Loading…

Close
DACIA Klub Magyarország
  • Hírek
  • Fórum
  • A klub
    • Bejelentkezés
    • Régi oldalaink
    • Csináld magad!
    • Klubtalálkozók
    • Klubszabályzat
    • Fórumszabályzat
    • Sütiszabályzat
    • Oldaltérkép
  • Kapcsolat
  • Kereső
  • Mi történt?

Fórum

  • Fórum
  • Általános eszmecsere
  • Problémák, megoldásaik
  • Mindent a motorról!

Mindent a motorról!

Válasz írása 
  • Ugrás ide: Előző téma
  • Ugrás ide: Következő téma

  • Ugrás ide: Dacia, típusok szerint
  • Ugrás ide: Szövegelő
  • Ugrás ide: Problémák, megoldásaik
  • Ugrás ide: Adok-veszek
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Köszönöm!
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    4 éve
    2021 április 20 kedd , 20:56:54Basic
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Szűk négy év és 70 ezer km után után lerohadt a Walker középső dob (pontosan a rozsda miatt eltört annak csöve), szóval jöhet a következő... dodge


     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Szűk négy év és 70 ezer km után után lerohadt a Walker középső dob (pontosan a rozsda miatt eltört annak csöve), szóval jöhet a következő...
    Basic

    ....autó?
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    4 éve
    2021 április 20 kedd , 20:56:21Basic
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Egy picit még húzom. Nehezemre esik a szakítás... smile
    Amúgy lassan tényleg látszik a közös út vége...
     
  • Lackó80
    • Regisztrált tag #3280
    • Regisztrált: 2021 május 03 hétfő , 13:49:54
    • Bejegyzések: 1

    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Lackó80
    Lackó80
    • Regisztrált tag #3280
    • Regisztrált: 2021 május 03 hétfő , 13:49:54
    • Bejegyzések: 1

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 1.6 sce Dusterem 2019-es. A kérdésem az lenne hogy normális-e hogy 1000 km-en elfogyaszt kb 1-1,5 dl olajat. Szerviz normálisnak találta, de előtte volt egy ugyanilyen motorral szerelt 2016-os gyártású Dusterem az semennyit nem fogyasztott az olajból. Válaszokat előre is köszönöm!
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    1.5dl még a jobbik eset. Van ennél rosszabb is, ami 3000km-re eszik 1.5L-t.
    Ezzel nem kell foglalkozni, konstrukciós jelenség, után kell tölteni, fél szint alá a nivon ne hagyd csökkenni.
     
  • Surranó
    • Regisztrált tag #2910
    • Regisztrált: 2017 október 26 csütörtök , 15:24:22
    • Bejegyzések: 1

    4 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Surranó
    Surranó
    • Regisztrált tag #2910
    • Regisztrált: 2017 október 26 csütörtök , 15:24:22
    • Bejegyzések: 1

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    4 éve

    Sziasztok,

    Nekem az 1.6sce 2019-es Dokkerem is eszi kb. annyit mint a tied . Az olajlehúzó gyűrű csere sem segít? Márkaszervíz már az első 4000km után cserélni akarta. Lóg a levegőben a probléma nálam. Nem merem szétszedetni a motort.
     
  • lovas
    • Regisztrált tag #3096
    • Regisztrált: 2019 május 07 kedd , 09:20:43
    • Bejegyzések: 3

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    lovas
    lovas
    • Regisztrált tag #3096
    • Regisztrált: 2019 május 07 kedd , 09:20:43
    • Bejegyzések: 3

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Üdvözlök mindenkit
    stepway techroad 2019-es 09TCE hidegen, induláskor nem, de többszöri kuplungolás után nyikorog a kuplung kinyomáskor.Ahogyan hallgatom ez a motortérből jön.
    Kinek mi a véleménye , tanácsa
    előre is köszönöm a válaszokat
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Idegesítő, de műszakilag ettől nem lesz gondja. Persze ha garanciális, kakpják csak le a váltót, és rakják rendbe. Persze majd azzal védekeznek, hogy a kuplung az kopó alkatrész.
     
