A Dacia még a mai nap folyamán lerántja a leplet a teljesen új platformra épített autóiról.
Mindenhol a járműgyártás és értékesítés válságáról olvashatunk, amit a Reanult Group hivatalos első félévi adatai is mutatnak.
A vezess.hu hasábjain jelent meg ma egy friss teszt a Dacia Lodgy ritkának mondható változatáról (amelyet jelenleg nem lehet konfigurálni a dacia.hu-n), amelyet a 130 lóerős 1.3-as turbós benzinmotor hajt.
A nemzetközi Védjegyhivatalhoz beérkeztek a Renault/Dacia legújabb típusának a stilizált formaoltalmi bejegyzést támogató rajzai.
Ezt a kérdést legutóbb a más gyártók hétszemélyeseivel való összevetésben tettük fel.
Az Autó Pult után az Autónavigátor szerkesztősége is megjelentette tesztjét az egyliteres Dusterről.
Csak annyi, hogy javasoltam helyszínt egy esetleges jövő évi összeröffenésre! Tapasztalatom szerint tavasszal, már nem fogunk találni.
@Macilka
Ennek a hibrid változatnak így nem sok értelme van.
A motor lepkepú, de legalább 4 hengeres és nem turbós. Városi bohózatokhoz még jól jöhet a csöpp akkumulátor bele, de nem arra a felhasználásra való, amire a sajátomat használom.
A múlt héten is kb 700 km-t nyomtam bele - egy kis kiruccanás a sógorékhoz.
Arról már nem is szólva, hogy megjártam Zwickau-Hannover-Chemnitz-Erfurt-ot, majd hazajöttem - 5 nap, 3100 km.
Szóval a hibridnek is megvan a helye, de ahhoz meg kissé drága, hogy az ember villogjon, neki környezetkímélő autója van.
Mondjuk nem tudom, mennyire környezetbarát autó az, melynek percenként háromszor elindul-leáll a motorja, sohasem lesz üzemmeleg.
Vajon a motorolaj bírja a savasodást? Kétlem, de hátha valaki tud erről nyilatkozni.
Sziasztok! Hátha van valakinek ötlete: fűtőventillátor fokozatok megszűntek, csak full fordulat van. Tegnap még működött...
(Duster 1.6 sce 2018. dec.)
Gondolom, szerviz lesz a megoldás, de hátha...