A vezess.hu hasábjain jelent meg ma egy friss teszt a Dacia Lodgy ritkának mondható változatáról (amelyet jelenleg nem lehet konfigurálni a dacia.hu-n), amelyet a 130 lóerős 1.3-as turbós benzinmotor hajt.
Az Autó Pult után az Autónavigátor szerkesztősége is megjelentette tesztjét az egyliteres Dusterről.
Nálunk is többször felmerült már, hogy vajon tudja e még tartani ár/érték előnyét a nagycsaládos támogatással felturbózott Dacia Lodgy a konkurenciával szemben?
Nem is gondolná az ember, hogy már 52 éve annak (napra pontosan), hogy az első Dacia márkájú személygépkocsi, egy Dacia 1100 legördült a francia közreműködéssel épült gyártósorról.
Az AutoPro című online autóipari szaklap is megemlékezett a Dacia Lodgy hazai sikeréről, amelyből a márka tulajdonosa, a Renault is kivette a részét a Clio által.
A legrégebbi hazai autós médium, az Autó Motor "hasábjain" jelent meg ma egy friss teszt a jelenlegi legerősebb, leggyorsabb szériagyártású Daciáról, a 150 lóerős turbómotorral szerelt Dusterről.
Üdv!
Kellemes Húsveti Ünnepeket kívánok az összes Daciásnak. Vigyázzatok azokra is akik magukba is töltöttek egy kis "üzemanyagot" és autóznak. Jó utat, szerencsés megérkezést ! Szevasztok!
Zolkabacsi!
Bocs, hogy itt írok, de a privát üzi szörnyűségesen nem működik, vagy csak én nem értek hozzá. Tolóüzem= hátramenet, tolatás? Motortartó bakok rendben?
Árulás ha Laguna 1.9dCi F9Q motorról kérdezek?
1500-2200 között részterhelésen és tolóüzemben is zavaró vibráció van
Gyűrűmet hagytam el? szelep? olajat nem eszi! thx Srácok