  • lovas
    • Regisztrált tag #3096
    • Regisztrált: 2019 május 07 kedd , 09:20:43
    • Bejegyzések: 3

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    lovas
    lovas
    • Regisztrált tag #3096
    • Regisztrált: 2019 május 07 kedd , 09:20:43
    • Bejegyzések: 3

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Köszönöm a választ, végül is engem nem zavar , ha ettől teszi a dolgát és bírja évekig. Viszont ha nem akkor csak meg kellene csináltatni garanciában. De mi okozza ezt egyébként, ha te ismered az okát.. Az autó még garanciális, írásodból értelmezve azért csak csináltassam meg, de nem biztos. hogy belefér a garanciába. mondjuk ez fura mert az autóban 12500 km van. Akkor erőszakoskodjak, vagy nincs értelme. Előző autómat 164000 km.-el adtam el a kuplung teljesen rendben volt, igaz nem dácia
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Ha garis a kocsi nincs mese csinálják meg,dolgozzanak meg a pénzükért!Kifogást keresni én is tudok,de még a karjaimat is szét tudom tárni.....Ne hagyd annyiban!????
     
  • Jim74
    • Regisztrált tag #2521
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:04:35
    • Bejegyzések: 9

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Jim74
    Jim74
    • Regisztrált tag #2521
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:04:35
    • Bejegyzések: 9

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Sziasztok!

    2017-es gyártású 1,2 Tce Dokkernél a műszerfalon a jobb oldali óraegységen (BC adatok) gyújtás ráadáskor néhány másodpercre megjelenik egy villáskulcs felé tartó autó kijelzés.
    Gondolom ez a szervizintervallum kijelzés. 60ezer km-nél volt revízión az autó, gondolom, akkor elfelejtették nullázni, így valamelyik korábbi szervizeléskori nullázástól mér.
    70ezernél is volt olajcsere (10ezer km-enként cseréltetem), jelenleg 73ezer km van az autóban és legközelebb 80ezernél vinném, ami még kb. fél év, tehát elméletileg nem szabadna jeleznie (1 év sem telt el az előző szerviz óta).
    El lehet valahogy tüntetni ezt a kijelzést házilag, vagy csak szakember tudja megoldani. Ha szervizbe kell menni vele, akkor tojok rá, feltéve ha nem valami problémát akar közölni az autó a fenti kijelzéssel.

    Köszönöm a segítséget.
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Én is így jártam vagy 6 évvel ezelőtt.A lambda szonda köszönt el.Gergő kicserélte,nem volt komoly tétel.
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    Sziasztok!

    2017-es gyártású 1,2 Tce Dokkernél a műszerfalon a jobb oldali óraegységen (BC adatok) gyújtás ráadáskor néhány másodpercre megjelenik egy villáskulcs felé tartó autó kijelzés.
    Gondolom ez a szervizintervallum kijelzés. 60ezer km-nél volt revízión az autó, gondolom, akkor elfelejtették nullázni, így valamelyik korábbi szervizeléskori nullázástól mér.
    70ezernél is volt olajcsere (10ezer km-enként cseréltetem), jelenleg 73ezer km van az autóban és legközelebb 80ezernél vinném, ami még kb. fél év, tehát elméletileg nem szabadna jeleznie (1 év sem telt el az előző szerviz óta).
    El lehet valahogy tüntetni ezt a kijelzést házilag, vagy csak szakember tudja megoldani. Ha szervizbe kell menni vele, akkor tojok rá, feltéve ha nem valami problémát akar közölni az autó a fenti kijelzéssel.

    Köszönöm a segítséget.

    Jim74


    2017-esban a szerviz intervallumot csak diagnosztikai műszerrel tudod resetelni.
    Le nem tilt semmi. Ellenben az a gond ezzel, hogy ha más gond van, nem értesülsz róla, és az akár sok száz ezer Ft-ba is fájhat.
     
  • Jim74
    • Regisztrált tag #2521
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:04:35
    • Bejegyzések: 9

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Jim74
    Jim74
    • Regisztrált tag #2521
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:04:35
    • Bejegyzések: 9

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Köszönöm a választ. Ez remek. 10ezrenként hordom a hivatalos szervizbe olajcserére, átnézésre és nem képesek ezt megcsinálni... frown
     
  • Jim74
    • Regisztrált tag #2521
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:04:35
    • Bejegyzések: 9

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Jim74
    Jim74
    • Regisztrált tag #2521
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:04:35
    • Bejegyzések: 9

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Én voltam a hülye, a szerviz nem hibázott. Tavaly március óta annyira lecsökkent az autóhasználat, hogy az egy év hamarabb letelt, mint a 20ezer km az utolsó revízió óta...
     
