    jelenleg 5 sebességes irdatlan hosszú váltó van az autóban. Ha esetleg cserélném 6-osra, mire kell figyelni? Alap, hogy dízelből kell a 6-os váltó...(Esetleg kód?)ilyenkor kell a lendkereket is kettőstömegűre cserélni, vagy az maradhat? A kuplungot kell-e cserélni, vagy az ugyanaz? Emlékeim szerint ott a hátramenethez kis felhúzos fül van a váltókaron, ahhoz mit kell cserélni, vagy az csak a Renult-n olyan, és a Dacián nem?
     
  • Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Ghostdog
    Ghostdog
    • Regisztrált tag #2522
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:06:06
    • Bejegyzések: 57

    Logan MCV II. Supreme dCi 90
    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Ha már itt vagyok, még egy kérdés:
    jelenleg 5 sebességes irdatlan hosszú váltó van az autóban. Ha esetleg cserélném 6-osra, mire kell figyelni? Alap, hogy dízelből kell a 6-os váltó...(Esetleg kód?)ilyenkor kell a lendkereket is kettőstömegűre cserélni, vagy az maradhat? A kuplungot kell-e cserélni, vagy az ugyanaz? Emlékeim szerint ott a hátramenethez kis felhúzos fül van a váltókaron, ahhoz mit kell cserélni, vagy az csak a Renult-n olyan, és a Dacián nem?
     
  • ex-xm
    • Regisztrált tag #2658
    • Regisztrált: 2016 március 02 szerda , 13:50:32
    • Bejegyzések: 13

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    ex-xm
    ex-xm
    • Regisztrált tag #2658
    • Regisztrált: 2016 március 02 szerda , 13:50:32
    • Bejegyzések: 13

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Sziasztok!

    A karbantartási utasítás vezérmű és generátor szíj cserére 6 év vagy 60 ekm-t ír elő. Tudom, "illik" betartani az utasítást.
    7 éves az autóm, de csak 45 ekm van benne.
    Kérdésem, van e valakinek tapasztalata ez ügyben, érdemes cseréltetni?
     
  • ex-xm
    • Regisztrált tag #2658
    • Regisztrált: 2016 március 02 szerda , 13:50:32
    • Bejegyzések: 13

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    ex-xm
    ex-xm
    • Regisztrált tag #2658
    • Regisztrált: 2016 március 02 szerda , 13:50:32
    • Bejegyzések: 13

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Bocsánat, hülyeséget írtam, vezérmű lánc van és nem szíj!
     

  • 1
  • 2
  • 3
Válasz írása 
  • Ugrás ide: Előző téma
  • Ugrás ide: Következő téma

  • Ugrás ide: Dacia, típusok szerint
  • Ugrás ide: Szövegelő
  • Ugrás ide: Problémák, megoldásaik
  • Ugrás ide: Adok-veszek
Moderátor(ok): Admin, Administrator, Forma1, kekek, RS_Misi
#maradjotthon
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2022