Igaz, hogy csak érintőlegesen Dacia, de mindenképpen érdemes megemlékezni a ma bemutatott új Renault SUV-ról, a kisméretű, Kiger névre keresztelt városi padkajáróról.
A mai napon a Renault vezetősége egy nagyszabású, a Renault Csoporthoz tartozó összes márkát érintő megújulási tervet jelentett be, amelynek része lesz természetesen a Dacia is.
A jármű értékesítési adatok első félévének ismeretében előző cikkünkben azt a kérdést tettük fel, hogy van-e visszaút.
Előző cikkünkben már jelzett Renault eWays programsorozat keretében Mihai Bordeanu, a Dacia marketing igazgatójával készült interjú a Springről.
A minap napvilágot látott két kép, amin egy furcsa Renault Grand Scenic szerepel, különböző szenzorokkal.
Az új külsőhöz új belső is dukál: a nem hivatalos fényképeken már álca nélkül látható a friss beltér, ami egy teljesen új koncepció, mind a Dusterhez, mind az előző Logan/Sandero generációhoz képest.
Csak annyi, hogy javasoltam helyszínt egy esetleges jövő évi összeröffenésre! Tapasztalatom szerint tavasszal, már nem fogunk találni.
@Macilka
Ennek a hibrid változatnak így nem sok értelme van.
A motor lepkepú, de legalább 4 hengeres és nem turbós. Városi bohózatokhoz még jól jöhet a csöpp akkumulátor bele, de nem arra a felhasználásra való, amire a sajátomat használom.
A múlt héten is kb 700 km-t nyomtam bele - egy kis kiruccanás a sógorékhoz.
Arról már nem is szólva, hogy megjártam Zwickau-Hannover-Chemnitz-Erfurt-ot, majd hazajöttem - 5 nap, 3100 km.
Szóval a hibridnek is megvan a helye, de ahhoz meg kissé drága, hogy az ember villogjon, neki környezetkímélő autója van.
Mondjuk nem tudom, mennyire környezetbarát autó az, melynek percenként háromszor elindul-leáll a motorja, sohasem lesz üzemmeleg.
Vajon a motorolaj bírja a savasodást? Kétlem, de hátha valaki tud erről nyilatkozni.
Sziasztok! Hátha van valakinek ötlete: fűtőventillátor fokozatok megszűntek, csak full fordulat van. Tegnap még működött...
(Duster 1.6 sce 2018. dec.)
Gondolom, szerviz lesz a megoldás, de hátha...