  • Duster013
    • Regisztrált tag #3195
    • Regisztrált: 2020 április 11 szombat , 09:52:09
    • Bejegyzések: 24

    Duster013
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Duster013
    Duster013
    • Regisztrált tag #3195
    • Regisztrált: 2020 április 11 szombat , 09:52:09
    • Bejegyzések: 24

    Duster013
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Feldobnék egy kérdést (hamár fórum), kinek mi a véleménye a hűtőrács téli eltakarásáról?
    Szerintem a termosztát pont ezt oldja meg, hogy a hűtő felé nem enged vizet, míg hideg a motor, illetve, ha nem kell hűteni, mert mondjuk a fűtőradiátoron hűl annyit a víz.
    Akkor miért javasolják egyesek mégis a takarást? Régi beidegződés? Kisebb hőkülönbség a két vízkör között?
    Mi a meglátásotok, érdemes foglalkozni ilyesmivel?
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Nem,nem érdemes.Én jártamban-keltemben még nem láttam letakart hűtős Daciát.Eddig 280 000 km-t jártam-keltem....
     
  • bati
    • Regisztrált tag #783
    • Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök , 18:20:54
    • Bejegyzések: 49

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    bati
    bati
    • Regisztrált tag #783
    • Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök , 18:20:54
    • Bejegyzések: 49

    Beköltözött
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    Feldobnék egy kérdést (hamár fórum), kinek mi a véleménye a hűtőrács téli eltakarásáról?
    Szerintem a termosztát pont ezt oldja meg, hogy a hűtő felé nem enged vizet, míg hideg a motor, illetve, ha nem kell hűteni, mert mondjuk a fűtőradiátoron hűl annyit a víz.
    Akkor miért javasolják egyesek mégis a takarást? Régi beidegződés? Kisebb hőkülönbség a két vízkör között?
    Mi a meglátásotok, érdemes foglalkozni ilyesmivel?

    Duster013


    Kell takarni.Hamarabb bemelegszik,tehát kevesebbet fogyaszt.Akik a termosztátot emlegetik,azok nem ismerik a működését.Miért nem járnak hidegben nyitott ablakokkal?Van fűtés az autóba.Nem?




    .
     
  • csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    csoppika
    csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    Sziasztok!

    2017-es gyártású 1,2 Tce Dokkernél a műszerfalon a jobb oldali óraegységen (BC adatok) gyújtás ráadáskor néhány másodpercre megjelenik egy villáskulcs felé tartó autó kijelzés.
    Gondolom ez a szervizintervallum kijelzés. 60ezer km-nél volt revízión az autó, gondolom, akkor elfelejtették nullázni, így valamelyik korábbi szervizeléskori nullázástól mér.
    70ezernél is volt olajcsere (10ezer km-enként cseréltetem), jelenleg 73ezer km van az autóban és legközelebb 80ezernél vinném, ami még kb. fél év, tehát elméletileg nem szabadna jeleznie (1 év sem telt el az előző szerviz óta).
    El lehet valahogy tüntetni ezt a kijelzést házilag, vagy csak szakember tudja megoldani. Ha szervizbe kell menni vele, akkor tojok rá, feltéve ha nem valami problémát akar közölni az autó a fenti kijelzéssel.

    Köszönöm a segítséget.

    Jim74


    Hali.
    Neked ennél a típusnal hogy alakul a fogyasztásod?
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    1.2Tce-n még csak ne is gondolkodj! Elcseszett széria, mind szét fog hullani, hegyekben állnak a motor hibásak. A 3 hengeres 0.9Tce-nek viszont semmi baja.
     
  • Jim74
    • Regisztrált tag #2521
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:04:35
    • Bejegyzések: 9

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Jim74
    Jim74
    • Regisztrált tag #2521
    • Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök , 10:04:35
    • Bejegyzések: 9

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    Hali.
    Neked ennél a típusnal hogy alakul a fogyasztásod?

    csoppika

    Szia!

