A Dacia még a mai nap folyamán lerántja a leplet a teljesen új platformra épített autóiról.
Mindenhol a járműgyártás és értékesítés válságáról olvashatunk, amit a Reanult Group hivatalos első félévi adatai is mutatnak.
A vezess.hu hasábjain jelent meg ma egy friss teszt a Dacia Lodgy ritkának mondható változatáról (amelyet jelenleg nem lehet konfigurálni a dacia.hu-n), amelyet a 130 lóerős 1.3-as turbós benzinmotor hajt.
A nemzetközi Védjegyhivatalhoz beérkeztek a Renault/Dacia legújabb típusának a stilizált formaoltalmi bejegyzést támogató rajzai.
Ezt a kérdést legutóbb a más gyártók hétszemélyeseivel való összevetésben tettük fel.
Az Autó Pult után az Autónavigátor szerkesztősége is megjelentette tesztjét az egyliteres Dusterről.
Üdv!
Kellemes Húsveti Ünnepeket kívánok az összes Daciásnak. Vigyázzatok azokra is akik magukba is töltöttek egy kis "üzemanyagot" és autóznak. Jó utat, szerencsés megérkezést ! Szevasztok!
Zolkabacsi!
Bocs, hogy itt írok, de a privát üzi szörnyűségesen nem működik, vagy csak én nem értek hozzá. Tolóüzem= hátramenet, tolatás? Motortartó bakok rendben?
Árulás ha Laguna 1.9dCi F9Q motorról kérdezek?
1500-2200 között részterhelésen és tolóüzemben is zavaró vibráció van
Gyűrűmet hagytam el? szelep? olajat nem eszi! thx Srácok
Lassan elérkezik az 5. éves utolsó garanciális szerviz ideje.Több márkaszerviztől kértem részletes árajánlatot!
Vagy egy pár szóban ( nem részletes) vagy sehogy nem válaszolnak kérésemre Budapesten! Na igen, több mint világos, a márkaszervizeknek nem jövedelmező ha az ügyfél mindent tud!Azt hiszem ez is benne van, hogy nem szívesen járnak az ügyfelek márkaszervizbe... a csillagászati számlák mellett!
Ha tudtok Budapesten megbízható,( nem márka szerviz)megfizethető szervizt, kérlek írjátok meg! Köszönöm!