Lassan, de biztosan, a jelenlegi autóipari átlagnál nagyobb időközökkel, de megkezdték az új Dacia modellek fejlesztését.
Nem is gondolná az ember, hogy már 52 éve annak (napra pontosan), hogy az első Dacia márkájú személygépkocsi, egy Dacia 1100 legördült a francia közreműködéssel épült gyártósorról.
Ugyan a Dacia gyárai már újranyitottak, ám készleten maradt sok, már korábban legyártott példány, amik most remek akciókkal hozhatók haza.
Az AutoPro című online autóipari szaklap is megemlékezett a Dacia Lodgy hazai sikeréről, amelyből a márka tulajdonosa, a Renault is kivette a részét a Clio által.
A legrégebbi hazai autós médium, az Autó Motor "hasábjain" jelent meg ma egy friss teszt a jelenlegi legerősebb, leggyorsabb szériagyártású Daciáról, a 150 lóerős turbómotorral szerelt Dusterről.
Az Autó Pult friss tesztjét szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani, ami kivételesen nem valamelyik 1.33-as vagy dízel Dustert vette górcső alá, hanem a friss, ropogós 999 köbcentiméteres háromhengeres turbós kis benzinmotorral szereltet.
Üdv!
Kellemes Húsveti Ünnepeket kívánok az összes Daciásnak. Vigyázzatok azokra is akik magukba is töltöttek egy kis "üzemanyagot" és autóznak. Jó utat, szerencsés megérkezést ! Szevasztok!
Zolkabacsi!
Bocs, hogy itt írok, de a privát üzi szörnyűségesen nem működik, vagy csak én nem értek hozzá. Tolóüzem= hátramenet, tolatás? Motortartó bakok rendben?
Árulás ha Laguna 1.9dCi F9Q motorról kérdezek?
1500-2200 között részterhelésen és tolóüzemben is zavaró vibráció van
Gyűrűmet hagytam el? szelep? olajat nem eszi! thx Srácok