    A BC szerint 7,2, de nem nagyon járok dugóban. Főleg M0, M3 csúcsidőn kívül. A tankolásokat nézve 7,4-7,5 körül van. Ha sokat hordom suliba a srácokat, akkor 7,8 környékére felmegy.
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Klikk!
    Örülhet az EU magának, meg a hülyeségeinek ????
    Egy vagyonért megvetetik velünk az ilyen ,,vackokat" , egy normális nagyobb, egyszerűbb motor helyett.
    Az 1.0Tce kezdetben 100Le-s volt, szívócső befecskendezéssel (ami nem kokszol/kormol le városban annyira). Aztán ezt idénre a D temp Full károsanyag kibocsátási követelmények miatt visszavették 90Le-re. ????
    A videóban látható ,,csoda" meg fel lett szerelve minden autós rémálmával, direkt befecskendezés (ami nem rossz pl. az 1.3Tce-nél, de nem is városba, meg rövid távokra való, mert abba beledöglik), részecskeszűrő, kettős tömegű lendkerék. Igaz utóbbi 2-vel sem az első tulajnak lesz gondja, ha csak nem városi araszolásra használja.
    Így lehet látványosan belehajszolni a gyártókat és a vevőket a hibrid és elektromos autókba. Persze előtte anyagilag még jól lehúzva őket 1 évtizedig az ilyen fenti motorok gyártásával, aztán meg fenntartásával/javításával.
     
  • Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Nagya21
    Nagya21
    • Regisztrált tag #2547
    • Regisztrált: 2015 március 16 hétfő , 09:02:22
    • Bejegyzések: 75

    Székesfehérvár
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    HAli!
    Nézd a jó oldalát...... lesz bőőőőőven munkád smile
    De most télleg mé kell közvetlen befecsi?, legalább dual lenne, ott legalább lenne némi mosódás, nameg a kettős tömegü ide minek, csak kavarja a dógokat, lassan tiszta diesel, 250Bar befecskendezési nyomás, vááááááá.
    egyre carabbbbb
    Üdv Nagya
     
  • Mike
    • Regisztrált tag #2450
    • Regisztrált: 2014 április 22 kedd , 09:14:01
    • Bejegyzések: 8

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Mike
    Mike
    • Regisztrált tag #2450
    • Regisztrált: 2014 április 22 kedd , 09:14:01
    • Bejegyzések: 8

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Azért ha másra nem is, arra jók ezek a számítógépes animációk, hogy szemléltessék a belső égésű motorok elképesztő bonyolultságát főleg a tisztán elektromos meghajtáshoz képest...
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    HAli!
    Nézd a jó oldalát...... lesz bőőőőőven munkád smile

    Nagya21


    Eddig is volt, de ezekkel már nem lesz. Januártól ,,nyugdíjba" megyek, elég volt a hajtásból, az egészség fontosabb.
    Meglévő ügyfelek autóit még szervizelem, ott vannak a céges bedolgozások, aztán THE END.
     
  • csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    csoppika
    csoppika
    • Regisztrált tag #311
    • Regisztrált: 2006 június 18 vasárnap , 21:21:52
    • Bejegyzések: 22

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve



    HAli!
    Nézd a jó oldalát...... lesz bőőőőőven munkád smile

    Nagya21


    Eddig is volt, de ezekkel már nem lesz. Januártól ,,nyugdíjba" megyek, elég volt a hajtásból, az egészség fontosabb.
    Meglévő ügyfelek autóit még szervizelem, ott vannak a céges bedolgozások, aztán THE END.

    Krogergo


    Akkor ezt megszívtam... Pedig most akartam jelentkezni...
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Nem hiszem el, hogy az 1.5 DönCI-t nem lehet felkészíteni... egyszerűen kizártnak tartom!

    Bár lehet, ha mégis, akkor meg 7-8 misibe fájna egy fapad Logan 3.

    frown
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    Van egy MPI típushiba, ami a legnagyobb meglepetésemre az én autómon eddig nem jött elő.
    Most ezt is kipipáltuk, mert "végre" elrepedt az enyémen is a műanyag termosztátház. smile

    Szerencsére még időben észrevettem, és egy könnyen cserélhető, olcsó cucc, szóval már csillogó szemekkel nézem a vadiúj (Vernet) termosztátházat az öreg vackomban.

    Szűk 17 évet és 230 ezer kilométert bírt a gyári.

