Lecso
Én kB 4 vagy 5 éves korában legalvanizaltattam most elővettem mert szétéget a gyári sportdob felraktam s jó
R10Gordini
Üdv Mindenkinek!
…van és 52 Lej a pár.
HAli!R10Gordini
Üdv Mindenkinek!
Mike!
Szerintem a tényszerű megállapítások, amelyek a próba, vagy teszt során, vagy használat közben kialakult vélemény nem megvetésen alapul, hanem az adatokon, tapasztalaton. A megvetés szó itt erős. A Logan vagy Sanderó zümike motorjai nem hegyre valók, ezt még az ismerőseim is akiknek ilyen van, elismerik. Lehet itt bűvészkedni adatokkal, de nincs értelme! Menjen fel a Kékes-tetőre és tudni fogja miről írtam, vagy beszélnek mások. Nem ragaszkodom én foggal-körömmel semmihez, csak a tények azok magukért beszélnek. Számolja meg hányan fogják megelőzni felfelé ha négyen ülnek benne, mialatt egy 1,4-es vagy 1,6 Logan ahol éppen utóléri, ott fogja lehagyni. Én is így jártam. Ez a zümike motoros autó városi araszolgatásra talán jó. Kár a súrlódásra hivatkozva modernnek nevezni ezt a motort! Az tény, hogy kevesebb egy hengerrel, de ezért a fogyasztása ennek a motornak nem mondanám, hogy annyira kiemelkedő. Úgy érzem a három hengeres sima benzinesnek maximum a városban, agglomerációban van realitása, a turbósnak pedig inkább vízszintes terepen főleg 4 személy esetén.
Nem véletlen, hogy bizonyos autógyárak nem a három henger, sokkal inkább a tökéletes égés irányában fejlesztenek. Pl.: a japán, német .Az összes többi hátrányt amit írt én nem tapasztaltam. Tapasztaltam viszont a tce esetében hegynek felfelé 4 személlyel a túlzott melegedést. De ezt nem csak én hanem több sajtós is szóvá tette, de nem kavart nagy port. Az biztos, hogy a nagy és most már sokkal elegánsabb, több terhet elbíró karosszériába nem ilyen picike, hanem egy tisztességes motort kellene tenni, hogy versenyképesebb legyen. Nekem is van Loganom, nem vagyok elfogódott, csak tudni kell helyén kezelni az adottságait. Legfontosabb, hogy mindenből a legjobbat megadni a motornak a hosszú élet miatt.
R10Gordini
A Kékes-tetőt dombnak nevezi????Valóban nem mindenkinek való ez a motor. Jól mondta Nagya21, hogy ésszel kell vezetni. Egyetértünk. Melegedés: a ventilátor kb 30 percig nem állt le fent.
Adatok: addig a pilótánk 3 cigarettát szívott el, mert aggódott a kocsiért.
Tények: felfelé elhagyott egy piros színű 1,4mpi lazán, pedig abban is ültek ám páran.
Az meg hogy mi lesz a jellemző azzal várjon még legalább egy évig. Addigra lesz kb annyi adat a szervízektől, tulajoktól, hogy értékelhető legyen az autó. Na azok tények. De a dizájn jobb, kényelmesebb.
De nem írná inkább Ön is ide a fórumra , hogy mi a véleménye erről a motorról?
Én leírtam, hogy mit tapasztaltam,és csak egy pár napig használhattam. Most írja le Ön is , ha ilyen autója van,úgy ahogy Nagya21 írta meg.
Ettől leszünk informálisan is gazdagabbak.
Sheme
Valahol említettem, hogy kb 2-3 hónapja nem működik a talicskán a duda.
Ez felettébb kellemetlen, pláne, ha valakinek jelezne az ember.
Mivel nemrég el kellett vinnem a szekeret műszaki vizsgára, gondoltam, ott úgyis kiderül - nem szóltam róla -, majd tesznek egy ajánlatot és megcsinálják. Nos a szekerem a műszaki vizsgát hiba nélkül abszolválta. Pontosan mit is műszakiztattak? Hagyjuk...
Ezért nemrég felvettem a kapcsolatot a nem reklámozható kollégával, hogy ez a bánatom és máshoz már úgy sem fordulhatok - legfeljebb fel.
Összejött a naaaagy találkozás. A lényeg, hogy egy - látszólag - ugyan olyan bajuszkapcsolót szerelt be a verdába. Az eredetivel azért nem működött a duda, mert egy vezeték leszakadt. Furcsa, hogy mégis mitől? Mindegy is.
Szóval látszólag teljesen megegyezik a Dacia-ba eredetileg beszerelt bajuszkapcsoló az újjal. Kipróbáltuk, szól a duda, mennek a fények, tehát minden okés. Na de akkor mégis hol van a különbség?
A különbség a kapcsolási érzetben van. Valahogy finomabban klattyan, sőt, nem is klattyan, hanem puhábban, kényelmesebben működik az eszköz. És nincs már meg az a néha felmerülő dolog, hogy mondjuk jobbra indexelek, visszatekerem a kormányt és amikor visszahuppan a bajuszkapcsoló a semleges helyzetébe, akkor nem kapcsolja be a komfortindexet.
Azért elképesztő, hogy egy gyártósoron készül(het) ez a bajuszkapcsoló és mégis, a Dacia-ba gyárilag beszerelt kapcsoló valahogy ősibb, bénább, nincs olyan finom kapcsolási érzete, mint ami a Renault-okba kerülnek.
Ez miért van? Miért éri meg visszabutítani ezt a kapcsolót (is)?
csoppika
A nagykanizsai rönyónál hirdetett mcv stepway kinek a szekere volt?