    PS: Érdemes az ilyen öreg autóknak aránylag gyakran a motorterébe nézni, sok kellemetlenségtől óvja meg az embert...
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve

    "...az öreg vackomban."
    Ne cikizd,hűségesen teszi a dolgát ha figyelsz rá és megkap mindent ami kell neki.Az enyém 16,5 éves és 283 000 km-t futott.Igaz,Gergő szervizeli...
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    3 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    3 éve


    ...Ne cikizd...

    macilka

    Igen, egy rossz szavam sem lehet rá. Ki gondolta volna 2005-ben, hogy ez az autó 2022-ben még itt a kertben fog állni. Ennél olcsóbban nem lehetett volna (egy tágas autóval) autózni, és még szerettem is. smile
    Maradhat is még picit, elfér itt. smile
     
  • ficsorendre
    • Regisztrált tag #1934
    • Regisztrált: 2013 február 15 péntek , 20:32:38
    • Bejegyzések: 7

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    ficsorendre
    ficsorendre
    • Regisztrált tag #1934
    • Regisztrált: 2013 február 15 péntek , 20:32:38
    • Bejegyzések: 7

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Kedves Gergő!
    Tudnál tanácsot adni:
    Dacia Lodgy 1,5 blue dci 2,5 éves, 45000Km, gyakori autópályás használat után, egy 80km nagy terhelésű utánfutós használat közben bedobta kipofogófüst és a szűrős hibaikont, és azt írta, menjek szervízbe 800 km múlva, ami szépen számolt vissza. Többszöri indítás, használat után a hibaüzenet eltűnt. Kell vele foglalkozni?
     
  • Zolkabacsi
    • Regisztrált tag #1851
    • Regisztrált: 2012 július 20 péntek , 01:00:36
    • Bejegyzések: 108

    Zolkabacsi
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Zolkabacsi
    Zolkabacsi
    • Regisztrált tag #1851
    • Regisztrált: 2012 július 20 péntek , 01:00:36
    • Bejegyzések: 108

    Zolkabacsi
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Hmm
     
  • Mogyi
    • Regisztrált tag #3160
    • Regisztrált: 2020 január 23 csütörtök , 14:36:25
    • Bejegyzések: 26

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Mogyi
    Mogyi
    • Regisztrált tag #3160
    • Regisztrált: 2020 január 23 csütörtök , 14:36:25
    • Bejegyzések: 26

    Lefelé a lejtőn
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Én Ad-Blue hibánál láttam ilyen megtehető km-es hibajelzést. Igaz VW-nél. De ott nem múlt el, csak javítással.
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve


    Kedves Gergő!
    Tudnál tanácsot adni:
    Dacia Lodgy 1,5 blue dci 2,5 éves, 45000Km, gyakori autópályás használat után, egy 80km nagy terhelésű utánfutós használat közben bedobta kipofogófüst és a szűrős hibaikont, és azt írta, menjek szervízbe 800 km múlva, ami szépen számolt vissza. Többszöri indítás, használat után a hibaüzenet eltűnt. Kell vele foglalkozni?

    ficsorendre


    Szia!
    Persze, hogy kell. Először Adblue tartály legyen tele. (ha lehet, mindig, tehát 3-5 ezer km-enként töltsd tele, hiába csak 1-2L fér bele)
    Az autód garanciális, tehát minden ilyen esetben irány a márkaszerviz. A hibajelzés hiba tűnt el, a számítógép tárolja a korábban fennállt hibát.
     
  • ficsorendre
    • Regisztrált tag #1934
    • Regisztrált: 2013 február 15 péntek , 20:32:38
    • Bejegyzések: 7

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    ficsorendre
    ficsorendre
    • Regisztrált tag #1934
    • Regisztrált: 2013 február 15 péntek , 20:32:38
    • Bejegyzések: 7

    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Voltam a márkaszervízben:
    Két dolgot mondtak: Jó minőségű adblue legyen a tartályban, és hogy az adblue tartály soha ne legyen tele csak körüólbelül félig, valami gfázsodási probléma miatt. Ezt mondták komment nélkül.
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    smile
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sziasztok!

    A 2013 Logan II-mben kiégett a bal első DLR - helyzetjelző? - izzó. Ez valamilyen 5V-os cumó.

    Milyen LED-est rakjak be helyette? Vagy a bele való 5V-os izzót vegyem bele?
     
  • Józsibá
    • Regisztrált tag #3070
    • Regisztrált: 2019 február 07 csütörtök , 10:33:47
    • Bejegyzések: 4

    Budapest XIX.
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Józsibá
    Józsibá
    • Regisztrált tag #3070
    • Regisztrált: 2019 február 07 csütörtök , 10:33:47
    • Bejegyzések: 4

    Budapest XIX.
    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Szerintem ez az izzó kell bele!
    12V 21/5W üvegfejű (T20 W3x16q) a típusa.
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    @Józsibá

    Köszönöm szépen a tippet!
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    Sziasztok!

    Nemrég volt olyan mázlim, hogy a Nem Reklámozható Kollégánál tudtam egy nyúlfarknyi időpontot kapni és így egy DPF-regenerálásos autópályás menéssel egybekötött látogatást tettem nála.

    Először is volt olyan rendes, hogy az egyik kiégett DLR-emet - és a még ki nem égettet - kicserélte valamilyen LED-es megoldásra. Teljesen elképesztő az a kontraszt, ami a két 5V-os fénykibocsátó apróság között van.
    Az eredeti Wolfram szálas izzócska sárgás halvány fényéhez képes Fehér Jedi fénykard fényével világít a LED-es megoldás.

    Természetesen van benne egy apró csavar - nem szó szerint: ugyanis kissé kék a színe, ez a szemben (agyban) jóval fehérebb fényűnek mutatja, pedig nem az. Ettől függetlenül nagyon jól világít. (Bár nekem szokatlan ez a kékes árnyalat.)

    Aztán volt egy hasfájásom. Történt ugyanis, hogy pár hónapja bemondta a kormányon lévő két kapcsoló az unalmast. Tehát akinek van a gépében - Logan zwo - tempomat és sebesség-határoló -, az tudja, miről van szó.

    Bármelyiket is kapcsoltam be, a kormányon lévő +/- és R/O gombok nem működtek. Apró kitérés: az RH-hoz vittem a talicskát, ahol 18k legombolása után megtudtam, hogy software-s frissítéssel orvosolták a hibát. Kb 1 hétig működött az ápdét.

    Végül felhívtam a NRK-t és megkérdeztem, szerinte mi lehet a gebasz. A biztonság kedvéért a bontóplázáról rendeltem egy kormányátvezető szalagkábelt - direkt tempomat-os Logan II-be valót mely helyett sikerült küldeniük egy Logan 1.6i-be valót, melyen ugye nincs meg az fenti két kis kapcsolóhoz a kábel.
    De nagyon rendesek voltak, mert reklamáltam és pár napon belül megkaptam a - majdnem - megfelelőt. Amit előzőleg küldtek, azt visszapostáztam - miután visszacsomagoltam, a postás kiscsaj visszavitte. A 3k-s postaköltséget természetesen kifizettem.

    Szóval átverekedtem magam az M1-es autópálya, izé, kamionparkoló zegzugos ösvényén - aki nem reggel 4-kor indul el, az tudja, miről beszélek - végül egy jó, VASTAG tejhabos nagy kapcsi és egy kakaós csiga elmajszolása után a szekeret a kollégához vittem. (Cím: 83-as útról illetve az M1-ről a 121-es kő után kihajtasz, a turbó körforgalmon átküzdöd magad, majd 3 lámpával feljebb, jobb oldalon ott lesz a Meki - bal oldalt, vele szemben meg egy ÖMV kút, ha valaki nem ismerné. Apró bibi - angolosoknak: bee-bee -, hogy a Meki át lett építve, a kávézó egy kalap..., kalap, szóval nem adnak sárga csészébe kapcsit, csak papírpohárba. Tipp: ha elvitelre kéred +80 kopejkát legombolnak rólad. Tehát ha te is a szegényemberek sorsán vagy, akkor ott szürcsöld el...

    Nos, a kollégához vettem az irányt, majd a tárt kapun bebocsátást nyertem és a verda a szerelőpontra állíttatott - hoppá, így tanulhatsz most egy kis régies magyar nyelvet.

    A lényeg, hogy némi varázspor, ima, különféle mágikus szerszámok bevetésével a kormányom lekerült a helyéről és az összekötő szalagkábeles cumó a helyére került. A kolléga elvitte egy körre - váljék egészségére -, mire mondta, nem jött össze. Hát ez ebben a korban ... frown

    Persze Ő nem az a fajta, aki elugrik a kihívások, a szakszervíz számára már megoldhatatlan feladatok, feladványok elől. Csinált egy újabb varázslatot - ezúttal az ima mormolása és egyéb szakszerű dolgok elmaradtak -, és máris a kezeiben volt az a két kapcsoló, ami a kormányon van.

    Elektromos Süsü bevetésével felfrissítette a régi kapcsolatokat, majd visszarakta és elment még egy körre.

    Ezúttal pedig: smile)))))))

    Végül visszavarázsolta a kormány többi részét.

    Tanulság: a szakszerviz messziről kerülendő. Egyszerűen vagy nem értenek hozzá, vagy bele izélnek az egészbe és minél gyorsabban, minél kevesebb idő- és egyéb ráfordítással próbálnak "segíteni".

    Bőven megérte a cirka 260 km és a sztrádamatrica, hogy a kormányon lévő két kapcsoló ismét működik.

    Örök bála neki, hogy bármilyen nyűgömmel zavarhatom és mindig - ejtsd: MINDIG - talál megoldást.
     
  • macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    macilka
    macilka
    • Regisztrált tag #189
    • Regisztrált: 2006 március 06 hétfő , 13:29:58
    • Bejegyzések: 106

    Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    "Örök bála neki, ..."
    Én sosem vittem neki bálát,mert tudom hogy a minden üzletben beváltható vásárlási utalványoknak jobban örül.????
     
  • Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    2 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Krogergo
    Krogergo
    • Regisztrált tag #331
    • Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd , 18:40:26
    • Bejegyzések: 222

    krogergo
    220 felett
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 éve

    :)
    Örülök, hogy mindenki elégedett.
    Szürcsölöm tovább a karácsonyi ajándékot, 9.-től ismét leszek.
     
  • Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Basic
    Basic
    • Regisztrált tag #851
    • Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek , 12:15:57
    • Bejegyzések: 37

    1.4 MPI (2005)
    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Aktuális cikk az 1.2 TCe-ről:

    Nézze meg az autója forgalmiját, lehet, hogy ön is kifogott egy öngyilkos motort
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Sziasztok!

    Semmi gond nincs a talicskával, más okból írok, hátha valakit érdekel.

    Ha Németországba mennél, akkor vegyél Umweltzone matricát. Ezt tudsz a neten rendelni - legombolnak rólad egy 10-est -, vagy bemész egy Autóklub Ügyfél(elhárító)szolgálati irodába és ott a zöld kártyádat bemutatod, majd, ha AK tag vagy, akkor 4k, ha nem akkor 5k-ért már a tied is.

    Ezt belülről felragasztod - mint az osztrák sztrádamatricát - és készen is vagy.

    Ezekben a városokban komolyan veszik:

    "Nach jetzigem Stand (Mai 2022) setzen bereits neun deutsche Städte den Luftreinhalteplan um und machen ein Dieselfahrverbot geltend. Dazu zählen: Frankfurt am Main, Berlin, Stuttgart, Hamburg, Köln, Bonn, Darmstadt, Essen und Gelsenkirchen."

    Ami a lényeg: ha neked is - mint nekem - Euro V-el szerelt/pimpelt verdád van, akkor az Euro VI-os zónába NEM hajthatsz be, de legfejlebb 80€-val könnyebben észhez térsz.

    Arra figyel, hogy elvileg idén szeptembertől, ahová eddig Euro V-sel be lehetett hajtani, oda már csak Euro VI-sal lehet.

    (A sógoréknál még nincs ilyen marhaság, de ami késik, az a vonat.)

    Ha esetleg elgurulsz a BMW Welt-be - szemben van vele a Múzeum -, az Olympiastraße 2-be, oda még bemehetsz az Euro V-ös verdáddal, de jövőre már nem.

    Hamarosan úgyis megyek múzeumokat látogatni, majd rákérdezek, mi a stájlsz, meddig lehet az 5-sel behajtani az eddigi 5-ös zónába.

    Itt veheted meg 2x annyiért, amennyit ér:
    Klikk!

    Itt van hozzá APP, mikor mi az agymenésük, elvileg azonnal tudni fogod:

    Klikk!

    Ha ebbe belenagyítasz, láthatod, hogy még hol fogsz tudni szállást foglalni, ha mégis a fritz-ekhez látogatnál:

    Klikk!
     
  • Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    1 éve
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    Sheme
    Sheme
    • Regisztrált tag #80
    • Regisztrált: 2005 október 15 szombat , 19:28:16
    • Bejegyzések: 83

    V.I.P
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 éve

    Nem tudom, miért, nem engedi javítani.

    Szóval gázolajosok előnyben - na, nekem milyen van? Ezért írtam.

    Az UwZ matricát az autón belülről kifelé nézve a jobb alsó sarokba kell ragasztanod.

    Ja, még valami: néha, az Autobahn-on, ha az átlagosnál nagyobb a forgalom, akkor kiírják, hogy Streitenseiten Befahren, vagyis kisorolhatsz a leállósávba - de nem azért, hogy pössents. Így oszlik a forgalom, növekszik az út áteresztő kapacitása.

    Akkor hajrá!
     
  • csirip
    • Regisztrált tag #2529
    • Regisztrált: 2015 január 29 csütörtök , 14:59:10
    • Bejegyzések: 5

    Tatabánya
    2 hónapja
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    csirip
    csirip
    • Regisztrált tag #2529
    • Regisztrált: 2015 január 29 csütörtök , 14:59:10
    • Bejegyzések: 5

    Tatabánya
    Isten hozott!
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    2 hónapja

    Kedves Sandero márkatársak!
    A sebváltó többször "kiugrik" az ötödik fokozatból.
    (Korábbi Renault Thaliám ugyanezt művelte és mindkettő vonakodva veszi be a rükvercet.
    Ebből is kitűnik, hogy közeli rokonok)
    Ha tapasztaltatok ilyet, kérem, írjátok meg, mi a fene lehet vele,
    pláne mire számítsak? Lehet a járgánnyal - persze csak max. negyedikben közlekedni a javításig?
    Köszönöm!
     
  • 77Gabesz
    • Regisztrált tag #2987
    • Regisztrált: 2018 május 03 csütörtök , 13:50:06
    • Bejegyzések: 7

    77Gabesz
    1 hónapja
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás
    77Gabesz
    77Gabesz
    • Regisztrált tag #2987
    • Regisztrált: 2018 május 03 csütörtök , 13:50:06
    • Bejegyzések: 7

    77Gabesz
    Nincs visszaút
    • Küldés email-ben
    • Nyomtatás

    1 hónapja

    Sziasztok!

    Ma hazafelé tartottam a Sanderoval, amikor a célállomás előtt kb 4 perccel halk kerepelést hallottam a motortér felől. Először a fűtésre gyanakodtam, valami levéldarab hozzáérhet a lapáthoz, de a ventilátor fordulatszámán hiába állítottam a kereplés üteme nem változott.

    Viszont, ha levettem a gázról a lábam, elhallgatott; ahogy ismét gyorsítottam újra hallottam. 2000-es fordulaton és alatta haladva az első lehetőségnél megálltam. Ekkorra már kivillant a hűtőfolyadék hőmérsékletre figyelmeztető lámpa a műszerfalon.
    Hagytam visszahűlni, míg le nem állt a venti.
    A motorháztetőt felnyitva azt láttam, hogy a hűtőfolyadék tartályból a csavaros kupakon keresztül kb 3 dl víz kifolyt.
    A színe pedig sötét barnás volt, olajos állagú. Barnábbra festette a tartályt, mint volt.

    Olajnívót is megnéztem, min-max közt volt. Kevesebb, mint fél litert beletöltve most már max szinten van.

    Nos, ha kisebb bajt tételezek fel, akkor jól gondolom, hogy hengerfejtömítéses?
    Tömítéscseréje nem olyan ördöngős, hogy csak márkaszervízben végzik el ugye?

    2020-as 1 literes szívó benzines autóról van szó.

    Hogy látjátok?

    Gabesz
     

  • 1
  • 2
Válasz írása 
  • Ugrás ide: Előző téma
  • Ugrás ide: Következő téma

  • Ugrás ide: Dacia, típusok szerint
  • Ugrás ide: Szövegelő
  • Ugrás ide: Problémák, megoldásaik
  • Ugrás ide: Adok-veszek
Moderátor(ok): Admin, Ödi, willmenn, kekek
#maradjotthon
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2022